MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
@Retired, dat probleem heb ik dus nu ook de laatste tijd met de bezorging van me sups.

Waarom versturen jullie alles zo, dat er getekent moet worden? Raken mensen veel bestelling kwijt? Want het aantekenen levert bij steeds meer mensen problemen op, op dat men gewoon te werk is over dag. Het is nu bij mij al zo dat ik of bij XXL bestel, dan heb ik t wel de dag erna binnen omdat het dan bij de buren ligt, of ik moet 3 a 4 dagen van t e voren gaan bestellen....

Klopt, heeft puur te maken met het feit dat TNT dan slordiger met bestellingen omgaat. We moeten er extra voor betalen, we doen het echt uit service naar de klant. Zodat je zeker weet dat ze het pakket niet zomaar ergens afgeven waar je het niet wilt, zoals anders vaak gebeurt:cool:
Maar goed, soms kan het ook...:rolleyes: Je kunt bij opmerkingen zetten als je bestelt "graag GEEN handtekening voor ontvangst". Dan halen we dat weg. :) Of even een briefje op de deur met bijvoorbeeld; "pakketje Bodyenfitshop.n graag afgeven op nr... . Dat doen ze ook wel en is het ook opgelost.

---------- Toegevoegd om 20:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:46 ----------

Ik ben ook weer benieuwd naar de nieuwe weekaanbiedingen, wil namelijk komend weekend mijn bestelling bij Body en Fitshop doen, dus ik hoop dat er iets interessants voor me bij zit. :)

Een tipje van de sluier;:)
Transform
VPX Whey
Pre-Workout Power
Animal Stak

Prijzen volgen morgen;)
---------- Toegevoegd om 20:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:50 ----------

B&F Komen de proteïne ampullen van Musclemeds ooit nog terug in het assortiment?

Weet ik niet, afhankelijk van de importeur voor Europa. Al een tijdje niet leverbaar inderdaad.

Laatst bewerkt:
Weer eens 4 topproducten in de aanbieding dus :thumbs:

Pre-Workout Power staat in mijn top 3 van pre-workouts. :D

Ik kan VPX whey niet vinden op jullie site, en als ik de link aanklik krijg ik animal stack.

kan alleen vpx stealth vinden.

NoxiPro voor energie en focus. (Smaak is subliem)
Pre-Workout Power voor kracht en pomp (Ook hier een zeer goede smaak.)
Nox Pump extreme (Gruwelijke smaak :p)

bij mij noxipro, quake 10.0 en ja.. unleashv2:) PWP doet bij mij helemaal niks jammer genoeg

NoxiPro voor energie en focus. (Smaak is subliem)
Pre-Workout Power voor kracht en pomp (Ook hier een zeer goede smaak.)
Nox Pump extreme (Gruwelijke smaak :p)

De Nox Pump is inderdaad ook niet mijn favoriet. :)
De NoxiPro en de Pre-Workout Power heb ik nog niet geprobeerd.

Hopelijk gaat de prijs morgen aantrekkelijk zijn, want dan kan ik de pre-workout power meenemen in mijn bestelling.

De miscellaire caseïne aardbei is heerlijk :D
Ook helemaal geen last van klonteren ofzo zoals anderen wel eens hebben :).

Ik kan VPX whey niet vinden op jullie site, en als ik de link aanklik krijg ik animal stack.

kan alleen vpx stealth vinden.

Syngex Whey :)

---------- Toegevoegd om 10:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:15 ----------

De miscellaire caseïne aardbei is heerlijk :D
Ook helemaal geen last van klonteren ofzo zoals anderen wel eens hebben :).

Micellar Casein Superior rules! Dank je, voor het compliment!:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mooie aanbiedingen weer! :D

De Nox Pump is inderdaad ook niet mijn favoriet. :)
De NoxiPro en de Pre-Workout Power heb ik nog niet geprobeerd.

Hopelijk gaat de prijs morgen aantrekkelijk zijn, want dan kan ik de pre-workout power meenemen in mijn bestelling.

Pre-Workout Power is een knaller. Qua energie en focus kunnen Noxi, Maximize ect zich prima meten maar qua pomp,groei en kracht absoluut niet. Qua samenstelling en ingredienten is er geen betere! Zeker doen:)

---------- Toegevoegd om 10:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:20 ----------

Dank je!!:)

Pre-Workout Power is een knaller. Qua energie en focus kunnen Noxi, Maximize ect zich prima meten maar qua pomp,groei en kracht absoluut niet. Qua samenstelling en ingredienten is er geen betere! Zeker doen:)

Damn wat een waslijst aan ingredienten :p Volgens mij zit jullie hele shop in dat potje :)

Even vraagje ...
Hoeveel gram creatine, beta alanine & bcaa zit er gemiddeld in één serving?

Heb net mijn bestelling geplaatst, hopelijk heb ik het morgen! :cool:

Weekaanbiedingen

Transform
1x 60 capsules 10,00!

Animal Stak
21 Paks 44,90 35,90!

Pre-Workout Power
1x 900 Gram 29,90!

Syngex Whey
1x 2.27 KG / 75 Shakes 31,00!

---------- Toegevoegd om 11:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:02 ----------

Damn wat een waslijst aan ingredienten :p Volgens mij zit jullie hele shop in dat potje :)

Even vraagje ...
Hoeveel gram creatine, beta alanine & bcaa zit er gemiddeld in één serving?

Ja, een compleet product!:)

alle ingredienten op een rijtje

---------- Toegevoegd om 11:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:03 ----------

Heb net mijn bestelling geplaatst, hopelijk heb ik het morgen! :cool:

Dank je! We versturen direct voor je vandaag:)

Pre-Workout Power
1x 900 Gram 29,90!

Yes, hier zat ik op te wachten.
Het is voor mij de eerste keer dat ik de Pre-Workout Power bestel.

Voorheen altijd de Nox Pump gehad, maar deze is zo vies, dat ik toch graag wil overstappen.

Over de Pre-Workout Power heb ik al veel goede dingen gehoord, dus deze ga ik vandaag bij mijn bestelling doen.
De volgende keer hoop ik ook de NoxiPro erbij te bestellen, maar dat is voor de volgende keer. :)

Als ik nu bestel, klopt het dan dat ik het morgen (zaterdag) dan in huis heb?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven