Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kunnen jullie niet ''low flavour'' varianten maken ofzo iets. Veel eiwitten zijn zo sterk van smaak. Ik heb een isolaat pas gekocht in choco die ik amper gebruik omdat hij zo zoet is. Ik ga denk naturel erbij halen zodat ik wat kan mengen. Zou er geen interesse zijn voor een variant die net het neutrale whey smaakje verdringt maar veel milder is dan de gangbare wheysmaken?

Heb net ook weer ff een bestelling gedaan :D

Aantal Omschrijving Stuksprijs Totaal
1 Di-Creatine Malate - US Patent # 7,129,273 * (Body & Fit Sportsnutrition) 1x 300 Gram Weekaanbieding! 9,90 9,90
1 Micellar Casein Superior * (Body & Fit Sportsnutrition) 1x 1500 gram/60 shakes Weekaanbieding! Vanilla Ice 24,90 24,90
1 Dieet Eiwit * (Body & Fit Sportsnutrition) 2x 2270 Gram Vanilla Milkshake (Dieet Eiwit), Banana Milkshake (Dieet Eiwit) 69,90 69,90
1 NoxiPro * (CTD Labs) 1x 45 doseringen Fruit Punch 24,90 24,90
+ Protein Perfection Mix sample
+ Gratis Shakebeker t.w.v. 2,95 euro
+ B&F T-Shirt (One Size) t.w.v. 4,95 euro

Word mijn derde pot NoxiPro, en die Dieet eiwit is ideaal omdat er ook toegevoegde vitamine en mineralen in zitten, Micellar Casein Superior omdat ik er veel goeds over hoor, en Di-Creatine Malate omdat in noxipro alleen maar monohydraat zit lijkt het me handig daarnaast een andere vorm van creatine te gebruiken :D.

Trainen gaat weer erg goed na blessure leed :D!!!

• Like
Waarderingen: B&F
Kunnen jullie niet ''low flavour'' varianten maken ofzo iets. Veel eiwitten zijn zo sterk van smaak. Ik heb een isolaat pas gekocht in choco die ik amper gebruik omdat hij zo zoet is. Ik ga denk naturel erbij halen zodat ik wat kan mengen. Zou er geen interesse zijn voor een variant die net het neutrale whey smaakje verdringt maar veel milder is dan de gangbare wheysmaken?

keb exact hetzelfde product staan, maar mijn pot is wel bijna op hoor ;) maar idd heeeeel zoet, en bij whey perfection bv zeggen ze dat er geen aspartaam inzit, das waar, maar wel Asparginezuur en Fenylalanine.

Asparginezuur + Fenylalanine = aspartaam :trollface:

but i don't care, ik denk niet dat aspartaam schadelijk is en jullie whey is veel goeikoper dan die van xxI_

holy shit, vanille en fresh berry zijn de lekkerste smaken die ik tot nu toe heb geproeft! wist niet wat ik meemaakte!

kan niet wachten tot ik vanille binnenkrijg om die door mijn havermout te mixen!

super b&f, jullie hebben een vaste klant erbij:)

Dank je:) Een heel mooi compliment.

Whey Perfection
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 08:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:33 ----------

Heb net ook weer ff een bestelling gedaan :D

Aantal Omschrijving Stuksprijs Totaal
1 Di-Creatine Malate - US Patent # 7,129,273 * (Body & Fit Sportsnutrition) 1x 300 Gram Weekaanbieding! 9,90 9,90
1 Micellar Casein Superior * (Body & Fit Sportsnutrition) 1x 1500 gram/60 shakes Weekaanbieding! Vanilla Ice 24,90 24,90
1 Dieet Eiwit * (Body & Fit Sportsnutrition) 2x 2270 Gram Vanilla Milkshake (Dieet Eiwit), Banana Milkshake (Dieet Eiwit) 69,90 69,90
1 NoxiPro * (CTD Labs) 1x 45 doseringen Fruit Punch 24,90 24,90
+ Protein Perfection Mix sample
+ Gratis Shakebeker t.w.v. 2,95 euro
+ B&F T-Shirt (One Size) t.w.v. 4,95 euro

Word mijn derde pot NoxiPro, en die Dieet eiwit is ideaal omdat er ook toegevoegde vitamine en mineralen in zitten, Micellar Casein Superior omdat ik er veel goeds over hoor, en Di-Creatine Malate omdat in noxipro alleen maar monohydraat zit lijkt het me handig daarnaast een andere vorm van creatine te gebruiken :D.

Trainen gaat weer erg goed na blessure leed :D!!!

Topper! Dank je, voor de mooie bestelling:) Met deze supps kun je weer knallen!! Een mooie combi.

---------- Toegevoegd om 08:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:35 ----------

Ik zal eens vragen of dit mogelijk is.:)

---------- Toegevoegd om 08:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:36 ----------

Zie dat bij 'binnenkort verwacht' ultra fine oats staat SUPER!!!!
Maar wanneer kunnen we deze verwachten want zit bijna door mijn gemalen havermout heen.

Als het niet lang duurt dan wacht ik nog wel effe.

Maar echt tof dat jullie dit opgenomen hebben in jullie assortiment!!

Dank je:) We verwachten de Ultra Fine Oats begin aankomende week.

---------- Toegevoegd om 08:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:45 ----------

Inderdaad, zag het zojuist ook staan.

:thumbs:

De eiwit pannekoeken lijkt me ook een topper. :)

De eiwitpannekoeken gaan er ook komen. Vinden jullie 18,00 euro voor 900 gram (30 pannekoeken een acceptabele prijs?

---------- Toegevoegd om 08:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:46 ----------

Wederom :thumbs: voor de service van Body en Fitshop vandaag.

Altijd goed:)

---------- Toegevoegd om 08:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:47 ----------

Nogmaals onder de aandacht brengen voor de Body en Fitshop fans. :D
[Link niet meer beschikbaar]
[Link niet meer beschikbaar]

:thumbs:

24 leden, maar er kunnen er nog veel meer bij. :)

Aanmelden!!:)

---------- Toegevoegd om 08:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:48 ----------

Hmm die eiwitpannekoeken lijken me ook veel belovend. :D
Mijn zus is nu bezig met zo een waanzinnig duur proteïne dieet.

Heb haar al bijna overtuigd om bij jullie whey, eiwitrepen te bestellen en die pannekoeken zocht ze ook. :p

:thumb:

Ziet er goed uit, pannekoeken? haha ben echt benieuwd man.

+ ook even aangemeld natuurlijk bij b&f fan clubje.

kijken hoe duur fine oats is :D

Weten we eind deze week. Ik geef het dan wel even aan.:)

---------- Toegevoegd om 08:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:54 ----------

Topper!:)

---------- Toegevoegd om 08:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:55 ----------

Krimpie kan je misschien er nog de optie aan toevoegen om daar ook discussies te houden? Kan altijd eens handig zijn. :p

Goed idee:)

Ziet er goed uit, pannekoeken? haha ben echt benieuwd man.

+ ook even aangemeld natuurlijk bij b&f fan clubje.

Dank je:) Wij zijn ook benieuwd of er vraag naar is.:D De kwaliteit/eiwitgehalte/low carb/ en smaak zijn goed dus daar zal het niet aan liggen. Interessant zowel in eiwitdieet als in fitness/bodybuilding. Ik twijfel zelf alleen aan de prijs. 900 gram = 30 pannekoeken gaat 18,00 euro kosten.

mm, ja mij lijkt het een prima product hoor.. €1,66 per pannekoek, dat is misschien een beetje veel geld. Maar als de verhoudingen goed zijn etc. dan is het nog wel te doen denk ik.

• Like
Waarderingen: B&F
Dank je:) Wij zijn ook benieuwd of er vraag naar is.:D De kwaliteit/eiwitgehalte/low carb/ en smaak zijn goed dus daar zal het niet aan liggen. Interessant zowel in eiwitdieet als in fitness/bodybuilding. Ik twijfel zelf alleen aan de prijs. 900 gram = 30 pannekoeken gaat 18,00 euro kosten.
Is gewoon een mooi prijsje maar mischien kan je weer even een actie maken ofso dat je er een paar naar iedereen op stuurt om het te proeven ofso lijkt me wel luek net als de noxi pro haha:P

Is gewoon een mooi prijsje maar mischien kan je weer even een actie maken ofso dat je er een paar naar iedereen op stuurt om het te proeven ofso lijkt me wel luek net als de noxi pro haha:P

Nee, dit moeten ze niet doen. B&F is gek (in mijn ogen) dat ze na iedereen telkens spullen sturen. Tuurlijk als je je actie wilt laten lopen of mensen kennis wilt laten maken met een product dan is dit leuk om zo af en toe te doen.
Maar anders krijg je van die hero's die zich aanmelden om even mee te profiteren van de actie's en er daarna toch nooit meer na omkijken.

Een pannekoek is een pannekoek.. Niet persee persoonlijk naar jou bedoeld dit.

mm, ja mij lijkt het een prima product hoor.. €1,66 per pannekoek, dat is misschien een beetje veel geld. Maar als de verhoudingen goed zijn etc. dan is het nog wel te doen denk ik.

Nee, het is 0,50 cent per pannekoek.:) Nog beter!

---------- Toegevoegd om 10:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:00 ----------

We krijgen helaas geen samples. De smaak moet heerlijk zijn!:)

:roflol: ja idd, dat heb ik inderdaad gezien. sorry man, 0,50 lijkt er meer op... Haha, het kon ook niet anders.

Hmm 18 eu is zeker acceptabel, maar studenten willen altijd minder haha:D ik zie net dat er ong 25 gram eiwit in zit, dan is dat ( kort door de bocht genomen) prijstechnisch toch veel interessanter dan eiwitrepen?

Nee, het is 0,50 cent per pannekoek.:) Nog beter!

---------- Toegevoegd om 10:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:00 ----------

We krijgen helaas geen samples. De smaak moet heerlijk zijn!:)
50 cent per pannenkoek is niks joh :D wat zijn de EKV per 100gram ?

Kijk eens een keer rond voordat je vragen stelt man

voedingswaarden

Per 100 gram poeder
Kcal 363,20
Vet 3,2 gram
Eiwit 66,10 gram
Koolhydraten 16,6 gram
Vezels 2,5 gram

Per 30 gram poeder + 120 ml magere melk
Kcal 153,4
Vet 1,1 gram
Eiwit 24,50 gram
Koolhydraten 11,1 gram
Vezels 0,8 gram

Hmm 18 eu is zeker acceptabel, maar studenten willen altijd minder haha:D ik zie net dat er ong 25 gram eiwit in zit, dan is dat ( kort door de bocht genomen) prijstechnisch toch veel interessanter dan eiwitrepen?

Ja, dat zeker. Ik ben blij met jullie positieve reacties!!:)

Ben sinds enkele maanden beginnen te trainen, bedoeling is om vooral massa bij te winnen.
Omdat ik 's morgens echt geen goede eter ben dacht ik een maaltijdvervanger als supplement te gebruiken, dacht eerst die 'complex carb gainer' van xxl te nemen maar die lijkt me nogal duur, heeft Bodyenfitshop een goedkoper maar toch even kwaliteitsvol alternatief?

Ik zoek ook nog iets voor na de training te nemen, een whey proteinen ofzo of een mass gainer!

Laatst bewerkt:
Ben sinds enkele maanden beginnen te trainen, bedoeling is om vooral massa bij te winnen.
Omdat ik 's morgens echt geen goede eter ben dacht ik een maaltijdvervanger als supplement te gebruiken, dacht eerst die 'complex carb gainer' van xxl te nemen maar die lijkt me nogal duur, heeft Bodyenfitshop een goedkoper maar toch even kwaliteitsvol alternatief?

Ik zoek ook nog iets voor na de training te nemen, een whey proteinen ofzo!

De Lean Gain is zelfs beter.:) Met iets meer eiwit en betere eiwitbronnen en carbs.:)

Qua Whey Proteine altijd voor Whey Perfection gaan.

Deze na je training combineren met Anabolic WMS of Dextrose Professional.

Helemaal perfect!

---------- Toegevoegd om 10:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:29 ----------

ja maar het was wel een super domme rekenfout :roflol:
maargoed, opgelost nu ;) prima prijs/kwaliteits verhouding.

Top:) Dank je, voor het compliment!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven