Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
keb exact hetzelfde product staan, maar mijn pot is wel bijna op hoor ;) maar idd heeeeel zoet, en bij whey perfection bv zeggen ze dat er geen aspartaam inzit, das waar, maar wel Asparginezuur en Fenylalanine.

Asparginezuur + Fenylalanine = aspartaam :trollface:

but i don't care, ik denk niet dat aspartaam schadelijk is en jullie whey is veel goeikoper dan die van xxI_

Klopt toch niet helemaal wat jij vertelt. Dan zouden alle poeders van alle forum sponsors aspartaam bevatten. Echter aan het asparginezuur en fenylalanine is geen methanol toegevoegd. Zetten niet voor niets erop dat er geen aspartaam in zit wat is anders het nut van ook nog sucralose.

Chemisch gezien is aspartaam de methylester van het dipeptide dat bestaat uit de aminozuren asparaginezuur en fenylalanine, aangevuld met methanol. De zoetstof heeft de stereo-isomeer L-fenylalanine. De variant met D-fenylalanine smaakt niet zoet, omdat het door zijn structuur niet kan binden aan de smaakpapillen voor zoetheid op de tong. Zowel asparaginezuur als fenylalanine zijn normaal in onze voeding voorkomende aminozuren, beide voorkomend in de groep van de twintig aminozuren waaruit alle menselijke en dierlijke eiwitten zijn opgebouwd, en die beide 5 à 10 procent daarvan uitmaken, afhankelijk van de bron van het eiwit. (bron wikipedia)

Hee B&F
Ik heb nog nooit supplementen gebruikt en ben er niet echt heel bekend mee,
ik wil sowieso whey perfection gaan bestellen maar ik hoor veel over dextrose of WMS,
wat is nou de beste combinatie om te beginnen voor spieropbouw?
ik zat zelf te denken aan de Guaranteed Muscle Stack.

Grt Dutch Force

Dit is inderdaad een goede keuze. :)

Muscle Stack

De combinatie Whey met WMS of Dextrose maakt de juiste combinatie. Verder zou je nog aan een creatineproduct kunnen denken zoals, TMS

-Leon

Die 18 euro voor 30 pannekoeken is echt een topprijs. :D

De Schwartz Protein pancake mix vond ik alleen maar voor 25 euro voor 14 pannekoeken. :p. Pak duurder dus. :p

Ik kan op de site geen grippads vinden is dat mogelijk hebben jullie die niet?

tss wat wordt de volgende stap: eiwit lollies "nu in 5 heerlijke smaken!" "Met als verrassing een 30gram koolhydraat kauwgombal in het midden!"

Ben benieuwd naar die pancakes

Bestelling geplaatst!
Heb de Muscle Stack besteld :)
Zou ik er misschien nog een sample van Total Muscle Solution bij kunnen krijgen?
Ik ben namelijk van plan om die in de toekomst te gaan bestellen maar wil het eigenlijk eerst een keer ervaren
Referentie nummer: 180609
Grt Dutch Force :)

tss wat wordt de volgende stap: eiwit lollies "nu in 5 heerlijke smaken!" "Met als verrassing een 30gram koolhydraat kauwgombal in het midden!"

Ben benieuwd naar die pancakes

:D Zo onderhand wel inderdaad. ik vind het steeds leuker worden met al die nieuwe variaties. Ik ben ook benieuwd, de eerste reacties hier zijn heel positief:)

Eiwit Pannenkoeken!!

---------- Toegevoegd om 14:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:26 ----------

Bestelling geplaatst!
Heb de Muscle Stack besteld :)
Zou ik er misschien nog een sample van Total Muscle Solution bij kunnen krijgen?
Ik ben namelijk van plan om die in de toekomst te gaan bestellen maar wil het eigenlijk eerst een keer ervaren
Referentie nummer: 180609
Grt Dutch Force :)

Van Total Muscle solution zijn er geen samples omdat je voor het volledige effect het langer moet gebruiken. werkt heel anders als Pre-Workouts bijvoorbeeld. We doen er wel een ander sample in. Dank je, voor de bestelling:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wat mij heerlijk lijkt is als je de pannekoeken in plaats van met gewone melk met whey perfection berry blast mengt. :D
:meal:

Wat mij heerlijk lijkt is als je de pannekoeken in plaats van met gewone melk met whey perfection berry blast mengt. :D
:meal:

:D ik ben benieuwd met hoeveel creaties jullie komen in de loop der tijd.

Ik betrapte mezelf er vanmorgen op dat ik al zin had in zo'n Eiwit pannenkoek en je kunt er inderdaad ook eindeloos mee varieren. Er zal bij mij thuis ook altijd wel een potje te vinden zijn denk ik:meal:

:D ik ben benieuwd met hoeveel creaties jullie komen in de loop der tijd.

Ik betrapte mezelf er vanmorgen op dat ik al zin had in zo'n Eiwit pannenkoek en je kunt er inderdaad ook eindeloos mee varieren. Er zal bij mij thuis ook altijd wel een potje te vinden zijn denk ik:meal:

Ik heb toch al een aantal variaties in gedachten hoor. :D Hmm krijg er al honger van. :D

Komen ze niet in shaker variant haha? Die dingen zijn zo handig. In de bulk koop ik altijd meergranen shakers. In een kopje doe ik dan een scoop Superior Miccelar Caseine en een scheut melk wat ik dan mix tot een chocopasta. Als je dan de meergranenpannenkoeken stapelt met daartussen die pasta heb je echt een soort hete chocotaart, die nog prima gezond is ook.

Trouwens nog even een compliment maken voor jullie Miccelar Caseine Chocolat cream, het is namelijk zo'n topproduct. Zit alweer aan mijn 6e tonnetje denk ik. Verander alsjeblieft niet de smaak of samenstelling. Het heeft echt een perfecte smaak. Een van de weinige eiwitten die niet heel sterk of superzoet smaakt. Complimenten! Ben benieuwd naar jullie andere smaken hiervan. Komen hiervan ooit samples? De cookies had ik geprobeerd maar vond ik toch minder helaas.

Hee B&F
Ik heb nog nooit supplementen gebruikt en ben er niet echt heel bekend mee,
ik wil sowieso whey perfection gaan bestellen maar ik hoor veel over dextrose of WMS,
wat is nou de beste combinatie om te beginnen voor spieropbouw?
ik zat zelf te denken aan de Guaranteed Muscle Stack.

Grt Dutch Force

De Anabolic WMS is iets duurder maar net iets beter. De Guaranteed Muscle Stack geeft dan extra voordeel. Goed keuze!:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 14:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:55 ----------

Komen ze niet in shaker variant haha? Die dingen zijn zo handig. In de bulk koop ik altijd meergranen shakers. In een kopje doe ik dan een scoop Superior Miccelar Caseine en een scheut melk wat ik dan mix tot een chocopasta. Als je dan de meergranenpannenkoeken stapelt met daartussen die pasta heb je echt een soort hete chocotaart, die nog prima gezond is ook.

Trouwens nog even een compliment maken voor jullie Miccelar Caseine Chocolat cream, het is namelijk zo'n topproduct. Zit alweer aan mijn 6e tonnetje denk ik. Verander alsjeblieft niet de smaak of samenstelling. Het heeft echt een perfecte smaak. Een van de weinige eiwitten die niet heel sterk of superzoet smaakt. Complimenten! Ben benieuwd naar jullie andere smaken hiervan. Komen hiervan ooit samples? De cookies had ik geprobeerd maar vond ik toch minder helaas.

Shakervariant?!:D Zie je wel, de suggesties komen al en het klinkt nog goed ook!!

Dank je, voor het compliment over de Micellar Casein!:) We veranderen er niets aan! Dat beloof ik je...:)

Er komen misschien nog andere smaken maar dit vonden we de 6 beste tot nu toe. samples komen over 6 weken van de Micellar. Gaan we ook doen!:cool:

Ik heb maandag 21 feb een bestelling gedaan
nu 2 dagen later niks ontvangen...

ook mailen jullie altijd heel leuk een tracktrace link mee.
Maar een barcode staat er nooit bij zodat ik dus helemaal niks kan met die site.

Laatst bewerkt:
Whey Perfection

Kan je als je Whey Perfection gebruikt, gewoon cafeine nemen?

Ik heb maandag 21 feb een bestelling gedaan
nu 2 dagen later niks ontvangen...

ook mailen jullie altijd heel leuk een tracktrace link mee.
Maar een barcode staat er nooit bij zodat ik dus helemaal niks kan met die site.

Geef mij het referentienummer even dsan bel ik direct met TNT.:rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven