MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb net een wholly oat bar en peanut/chocolat op. Best vreemde eetervaring maar was prima te eten. Stop er voor bij het uitgaan voortaan eentje in mijn binnenzak.

Ik heb net een wholly oat bar en peanut/chocolat op. Best vreemde eetervaring maar was prima te eten. Stop er voor bij het uitgaan voortaan eentje in mijn binnenzak.

Ik had er laatst ook 1 bij mijn bestelling zitten.
Was inderdaad even wennen, zeker gezien de andere bars die ik ook geprobeerd heb, maar zeker prima te eten.

:)

Was inderdaad even wennen, zeker gezien de andere bars die ik ook geprobeerd heb, maar zeker prima te eten.

Ik heb ze ook meer gekocht vanwege de prijs. Persoonlijk denk ik dat een healthy protein bar toch nooit super lekker gaat worden. Dan maar de goedkoopste. Maar is inderdaad prima te eten!

krijgen jullie nog MyoFusion cookies and cream ?

Hoe werkt dat pakjegemak? Hoe weet ik wanneer ik mijn pakket bij het postkantoor kan ophalen? En moet ik me daar identificeren of moet ik mijn factuur meenemen ofso?

Nieuwe discussie toegevoegd op de fanpage.

[Link niet meer beschikbaar]

Doel hiervan is alle suggesties voor B&F zoals nieuwe producten, tips voor de site,... mooi te ordenen. Mij leek dit wel interessant en handig. :p

:thumbs: Zeker.

Een mooi initiatief!! Dank je:)

---------- Toegevoegd om 09:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:24 ----------

net een pot proteine en 2 x no-xplode gekocht op bodyenfitshop.nl benieuwd wanneer ik het binnen heb

Gaat vandaag direct weg. Dank je, voor de bestelling!:)

---------- Toegevoegd om 09:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:25 ----------

Hoe werkt dat pakjegemak? Hoe weet ik wanneer ik mijn pakket bij het postkantoor kan ophalen? En moet ik me daar identificeren of moet ik mijn factuur meenemen ofso?

Je krijgt een sms of een mailtje op het door jouw opgegeven mailadres of mobiele telefoonnummer. bij de gekozen afhaallocatie altijd even legitimeren inderdaad:)

---------- Toegevoegd om 09:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:27 ----------

krijgen jullie nog MyoFusion cookies and cream ?

Heb ik al een paar keer bestelt en nog steeds niet gehad. zodra deze beschikbaar komt in NL dan krijgen we de Cookies direct. Scijnt lekker te zijn:)

---------- Toegevoegd om 09:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:28 ----------

Ik heb ze ook meer gekocht vanwege de prijs. Persoonlijk denk ik dat een healthy protein bar toch nooit super lekker gaat worden. Dan maar de goedkoopste. Maar is inderdaad prima te eten!

De Wholly Oats Bars zijn inderdaad en goed en heel erg lekker. De beste reep van dit moment. De prijs is normaal best hoog, we hebben echter heel veel ingekocht om een zo mooi mogelijke aanbieding te maken.:)

---------- Toegevoegd om 09:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:30 ----------

Ja, heel anders als andere repen. Beter vind ik zelf.:)

Heb je er last van? En nee, ik word niet gesponsord door wie dan ook, om wat dan ook te posten.

Klachten over mij en/of mijn posts? Stuur me dan lekker een pm met je verhaal.
Heel misschien krijg je er dan wel één terug. :D

Je noemt mijn post(s) geen enkele toegevoegde waarde hebben? Mij dwaas noemen heeft zeker wel een toegevoegde waarde?

Dat ik niet meer "normaal" kan/mag posten, hebben jullie te danken aan enkele andere mensen.
Meer heb ik er niet meer over te zeggen, en meer wil ik er ook niet meer over zeggen.

Al dat gezeik begint nu toch echt wel een beetje de keel uit te hangen.

Amen..

Ik zou mijn account als ik jouw was per direct sluiten!! :cool:

Krimpie biedt juist ook vaak de helpende hand aan mensen met vragen of problemen.

Dat waarderen wij zeer zeker in ons topic.:)

Ik vind het jammer dat er ook negatieve reacties zijn terwijl ons topic juist veel positiviteit in zich heeft en veel mensen er terecht kunnen voor vragen over bestellingen en/of producten.

Een topic om elkaar te helpen.

Ik hoop dat we deze positiviteit kunnen behouden.

Dank jullie!:)

---------- Toegevoegd om 09:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:44 ----------

Dat doet hij toch ook niet?
Hij helpt gewoon de mensen met vragen! En geeft zijn mening over producten!
Een mening van een gewone particulier vind ik soms veel meer zeggen dan de handelaar zelf. (No offence B&F :D)

No problem!:D

---------- Toegevoegd om 09:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:45 ----------

Will do ;).

En leuk om een nieuwe naam van B&F te leren kennen. Na Ilco, Leon nu ook Vincent. :D

Klopt, Vincent doet de social media als Hyves ect. Zo af en toe als het kan zal hij ook de helpende hand bieden:)

De structuur is inderdaad anders. Als je er eenmaal aan gewend bent. Ik vind het voor mijn gevoel ook lichter verteerbaar:)

Whey Perfection

@ bodyenfitshop:

Het word weer tijd om nieuwe whey te bestellen, nu vraag ik me af hoe jullie whey perfection zich houdt in een vergelijking (kwaliteit) met de dure en bekende amerikaanse merken?

Zijn er instituten die de verschillende merken vergelijken en meten? Hoe weet je welk merk je zou moeten kiezen?!

@ bodyenfitshop:

Het word weer tijd om nieuwe whey te bestellen, nu vraag ik me af hoe jullie whey perfection zich houdt in een vergelijking (kwaliteit) met de dure en bekende amerikaanse merken?

Zijn er instituten die de verschillende merken vergelijken en meten? Hoe weet je welk merk je zou moeten kiezen?!

Ik weet niet welke levarancier een willekeurig US merk heeft. Onze Whey bevat puur Volactive. De beste kwaliteit in Europa. Die vergelijking durven we dus wel aan:D

---------- Toegevoegd om 13:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:07 ----------

Ja:)

Ik heb maandag 21 feb een bestelling gedaan
nu 2 dagen later niks ontvangen...

ook mailen jullie altijd heel leuk een tracktrace link mee.
Maar een barcode staat er nooit bij zodat ik dus helemaal niks kan met die site.

Geef mij het referentienummer even dsan bel ik direct met TNT.

Ga er nu mee aan de gang en kom er zo op terug:)

edit;
Je had 2 dingen bestelt die uitverkocht waren. (de empty caps van NOW). Ze hebben nu direct de rest verzonden.
Wil je dat we voor de Caps iets anders sturen? (mag ook best iets duurder zijn ,dat is geen probleem:)

krijgen jullie de lege caps nog in voorraad dan? of helemaal niet meer?

nou dat schiet lekker op.
de PAM Original is ook uitverkocht zeker?
hoelang duurt het tot jullie die weer op voorraad hebben?

bump
heb nog geen antwoord ontvangen

Niet gezien excuses. De PAM is niet in te kopen momenteel. (geen idee dus helaas) We hebben wel de Frey's
Ik kan ook het bedrag terug boeken / je mag ook iets anders uitzoeken, mag best iets duurder zijn, dat maakt mij niet zoveel uit.

---------- Toegevoegd om 14:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:18 ----------

Gratis 300 gram Creapure creatine bij Optimum Gold Standard Whey:)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Is pure Pump, citripure, creatine gezamelijk een goede knalcombi?

(en natuurlijk whey/tms/Lean gain?)

Zojuist sample Noxipro & Protein shake binnen gekregen!
top :bow:

Vanavond beide proberen, zal hierna mijn ervaring even posten, hopelijk weer zo lekker als vorige keer :cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven