Bacchianini
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 9
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
helaas geld dat voor o.a. mij alleen weet niet of dit in Nl te verkrijgen is alleen in Amerika denk ik

Nee, nog nooit gezien inderdaad. Vraag mij ook af of hier voldoende "markt" voor is. Wel een aardige vinding
En excuses voor de late reactie. Had het al gezien, wilde er gisteravond kijken of ik er meer over kon vinden..maar kwam even iets tussen.
thanx en ja er is genoeg markt voor omdat er toch veel reacties zijn erop alleen heb ene mail gestuurd naar USA alleen nog geen mail terugggehad.
Is echt een hebbedingetje ( en ja ook aan de karma te zien is er genoeg vraag naar).
haha heftig goedje die crack,. mij iets te zenuwachtig..
heb de aarbei/banaan en vanille.. dit is echt de lekkerste shake die ik ooit gehad heb,. met 4 scoops een serieuse gainer,. heb ook de muscle solution...we gaan het zien..
bedankt weer he!..![]()
Een half zakje geeft dan een prettiger effect.ben ik inmiddels ook al achter hehe. had het de eerste dag met water gedaan, dat ging echt ruk. daarna heb het ik bij mijn shakes gegooid en het lost gewoon op heb nu nergens meer last van![]()

Ok, ben benieuwd of de prijs ook een beetje acceptabel blijft.

hahah ik ben benieuwd wanneer het op de marktkomt want volgens mij was het alleen nog promotie om het op de markt te krijgen maar blijf wel zoeken naar deze tas . ze hebben er wel een fan bij![]()

Als maar genoeg mensen er zo over denken.. dan kan het snel gaan![]()
Bestel er regelmatig wat. Goede prijzen en snelle levering. Vaak de dag erna mn producten al in huis.
Graag gedaan. Je hebt denk ik het hele zakje Crack in 1x genomen, dat kan soms teveel zijn.Een half zakje geeft dan een prettiger effect.
---------- Toegevoegd om 08:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:44 ----------
haha ja dat klopt,.. heb er nog 1,. zal deze in 2e delen..![]()
Graag gedaan. Je hebt denk ik het hele zakje Crack in 1x genomen, dat kan soms teveel zijn.Een half zakje geeft dan een prettiger effect.
---------- Toegevoegd om 08:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:44 ----------
haha ja dat klopt,.. heb er nog 1,. zal deze in 2e delen..![]()
en meer economisch![]()
Zo, ik heb gisteren voor het eerst bij jullie besteld (en betaald op Belgisch rekeningnummer).
Beetje jammer van de 5euro extra verzending die je moet betalen naar België maar je krijgt
dan ook wel wat extra kortingen dus het compenseert wel.

Dank je!! We zullen na ontvangst van de betaling je bestelling direct versturen.
Ik zal zo eens kijken of we de 5,00 euro verzendkosten naar Belgie bv bij vooruitbetaling in de toekomst niet kunnen laten vervallen. Even overleggen..![]()

Dat zou mooi zijn
Ik heb ook een vraagje over de Lipotropic Protein ; bestaan hier 2 versies van want ik zag op BB.com dat het daar geen pure gemma protein isolate is maar een blend met gemma , whey en caseine. Deze zou ook stukken beter van smaak zijn. Enig idee of deze ook in jullie assortiment komt ?
Je hoeft geen 5,00 euro verzendkosten meer bij het bedrag op te tellen als je vanuit Belgie bestelt!!!!
Je hoeft geen 5,00 euro verzendkosten meer bij het bedrag op te tellen als je vanuit Belgie bestelt!!!!
(bij vooruitbetaling / rembours nog wel 5,00 euro)
(de aanpassing op internet vindt deze week plaats)

Potverdikke, ben ik weer net te vroeg geweest met bestellen
Top actie !
Wat is het referentienummer van je bestelling?
Dan maak ik er een mooi pakket van...