Little Daddy
Monstrous Giant
- Waardering
- 711
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nogmaals onder de aandacht brengen voor de Body en Fitshop fans.
[Link niet meer beschikbaar]
24 leden, maar er kunnen er nog veel meer bij.![]()
Nogmaals onder de aandacht brengen voor de Body en Fitshop fans.
24 leden, maar er kunnen er nog veel meer bij.![]()

Dat lijkt mij nét iets minder..ook als je dus puch heb bij je dextrose en vanielle bij je whey is dat wel lekker?

en meteen erachteraan je whey dan?word het dan net zo goed opgenomen?Dat lijkt mij nét iets minder..
Maar de dextrose alleen met de smaak berry blast.. Godnondeju wat een sensatie!![]()
Krimpie kan je misschien er nog de optie aan toevoegen om daar ook discussies te houden? Kan altijd eens handig zijn.![]()

Meteen gedaan.
Tevens de optie aangevinkt dat het alleen zichtbaar is voor groupleden.![]()
Altijd welkom!Kunnen we gelijk kijken of er nog wat samples beschikbaar zijn.
-Leon
Alleen voor internetbestellingen.
Beetje jammer.kunnen jullie ALSTUBLIEF terug overschakelen op DPD voor de paketjes in BE??
het ging goed met, eerste bestelling met TNT gaat gelijk de stront in, dankuwel.
daarbovenop, er kan niet gebeld worden met TNT expres in belgie, enkel gemaild - lekker klantvriendelijk.
aub, ga terug naar DPD - en nee, ik heb geen aandelen bij DPD...
Ben ook lid geworden van de B&F fanpaginaOf moet ik nog meer laten merken dat B&F de beste is? haha
![]()
Nou, m'n bestelling meegenomen maar geen samples.Alleen voor internetbestellingen.
Beetje jammer.

.
Had je gezegd dat het goed was van mij?
P.m je adres maar. Stuur ik je wat NoxiPro op.
-Leon
Had verwacht dat jullie een stuk kleinschaliger zouden zijn en dat iedereen daar wel zou weten wat er ongeveer geschreven werd etc. op DBB.
kon de trap niet meer op daarnet, heb moeten kruipen ^^