XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb zo juist mijn bestelling ontvangen, en de whey en shakebeker zater er netjes bij! Zeer snelle service!

Jullie hebben er een klant bij.

Yes, hier zat ik op te wachten.
Het is voor mij de eerste keer dat ik de Pre-Workout Power bestel.

Voorheen altijd de Nox Pump gehad, maar deze is zo vies, dat ik toch graag wil overstappen.

Over de Pre-Workout Power heb ik al veel goede dingen gehoord, dus deze ga ik vandaag bij mijn bestelling doen.
De volgende keer hoop ik ook de NoxiPro erbij te bestellen, maar dat is voor de volgende keer. :)

Als ik nu bestel, klopt het dan dat ik het morgen (zaterdag) dan in huis heb?

Ja! We versturen altijd direct. Dank je, alvast voor de bestelling!:)

---------- Toegevoegd om 13:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:15 ----------

Ik heb zo juist mijn bestelling ontvangen, en de whey en shakebeker zater er netjes bij! Zeer snelle service!

Jullie hebben er een klant bij.

Top! dank je, voor het compliment en een fijn weekend:)

Hoi,

Ik heb net mijn bestelling binnengekregen, ref: 180855

Maar helaas zat er in plaats van 2x slimaluma Plus, 1x slimaluna plus en één keer sylymarin van now foods in.

Net kleine bestelling geplaatst met Referentie nummer: 181412.

Heb de elastjoint van Labrada besteld ben benieuwd hoe die is krijgt zeer goede reviews op het internet. Heb namelijk de laatste weken last van mijn schouder gewricht ben benieuwd of die labrada wat kan doen.

En heb de dextrose professional berry blast genomen ben benieuwd hoe deze is normaal neem ik altijd jullie wms. Maar wil nu effe varieren. Is het mischien geen idee om een nieuwe smaak van de wms erbij te doen, lemon of iets dergelijks?

En nog een vraagje krijgen jullie macadamia olie nog binnen kan een tijdje geleden herinneren dat jullie hier mee bezig waren?

Hoi,

Ik heb net mijn bestelling binnengekregen, ref: 180855

Maar helaas zat er in plaats van 2x slimaluma Plus, 1x slimaluna plus en één keer sylymarin van now foods in.

Excuses! Stuur ik direct na:)

---------- Toegevoegd om 14:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:27 ----------

Net kleine bestelling geplaatst met Referentie nummer: 181412.

Heb de elastjoint van Labrada besteld ben benieuwd hoe die is krijgt zeer goede reviews op het internet. Heb namelijk de laatste weken last van mijn schouder gewricht ben benieuwd of die labrada wat kan doen.

En heb de dextrose professional berry blast genomen ben benieuwd hoe deze is normaal neem ik altijd jullie wms. Maar wil nu effe varieren. Is het mischien geen idee om een nieuwe smaak van de wms erbij te doen, lemon of iets dergelijks?

En nog een vraagje krijgen jullie macadamia olie nog binnen kan een tijdje geleden herinneren dat jullie hier mee bezig waren?

Dank je, voor de bestelling:)

WMS
Veel klanten vinden de smaak heerlijk. We hebben wel een Lemon variant in sampling gehad maar deze vonden we niet lekker genoeg eigenlijk.

Macadamia oil
Ik hoop dat we het over 14 dagen hebben.

thanks voor pakje vandaag kerels, prima service! :D

Excuses! Stuur ik direct na:)

---------- Toegevoegd om 14:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:27 ----------

Dank je, voor de bestelling:)

WMS
Veel klanten vinden de smaak heerlijk. We hebben wel een Lemon variant in sampling gehad maar deze vonden we niet lekker genoeg eigenlijk.

Macadamia oil
Ik hoop dat we het over 14 dagen hebben.

Zelf vind ik de smaak ook lekker van de wms maar gebruik het al 3 jaar en dan wil je toch varieren met smaak. Maar er is zeker niets met de smaak. Maar is wel eens leuk om een andere smaak te proberen vind ik.

Zelf vind ik de smaak ook lekker van de wms maar gebruik het al 3 jaar en dan wil je toch varieren met smaak. Maar er is zeker niets met de smaak. Maar is wel eens leuk om een andere smaak te proberen vind ik.

Ja, ben ik wel met je eens. Misschien toch nog maar eens kijken voor een extra smaak. De Anabolic WMS wordt veel verkocht dus dat is geen beperking in ieder geval.:)

Ik heb nog een paar vraagjes over mijn supps.
Moet ik WMS direct voor de training innemen en dan een halve scoop en na de training een hele?
Kan ik mijn wms voor na de training gewoon mengen met whey perfection en dan met 500 ml water?
Grt Dutch Force

Moet ik WMS direct voor de training innemen en dan een halve scoop en na de training een hele?
Kan ik mijn wms voor na de training gewoon mengen met whey perfection en dan met 500 ml water?
Grt Dutch Force

Trainingsdagen;
-'s ochtends 1 shake Whey Perfection
-60-90 minuten voor de training 1 shake Whey Perfection
-Vlak voor de training 30 gram Anabolic WMS
-Direct na de training 60 gram Anabolic WMS samen met 30 gram Whey Perfection
Rustdagen;
-'s middags 1 shake Whey Perfection
Op rustdagen neemt u geen Anabolic WMS.

Zo staat het op de b&f site. Water hoeveelheid kun je zelf bepalen, net hoe 'voller' jij je shake wilt hebben. Ik zelf doe 30gram met 400ML water.

Je kunt zo bij elkaar in één shake doen. Smaakt prima :D

Grt Dutch Force

Ja, precies goed

Ja, dat kan prima. Helemaal goed dus:)

Ja, precies goed

Ja, dat kan prima. Helemaal goed dus:)

Trainingsdagen;
-60-90 minuten voor de training 1 shake Whey Perfection
-Vlak voor de training 30 gram Anabolic WMS
-Direct na de training 60 gram Anabolic WMS samen met 30 gram Whey Perfection
Rustdagen;
-'s middags 1 shake Whey Perfection
Op rustdagen neemt u geen Anabolic WMS.

Zo staat het op de b&f site. Water hoeveelheid kun je zelf bepalen, net hoe 'voller' jij je shake wilt hebben. Ik zelf doe 30gram met 400ML water.

Je kunt zo bij elkaar in één shake doen. Smaakt prima :D

Danku :D

Laatst bewerkt:
Hallo,

Ik heb zojuist mijn levering van gisteren ontvangen (Bestelling 181092) maar er is helaas iets fout gegaan, ik heb namelijk een 2270gr Whey Perfection gekregen ipv een 4540gr Whey Perfection. Op de factuur staat overigens wel 4540gr.

Nog 1 puntje, ik heb als sample een Whey Perfection Banana gekregen, de pot Whey Perfection die ik besteld heb is ook Banana dus is het niet echt een sample voor mij ^^

Gr.

Hallo,

Ik heb zojuist mijn levering van gisteren ontvangen (Bestelling 181092) maar er is helaas iets fout gegaan, ik heb namelijk een 2270gr Whey Perfection gekregen ipv een 4540gr Whey Perfection. Op de factuur staat overigens wel 4540gr.

Nog 1 puntje, ik heb als sample een Whey Perfection Banana gekregen, de pot Whey Perfection die ik besteld heb is ook Banana dus is het niet echt een sample voor mij ^^

Gr.

Ik stuur je zo direct een verpakking Whey Perfection + extra sampling na:) Morgen in huis!

Ga zo denk ik weer even een bestelling plaatsen :). Heb alleen een vraagje: waarom kiezen jullie niet voor creatine monohydraat in TMS? Dit is de enige vorm van creatine die door vele studies ge-backed wordt als echt werkend.

Ga zo denk ik weer even een bestelling plaatsen :). Heb alleen een vraagje: waarom kiezen jullie niet voor creatine monohydraat in TMS? Dit is de enige vorm van creatine die door vele studies ge-backed wordt als echt werkend.

Had natuurlijk ook prima geweest en qua kosten goedkoper voor ons inderdaad. De afweging was meer ivm met vocht e.d. Maar qua werking zeker niet minder, mee eens.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven