@Retired, dat probleem heb ik dus nu ook de laatste tijd met de bezorging van me sups.
Waarom versturen jullie alles zo, dat er getekent moet worden? Raken mensen veel bestelling kwijt? Want het aantekenen levert bij steeds meer mensen problemen op, op dat men gewoon te werk is over dag. Het is nu bij mij al zo dat ik of bij XXL bestel, dan heb ik t wel de dag erna binnen omdat het dan bij de buren ligt, of ik moet 3 a 4 dagen van t e voren gaan bestellen....
Klopt, heeft puur te maken met het feit dat TNT dan slordiger met bestellingen omgaat. We moeten er extra voor betalen, we doen het echt uit service naar de klant. Zodat je zeker weet dat ze het pakket niet zomaar ergens afgeven waar je het niet wilt, zoals anders vaak gebeurt

Maar goed, soms kan het ook...
Je kunt bij opmerkingen zetten als je bestelt "graag GEEN handtekening voor ontvangst". Dan halen we dat weg.
Of even een briefje op de deur met bijvoorbeeld; "pakketje Bodyenfitshop.n graag afgeven op nr... . Dat doen ze ook wel en is het ook opgelost.---------- Toegevoegd om 20:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:46 ----------
Ik ben ook weer benieuwd naar de nieuwe weekaanbiedingen, wil namelijk komend weekend mijn bestelling bij Body en Fitshop doen, dus ik hoop dat er iets interessants voor me bij zit.![]()
Een tipje van de sluier;

Transform
VPX Whey
Pre-Workout Power
Animal Stak
Prijzen volgen morgen

---------- Toegevoegd om 20:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:50 ----------
B&F Komen de proteïne ampullen van Musclemeds ooit nog terug in het assortiment?
Weet ik niet, afhankelijk van de importeur voor Europa. Al een tijdje niet leverbaar inderdaad.
Laatst bewerkt:

)