Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ha leon/ilco, komen er samples van maximizev2, ben toch wel benieuwd en zou die graag bij jullie bestellen natuurlijk!

Net mijn Muscle stack binnengekregen,
zeer snelle en goede levering :)
vond het alleen een beetje jammer dat er geen pre-workout sample bijzat ???
Jullie hebben er een vaste klant bij :thumb:
ik ga zeker vaker whey perfection bestellen!
Grt Dutch Force

Ha leon/ilco, komen er samples van maximizev2, ben toch wel benieuwd en zou die graag bij jullie bestellen natuurlijk!

Uiteraard komen die er weer, deze verwacht ik volgende week! :)

Net mijn Muscle stack binnengekregen,
zeer snelle en goede levering :)
vond het alleen een beetje jammer dat er geen pre-workout sample bijzat ???
Jullie hebben er een vaste klant bij :thumb:
ik ga zeker vaker whey perfection bestellen!
Grt Dutch Force

Goed om te horen! Momenteel hebben we geen pre-workout samples meer. Deze verwacht ik begin volgende week. Stuur ons volgende week even een PM met het verzoek je een PWP sample te sturen! :D

-Vincent

Uiteraard komen die er weer, deze verwacht ik volgende week! :)

Goed om te horen! Momenteel hebben we geen pre-workout samples meer. Deze verwacht ik begin volgende week. Stuur ons volgende week even een PM met het verzoek je een PWP sample te sturen! :D

-Vincent

Okee hartstikke bedankt, zal ik doen :):):)

Jammer dat TNT altijd smiddags komt als ik aan het werk ben :(.

Morgen ben ik er ook niet, en zaterdag kan ik het niet ophalen want dan is het postkantoor dicht, dat word dus maandag haasten vanuit werk om voor 17:30 me pakje te halen!!!!!

k*tZOOI!!!!!!!

Morgen is het alweer vrijdag. :p. Dus nieuwe weekaanbiedingen. :D

Ben er elke week nieuwsgierig naar. :D

@Retired, dat probleem heb ik dus nu ook de laatste tijd met de bezorging van me sups.

Waarom versturen jullie alles zo, dat er getekent moet worden? Raken mensen veel bestelling kwijt? Want het aantekenen levert bij steeds meer mensen problemen op, op dat men gewoon te werk is over dag. Het is nu bij mij al zo dat ik of bij XXL bestel, dan heb ik t wel de dag erna binnen omdat het dan bij de buren ligt, of ik moet 3 a 4 dagen van t e voren gaan bestellen....

@Retired, dat probleem heb ik dus nu ook de laatste tijd met de bezorging van me sups.

Waarom versturen jullie alles zo, dat er getekent moet worden? Raken mensen veel bestelling kwijt? Want het aantekenen levert bij steeds meer mensen problemen op, op dat men gewoon te werk is over dag. Het is nu bij mij al zo dat ik of bij XXL bestel, dan heb ik t wel de dag erna binnen omdat het dan bij de buren ligt, of ik moet 3 a 4 dagen van t e voren gaan bestellen....

Ik heb ook al verschillende keren besteld. 1x lag het bij de buren. 1x stond de poort langs het huis open en heeft de DPD man het gewoon op het terras gelegd. :p. Je kan ook kiezen voor pakjegemak. Dan kan je het afhalen in het geselecteerde centrum. Dan heb je het ook makkelijker.

Ik ook :)..

B&F kunnen we al een klein voorsmaakje krijgen van de nieuwe weekaanbiedingen? :)

+1. :D

Laatst bewerkt:

Waar het of niet is TNT net voor de tweede keer langs gekomen, en nu was ik wel thuis!!!!!!!!!!!!

Dus het kan zijn dat ze het 2 keer op een dag proberen.

:roflol: Echte elke persoon met een beetje massa op mijn sportschool loopt rond met B&F bidon of shakebaker :p
Binnenkort een bestelling van 100+ euro plaatsen :)

Hier ff een fototje van mijn voorraadje :

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ben alleen vergeten de caseine erbij te zetten :D.

B&F Komen de proteïne ampullen van Musclemeds ooit nog terug in het assortiment?

Hoe bevalt het Dieet eiwit je? Kan je de smaak vergelijken met de whey perfection? :p

Smaakt net zo goed, alleen zou je (als we daarvan zouden kunnen spreken) kunnen zeggen dat de Dieet Eiwit iets lauwer van smaak is naar de scherp smakende whey perfection.

Dus wel te vergelijken met wpf zijnde smaak, de ingrediënten zijn daarintegen wel anders :).

Smaakt net zo goed, alleen zou je (als we daarvan zouden kunnen spreken) kunnen zeggen dat de Dieet Eiwit iets lauwer van smaak is naar de scherp smakende whey perfection.

Dus wel te vergelijken met wpf zijnde smaak, de ingrediënten zijn daarintegen wel anders :).

Ok top. :D

Waar het of niet is TNT net voor de tweede keer langs gekomen, en nu was ik wel thuis!!!!!!!!!!!!

Dus het kan zijn dat ze het 2 keer op een dag proberen.

Valt uiteindelijk dus allemaal mee, prettig voor je! :)

Morgen is het alweer vrijdag. :p. Dus nieuwe weekaanbiedingen. :D

Ben er elke week nieuwsgierig naar. :D

Nog eventjes geduld dus, spannend hé? :D

:roflol: Echte elke persoon met een beetje massa op mijn sportschool loopt rond met B&F bidon of shakebaker :p
Binnenkort een bestelling van 100+ euro plaatsen :)

Leuk om te horen, smakelijk alvast! ;)

-Vincent

Ik ben ook weer benieuwd naar de nieuwe weekaanbiedingen, wil namelijk komend weekend mijn bestelling bij Body en Fitshop doen, dus ik hoop dat er iets interessants voor me bij zit. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven