Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
BF, jullie weten dat ik heel tevreden ben van jullie als winkel / jullie producten / service;

maar dat neemt niet weg dat TNT een k*tbedrijf is. gelieve ta gaan uitzoeken waar bestelling 177536 is gebleven, ik kan namelijk niet bellen met hen, dat mag niet, enkel de verstuurder kan dat.

bestelling staat al 3 dagen "opgenomen in afleverroute" en de depot is op 15 km van mijn deur. het klopt gewoon weer niet.

nog s, ik ben blij dat jullie en jullie huismerken er zijn, maar van TNT krijg ik altijd zenuwen. ze hebben zo s van de eerste keer een briefje in de bus gestoken " we zij n 3x geweest, en hebben nu de zending retour naar afzender gestuurd" ... dat was mijn eerste contact met die pipos. sindsdien kijk ik met argusogen naar alles wat bij die heren gebeurt.

dank bij voorbaat voor uw actie.

gr

S

PS er is ook een tweede bestelling (ik bestel voor de meerdere jongens hier) onderweg, mss kunnen ze die dan gelijk mee afleveren als ze de eerste vinden (177536 & 180164)

BF, jullie weten dat ik heel tevreden ben van jullie als winkel / jullie producten / service;

maar dat neemt niet weg dat TNT een k*tbedrijf is. gelieve ta gaan uitzoeken waar bestelling 177536 is gebleven, ik kan namelijk niet bellen met hen, dat mag niet, enkel de verstuurder kan dat.

bestelling staat al 3 dagen "opgenomen in afleverroute" en de depot is op 15 km van mijn deur. het klopt gewoon weer niet.

nog s, ik ben blij dat jullie en jullie huismerken er zijn, maar van TNT krijg ik altijd zenuwen. ze hebben zo s van de eerste keer een briefje in de bus gestoken " we zij n 3x geweest, en hebben nu de zending retour naar afzender gestuurd" ... dat was mijn eerste contact met die pipos. sindsdien kijk ik met argusogen naar alles wat bij die heren gebeurt.

dank bij voorbaat voor uw actie.

gr

S

PS er is ook een tweede bestelling (ik bestel voor de meerdere jongens hier) onderweg, mss kunnen ze die dan gelijk mee afleveren als ze de eerste vinden (177536 & 180164)

Ga er direct mee bezig.:rolleyes:

edit;
TNT belt zo meteen met DPD in Belgie. Zij geven aan het pakket de 21e te hebben aangeboden.

Als ze het vandaag niet oplossen dan stuur ik je vanmiddag nog een nieuw pakket en los het dan zelf wel op met DPD in BE en TNT in NL. :)

Laatst bewerkt:
BF,
TNT een k*tbedrijf is.

Heb ik ook een keer gehad, 200km van mijn huis was opeens het afleveradres ???. de bestelling kwam wel gewoon de volgende dag binnen.. rare zaak daar!

De Lean Gain lijkt me wel wat voor 's morgens als ontbijt, hoeveel gram is 1 scoop?

Wat raad je me aan voor na de training, ook Lean Gain of toch maar een whey?

Als ik vandaag iets bestel, kan ik er dan ook voor kiezen om het pas volgende week dinsdag te laten leveren ofzo?

Heb ik ook een keer gehad, 200km van mijn huis was opeens het afleveradres ???. de bestelling kwam wel gewoon de volgende dag binnen.. rare zaak daar!

Postbedrijven:D Maar goed:rolleyes:

---------- Toegevoegd om 10:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:44 ----------

De Lean Gain lijkt me wel wat voor 's morgens als ontbijt, hoeveel gram is 1 scoop?

Wat raad je me aan voor na de training, ook Lean Gain of toch maar een whey?

Als ik vandaag iets bestel, kan ik er dan ook voor kiezen om het pas volgende week dinsdag te laten leveren ofzo?

1 scoop = 30 gram

Lean Gain bevat puur complexe koolhydraten en geen suikers.

Na de training is eigenlijk het enige moment dat je Dextrose of Waxy maize Starch wilt. Dan zou ik Whey met Dextrose of Anabolic WMS nemen.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Bedankt, je hebt een nieuwe klant erbij! :)

Ik ga me de Lean gainer, Whey Perfection en Dextrose Prof bestellen maar is het mogelijk om een leveringsdatum te 'kiezen' aangezien ik vaak niet thuis ben en het liever niet bij mijn buren geleverd zie!
Ofwel bestel ik het vrijdag 's morgens zodat het hopelijk zaterdag geleverd wordt als ik zeker thuis ben.

Bedankt, je hebt een nieuwe klant erbij! :)

Ik ga me de Lean gainer, Whey Perfection en Dextrose Prof bestellen maar is het mogelijk om een leveringsdatum te 'kiezen' aangezien ik vaak niet thuis ben en het liever niet bij mijn buren geleverd zie!
Ofwel bestel ik het vrijdag 's morgens zodat het hopelijk zaterdag geleverd wordt als ik zeker thuis ben.

Als je vrijdag bestelt dan is het zaterdag in huis.:) We versturen altijd direct.

De Lean Gain, Dex Pro en Whey Perfection zullen je 100% gaan bevallen. Sterker nog je zult echt verrast zijn:) Dank je!!

Ik heb ook twee vraagjes over Dextrose Professional.
1) smaakt de fruit punch hetzelfde als bij de pre-workout? :D
2) is het ook geschikt als je alleen een cardio-training hebt gedaan?

En leuke hyves actie :D

Ik heb gisterenavond een doos testo stim besteld, ook gratis shake beker en nog iets er bij... Ben benieuwd wat dat spul doet, heb er goeie berichten over gehoord in ieder geval.

Ik heb gisterenavond een doos testo stim besteld, ook gratis shake beker en nog iets er bij... Ben benieuwd wat dat spul doet, heb er goeie berichten over gehoord in ieder geval.

Dank je:) Dan versturen we deze vandaag en morgen in huis!

---------- Toegevoegd om 11:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:16 ----------

Ik heb ook twee vraagjes over Dextrose Professional.
1) smaakt de fruit punch hetzelfde als bij de pre-workout? :D
2) is het ook geschikt als je alleen een cardio-training hebt gedaan?

En leuke hyves actie :D

1)
De smaak is echt heerlijk. Veel lekkerder:)

2)
Ja, perfect voor herstel spierglycogeen.

neem je noxi net voor je gaat trainen?

30-45 minuten voor training

Ga er direct mee bezig.:rolleyes:

edit;
TNT belt zo meteen met DPD in Belgie. Zij geven aan het pakket de 21e te hebben aangeboden.

Als ze het vandaag niet oplossen dan stuur ik je vanmiddag nog een nieuw pakket en los het dan zelf wel op met DPD in BE en TNT in NL. :)

o ok, met DPD heb ik eerder nog geen issues gehad :( maar ik dacht sowieso dat er iets niet klopte. het is niet de eerste keer dat er iets aangeboden wordt, en dat er geen papiertje in de bus zit (en dan weet je dus van niks)
heb ooit s mijn zending meegekregen van de bakker verderop: of dat niet toevallig voor mij was, er stond sport op...:rolleyes:

nou goed, in alle geval bedankt voor de service, zoals altijd!

gr

s

o ok, met DPD heb ik eerder nog geen issues gehad :( maar ik dacht sowieso dat er iets niet klopte. het is niet de eerste keer dat er iets aangeboden wordt, en dat er geen papiertje in de bus zit (en dan weet je dus van niks)
heb ooit s mijn zending meegekregen van de bakker verderop: of dat niet toevallig voor mij was, er stond sport op...:rolleyes:

nou goed, in alle geval bedankt voor de service, zoals altijd!

gr

s

Ze hebben het denk ik ergens afgegeven.:rolleyes: Alleen waar:D Ze hebben belooft mij straks te bellen nadat ze contact met BE hebben gehad. Zodra ik iets hoor breng ik je natuurlijk direct op de hoogte..

Gelukkig hebben we hier nog het topic van de beste webshop van Nederland en Belgie.

Hier proberen ze me tenminste geen waarschuwing aan te smeren...

Krijg je bij de Lean Gain nog steeds een gratis shaker erbij of is die actie al afgelopen? :)

http://www.bodyenfitshop.nl/eiwitten-whey/body-fit-sportsnutrition/protein-revolution

Kan je dit vergelijken met EAA, BCAA en Leucine allemaal samen in 1 shake, of is dit nog iets anders? Hoe zit die dosering in mekaar? afgerond naar 30 mss?:

Per dosering van 30 gram:
-10.000 mg BCAA’s
+16.500 mg EAA's
+5.000 mg Leucine
= 31,5 gram ?

Ga zoiezo nog een pot miccelar bestellen, krijg niet genoeg van strawberry smoothie!

Deze nog eens aanhalen.

Zou nog EAA of pure pump willen bijbestellen, wat is er beter voor spieropbouw? Wil maar 1 iets nl.
Als PWO heb ik de raw iron prof gainer btw (sorry b&f om iets besteld te hebben bij de concurrentie :D:eek:)

Bedankt

Gelukkig hebben we hier nog het topic van de beste webshop van Nederland en Belgie.

Hier proberen ze me tenminste geen waarschuwing aan te smeren...

Redelijk zielig. Omdat jij ergens tevreden mee bent hoef je iets anders niet af te zeiken. Kap met je denigrerende houding en gedraag als je eens volwassen.

P.s neeeeee hoor krimpie ik vind B&F 110% top!

Hee B&F
Ik heb nog nooit supplementen gebruikt en ben er niet echt heel bekend mee,
ik wil sowieso whey perfection gaan bestellen maar ik hoor veel over dextrose of WMS,
wat is nou de beste combinatie om te beginnen voor spieropbouw?
ik zat zelf te denken aan de Guaranteed Muscle Stack.

Grt Dutch Force

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven