Zojuist sample Noxipro & Protein shake binnen gekregen!
Vanavond beide proberen, zal hierna mijn ervaring even posten, hopelijk weer zo lekker als vorige keer![]()
Succes! We zijn benieuwd naar je ervaring.

-Leon
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zojuist sample Noxipro & Protein shake binnen gekregen!
Vanavond beide proberen, zal hierna mijn ervaring even posten, hopelijk weer zo lekker als vorige keer![]()

Ha leon/ilco, komen er samples van maximizev2, ben toch wel benieuwd en zou die graag bij jullie bestellen natuurlijk!

Net mijn Muscle stack binnengekregen,
zeer snelle en goede levering
vond het alleen een beetje jammer dat er geen pre-workout sample bijzat
Jullie hebben er een vaste klant bij
ik ga zeker vaker whey perfection bestellen!
Grt Dutch Force

Uiteraard komen die er weer, deze verwacht ik volgende week!
Goed om te horen! Momenteel hebben we geen pre-workout samples meer. Deze verwacht ik begin volgende week. Stuur ons volgende week even een PM met het verzoek je een PWP sample te sturen!
-Vincent

Morgen is het alweer vrijdag.. Dus nieuwe weekaanbiedingen.
Ben er elke week nieuwsgierig naar.![]()
..
@Retired, dat probleem heb ik dus nu ook de laatste tijd met de bezorging van me sups.
Waarom versturen jullie alles zo, dat er getekent moet worden? Raken mensen veel bestelling kwijt? Want het aantekenen levert bij steeds meer mensen problemen op, op dat men gewoon te werk is over dag. Het is nu bij mij al zo dat ik of bij XXL bestel, dan heb ik t wel de dag erna binnen omdat het dan bij de buren ligt, of ik moet 3 a 4 dagen van t e voren gaan bestellen....
. Je kan ook kiezen voor pakjegemak. Dan kan je het afhalen in het geselecteerde centrum. Dan heb je het ook makkelijker.Ik ook..
B&F kunnen we al een klein voorsmaakje krijgen van de nieuwe weekaanbiedingen?![]()

@Retired, dat probleem heb ik dus nu ook de laatste tijd met de bezorging van me sups.
Waarom versturen jullie alles zo, dat er getekent moet worden? Raken mensen veel bestelling kwijt? Want het aantekenen levert bij steeds meer mensen problemen op, op dat men gewoon te werk is over dag. Het is nu bij mij al zo dat ik of bij XXL bestel, dan heb ik t wel de dag erna binnen omdat het dan bij de buren ligt, of ik moet 3 a 4 dagen van t e voren gaan bestellen....
Hier ff een fototje van mijn voorraadje :
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2011/02/24/1298554355-970.jpg
Ben alleen vergeten de caseine erbij te zetten.

Hoe bevalt het Dieet eiwit je? Kan je de smaak vergelijken met de whey perfection?![]()
.Smaakt net zo goed, alleen zou je (als we daarvan zouden kunnen spreken) kunnen zeggen dat de Dieet Eiwit iets lauwer van smaak is naar de scherp smakende whey perfection.
Dus wel te vergelijken met wpf zijnde smaak, de ingrediënten zijn daarintegen wel anders.

Waar het of niet is TNT net voor de tweede keer langs gekomen, en nu was ik wel thuis!!!!!!!!!!!!
Dus het kan zijn dat ze het 2 keer op een dag proberen.

Morgen is het alweer vrijdag.. Dus nieuwe weekaanbiedingen.
Ben er elke week nieuwsgierig naar.![]()

Echte elke persoon met een beetje massa op mijn sportschool loopt rond met B&F bidon of shakebaker
![]()
Binnenkort een bestelling van 100+ euro plaatsen![]()

Heb ik al een paar keer bestelt en nog steeds niet gehad. zodra deze beschikbaar komt in NL dan krijgen we de Cookies direct. Scijnt lekker te zijn