MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nogmaals onder de aandacht brengen voor de Body en Fitshop fans. :D
[Link niet meer beschikbaar]
[Link niet meer beschikbaar]

:thumbs:

24 leden, maar er kunnen er nog veel meer bij. :)

Krimpie kan je misschien er nog de optie aan toevoegen om daar ook discussies te houden? Kan altijd eens handig zijn. :p

• Like
Waarderingen: B&F
kunnen jullie ALSTUBLIEF terug overschakelen op DPD voor de paketjes in BE??

het ging goed met, eerste bestelling met TNT gaat gelijk de stront in, dankuwel.

daarbovenop, er kan niet gebeld worden met TNT expres in belgie, enkel gemaild - lekker klantvriendelijk.

aub, ga terug naar DPD - en nee, ik heb geen aandelen bij DPD...

kunnen jullie ALSTUBLIEF terug overschakelen op DPD voor de paketjes in BE??

het ging goed met, eerste bestelling met TNT gaat gelijk de stront in, dankuwel.

daarbovenop, er kan niet gebeld worden met TNT expres in belgie, enkel gemaild - lekker klantvriendelijk.

aub, ga terug naar DPD - en nee, ik heb geen aandelen bij DPD...

Vreemd hoor, ik heb gistere nog mijn pakket via DPD mogen ontvangen ...

Ben ook lid geworden van de B&F fanpagina :D Of moet ik nog meer laten merken dat B&F de beste is? haha :)

Misschien is het beter om hier een vraagje te stellen ipv op het Noxipro sample topic mbt tot creatine.
Ik ben ook op zoek naar creatine en vroeg me af of jullie bij de B&F shop 100% zuivere creatine verkopen zonder dihydrotriazine en dicyandiamide?
Op de sportschool zei iemand tegen me dat creatine niet 100% zuiver verkrijgbaar is en heb dit ook om deze reden nooit geprobeerd.
Wat ik heb gevonden op het internet is dat ultapure van DSM (fabriek te Oostenrijk) echt 100% zuiver is. Hebben jullie deze creatine in 1 van de producten?

Helaas heb ik geen hyves maar heb wel een PM gestuurd voor een Noxipro sample.
Goede actie ;).
Wordt mijn eerste pre-workout booster :)

Ik heb net een bestelling gedaan bij B&F shop, ik wacht de levering ff af. Als die echt zo snel zijn en die cadeau;s zitten er bij dan word ik ook lid van de fanclub. haha

Had je gezegd dat het goed was van mij?

P.m je adres maar. Stuur ik je wat NoxiPro op. :)

-Leon

Euh, nee. :bang: Had verwacht dat jullie een stuk kleinschaliger zouden zijn en dat iedereen daar wel zou weten wat er ongeveer geschreven werd etc. op DBB. :P
Had dan ook verwacht dat ik kon pinnen (fail) en had niet verwacht dat het echt gewoon een magazijn was. En al helemaal niet dat jullie naast een Caparis-gebouw zitten. xD

PM incoming, thanks! :thumbs:

pfff amai daarnet die andere sample van noxi-pro geburikt voor mijn benen training en dit ging dus WEL goed in tegenstelling tot mijn rugtraining van gisteren. Goed geconcentreerd en ben echt door het dolle gegaan tijdens squatten :D kon de trap niet meer op daarnet, heb moeten kruipen ^^

Graag gedaan! Succes en houd ons op de hoogte. :)

holy shit, vanille en fresh berry zijn de lekkerste smaken die ik tot nu toe heb geproeft! wist niet wat ik meemaakte!

kan niet wachten tot ik vanille binnenkrijg om die door mijn havermout te mixen!

super b&f, jullie hebben een vaste klant erbij:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven