AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die vetpercentage meter, zit daar iets van een beschrijving bij hoe je dat moet doen of hebben jullie een linkje naar een goede uitleg of iets dergelijks?

Ik heb deze, er zit beschrijving bij waar je moet meten en een tabel om te kijken wat je BF is.
Let wel, het is niet zo makkelijk gedaan dat meten...Je zal best moeten oefenen om een accurate meting te krijgen->niet te hard, niet te zacht knijpen, exacte plaats waar je moet meten.

Na de goede trainingsresultaten met het sample van noxipro zojuist een pot ervan besteld. Ben erg benieuwd wat het gaat worden als je het tijdens elke training gebruikt..

Zal me inhouden om einde van de week weer een sample te bestellen!!!:D

Zal het bij die pot houden!!:cool:

Train wel eens samen met een gozer die al best hyper is..Zat er wel aan te denken om hem het hele zakje te geven vlak voor zijn training..Maar weet niet hoe hij zal reageren..Ben bang dat hij horden gaat lopen over de bankjes e.d...:cool:

En als hij merkt dat ik hem fles, ben ik weer de lul...

Bedankt voor de samples B&F, ik ga de smaken uitproberen en de komende dagen een flinke bestelling plaatsen:) toppie!

Train wel eens samen met een gozer die al best hyper is..Zat er wel aan te denken om hem het hele zakje te geven vlak voor zijn training..Maar weet niet hoe hij zal reageren..Ben bang dat hij horden gaat lopen over de bankjes e.d...:cool:

En als hij merkt dat ik hem fles, ben ik weer de lul...

:D

Van je beste vrienden moet je het hebben, nietwaar?

-Leon

Hallo Body en Fitshop Ik zit nu in de Bulk En ik zou graag de lean gain Willen toevoegen aan mijn Voedingschema Ik zal me voedingsschemahieronder posten ,
mijn vraag aan julie is ter welke maaltijd kan ik hem vervangen of waneer is het beste om te nemen de leangain kunnen julie mij eeen goed uitleg geven etc want ik ben over 6dagen jarig en ik ga een flinke bestelling doen op julie site mag van me ouders :D haha :P dit is mijn schema

ik ben redelijk Dun in gewicht maar heb wel Veel spiermassa Goed ontwikkeld lichaam want ik fitness nu 9maanden en me eerste doel was cutten ..

Bijlagen

Nog ff gebruik gemaakt van de caseïne aanbieding :)

Is het filiaal in H'veen ook een winkel of alleen een distributiecentrum?
Reden waarom ik het vraag is omdat er bij contact het volgende staat:

Body & Fitshop Heerenveen
Internet en distributiecentrum aan de Kuper 12 te Heerenveen

Body & Fitshop Zwolle
Onze winkel aan de Thorbeckegracht 38 te Zwolle

Body & Fitshop Amersfoort
Onze winkel aan de Zuidsingel 69 te Amersfoort

If so, kom ik straks wel even langs om een potje van 't een of 't ander op te halen. :P

edit:
Hoe zit 't btw met die samples? Ben wel geïnteresseerd in een keertje trainen met Noxipro. Of een ander smaakje lean gainer of whey perfection. :P

Laatst bewerkt:
Hallo Body en Fitshop Ik zit nu in de Bulk En ik zou graag de lean gain Willen toevoegen aan mijn Voedingschema Ik zal me voedingsschemahieronder posten ,
mijn vraag aan julie is ter welke maaltijd kan ik hem vervangen of waneer is het beste om te nemen de leangain kunnen julie mij eeen goed uitleg geven etc want ik ben over 6dagen jarig en ik ga een flinke bestelling doen op julie site mag van me ouders :D haha :P dit is mijn schema

ik ben redelijk Dun in gewicht maar heb wel Veel spiermassa Goed ontwikkeld lichaam want ik fitness nu 9maanden en me eerste doel was cutten ..

Ik ga er straks naar kijken voor je. :)

Is het filiaal in H'veen ook een winkel of alleen een distributiecentrum?
Reden waarom ik het vraag is omdat er bij contact het volgende staat:

Body & Fitshop Heerenveen
Internet en distributiecentrum aan de Kuper 12 te Heerenveen

Body & Fitshop Zwolle
Onze winkel aan de Thorbeckegracht 38 te Zwolle

Body & Fitshop Amersfoort
Onze winkel aan de Zuidsingel 69 te Amersfoort

If so, kom ik straks wel even langs om een potje van 't een of 't ander op te halen. :P

edit:
Hoe zit 't btw met die samples? Ben wel geïnteresseerd in een keertje trainen met Noxipro. Of een ander smaakje lean gainer of whey perfection. :P

Altijd welkom! :) Kunnen we gelijk kijken of er nog wat samples beschikbaar zijn. :)

-Leon

Zie dat bij 'binnenkort verwacht' ultra fine oats staat SUPER!!!!
Maar wanneer kunnen we deze verwachten want zit bijna door mijn gemalen havermout heen.

Als het niet lang duurt dan wacht ik nog wel effe.

Maar echt tof dat jullie dit opgenomen hebben in jullie assortiment!!

Noxipro is vanaf nu leverbaar in 2 smaken;

Grape & Fruit Punch:zuip:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Vanaf morgenochtend kunnen we ook weer samples versturen:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven