AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Krijg spontaan zin om te gaan trainen. :D

Hmm ik ook. :D
Net aan de EAA geroken (krijg om de een of andere reden hier echt zin van om te trainen.)

Juist mijn supplementen ingenomen. Dus binnen 30 - 45 min gaan trainen. :D

Halve dosis Endorush, 1 schepje NoxiPro, CitruPure, ArgiPure, Beta-Alanine. Ik ga weer kunnen knallen. :D

Hmm ik ook. :D
Net aan de EAA geroken (krijg om de een of andere reden hier echt zin van om te trainen.)

Juist mijn supplementen ingenomen. Dus binnen 30 - 45 min gaan trainen. :D

Halve dosis Endorush, 1 schepje NoxiPro, CitruPure, ArgiPure, Beta-Alanine. Ik ga weer kunnen knallen. :D

Uurtje knallen!

---------- Toegevoegd om 14:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:20 ----------

Krijg spontaan zin om te gaan trainen. :D

zat er net aan te denken. Ik zit nog wel een paar uurtjes op kantoor helaas:D

Uurtje knallen!

---------- Toegevoegd om 14:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:20 ----------

zat er net aan te denken. Ik zit nog wel een paar uurtjes op kantoor helaas:D

Ja inderdaad. :D. Vandaag naar de 80 kg squat. :D. Als ik woensdag 85 kg haal dan heb ik een winst van 35 kg op 3 weken. :D.

vrijdag weer 2 potjes perfection gehad. Had aangegeven dat ik alle kado's inmiddels heb en maak er maar wat moois van maar helaas kreeg ik helemaal niets extra :p

de smaak van de cookies en cream maakte het wel weer helemaal goed.:eek::zuip:

Hmm, dan hebben ze niet goed gekeken:rolleyes: Whey Perfection is en blijft onze absolute nr 1! Dank je, voor het compliment:)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik zou het als volgt doen. Uurtje voor training whey. 45 min voor training CitruPure met Creatine. Direct na de training TMS (zit ook WMS in) + CitruPure + Creatine. Half uur na training whey shake.

Ahaa, okee, maar zojuist werd toch aanbevolen (door b&f) om het apart in te nemen.., wat nu wat nu :D.

Niet alleen snelle service, kwaliteit, lage prijs.. Maar ook altijd hulpvol wanneer je vragen hebt , daarom nogmaals respect voor hoe jullie de mensen helpen!

Ik vind dat ''Charlie van de chocofabriek'' wel een leuk idee.

Ik zal daar eens over brainstormen. :)

-Leon

gaan jullie later kleding aanbieden? (universal) ofz bijvoorbeeld

Ik vind dat ''Charlie van de chocofabriek'' wel een leuk idee.

Ik zal daar eens over brainstormen. :)

-Leon

Je kan het ook bv doen om een bepaald product te promoten. :D
Bv bij de Orotate een gekleurde capsule doen wie hem vind krijgt een coole B&F shirt. :p. Iets in die aard :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven