fhoc
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 324
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb net een wholly oat bar en peanut/chocolat op. Best vreemde eetervaring maar was prima te eten. Stop er voor bij het uitgaan voortaan eentje in mijn binnenzak.

Ik had er laatst ook 1 bij mijn bestelling zitten.
Was inderdaad even wennen, zeker gezien de andere bars die ik ook geprobeerd heb, maar zeker prima te eten.
![]()
Nieuwe discussie toegevoegd op de fanpage.
[Link niet meer beschikbaar]
Doel hiervan is alle suggesties voor B&F zoals nieuwe producten, tips voor de site,... mooi te ordenen. Mij leek dit wel interessant en handig.![]()

net een pot proteine en 2 x no-xplode gekocht op bodyenfitshop.nl benieuwd wanneer ik het binnen heb

Hoe werkt dat pakjegemak? Hoe weet ik wanneer ik mijn pakket bij het postkantoor kan ophalen? En moet ik me daar identificeren of moet ik mijn factuur meenemen ofso?

Ik heb ze ook meer gekocht vanwege de prijs. Persoonlijk denk ik dat een healthy protein bar toch nooit super lekker gaat worden. Dan maar de goedkoopste. Maar is inderdaad prima te eten!

Ik heb net een wholly oat bar en peanut/chocolat op. Best vreemde eetervaring maar was prima te eten. Stop er voor bij het uitgaan voortaan eentje in mijn binnenzak.

Heb je er last van? En nee, ik word niet gesponsord door wie dan ook, om wat dan ook te posten.
Klachten over mij en/of mijn posts? Stuur me dan lekker een pm met je verhaal.
Heel misschien krijg je er dan wel één terug.
Je noemt mijn post(s) geen enkele toegevoegde waarde hebben? Mij dwaas noemen heeft zeker wel een toegevoegde waarde?
Dat ik niet meer "normaal" kan/mag posten, hebben jullie te danken aan enkele andere mensen.
Meer heb ik er niet meer over te zeggen, en meer wil ik er ook niet meer over zeggen.
Al dat gezeik begint nu toch echt wel een beetje de keel uit te hangen.
Amen..

Dat doet hij toch ook niet?
Hij helpt gewoon de mensen met vragen! En geeft zijn mening over producten!
Een mening van een gewone particulier vind ik soms veel meer zeggen dan de handelaar zelf. (No offence B&F)

Will do.
En leuk om een nieuwe naam van B&F te leren kennen. Na Ilco, Leon nu ook Vincent.![]()

No problem
Kunnen jullie de inhoud van de groep zien? Want ik dacht dat Krimpie het ingesteld had dat alleen groepsleden de inhoud kunnen zien.

Ik had er laatst ook 1 bij mijn bestelling zitten.
Was inderdaad even wennen, zeker gezien de andere bars die ik ook geprobeerd heb, maar zeker prima te eten.
![]()

@ bodyenfitshop:
Het word weer tijd om nieuwe whey te bestellen, nu vraag ik me af hoe jullie whey perfection zich houdt in een vergelijking (kwaliteit) met de dure en bekende amerikaanse merken?
Zijn er instituten die de verschillende merken vergelijken en meten? Hoe weet je welk merk je zou moeten kiezen?!

Ik heb maandag 21 feb een bestelling gedaan
nu 2 dagen later niks ontvangen...
ook mailen jullie altijd heel leuk een tracktrace link mee.
Maar een barcode staat er nooit bij zodat ik dus helemaal niks kan met die site.
Geef mij het referentienummer even dsan bel ik direct met TNT.
Ga er nu mee aan de gang en kom er zo op terug
edit;
Je had 2 dingen bestelt die uitverkocht waren. (de empty caps van NOW). Ze hebben nu direct de rest verzonden.
Wil je dat we voor de Caps iets anders sturen? (mag ook best iets duurder zijn ,dat is geen probleem![]()
krijgen jullie de lege caps nog in voorraad dan? of helemaal niet meer?
nou dat schiet lekker op.
de PAM Original is ook uitverkocht zeker?
hoelang duurt het tot jullie die weer op voorraad hebben?

Is pure Pump, citripure, creatine gezamelijk een goede knalcombi?
(en natuurlijk whey/tms/Lean gain?)