MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Eigenlijk wel, maar het wordt in dit geval morgen...de bestelling is vanmorgen verzonden.
Dank je, voor je bestelling!

Heb hem vandaag binnen gehad met een sample van crACK:)
hartstikke bedankt weer body en fitshop

---------- Toegevoegd om 12:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:37 ----------

Nog steeds niet??? Heb wat geduld jongen.

wie zegt dat ik geen geduld heb vriend.

normaal gesproken als ik iets bestel bij body en fitshop heb ik het altijd de volgende dag thuis dus

gister half 5 besteld, nu net binnen... binnen 24u, nice :D 2 potten lipotropic whey dus kan weer ff vooruit

gister leucine besteld (trouwens eerste keer bij b&f), vandaag binnen. thanks! en nog bedankt voor het sampletje crack:). binnenkort maar eens proberen..

heb trouwens net ff 5 gram leucine met water achter mijn kiezen. smaak is te doen, maar het mengen is echt een drama hehe:D

Bodyenfitshop, hartstikke bedankt voor de sampletjes bij mijn bestelling :D en natuurlijk voor de snelle service met de juiste producten.

heb net even nog wat omega 3 besteld.
van NOW omega 3

wat is de dosering die ik moet gaan gebruiken?

binnekort nog een bestelling van vetpercentagemeter.

gister mutant mass en muscle solution bestel,. vanmiddag de postbode gemist.. :(

Verkopen jullie ook sporttassen voor bb, heb nu zo een miezerige dept tasje

heb net even nog wat omega 3 besteld.
van NOW omega 3

wat is de dosering die ik moet gaan gebruiken?

binnekort nog een bestelling van vetpercentagemeter.

Deze neem ik zelf ook. 2 per dag. 1 's ochtends bij het ontbijt en 1 bij het avondeten. Dat is zeker voldoende.

---------- Toegevoegd om 08:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:24 ----------

Verkopen jullie ook sporttassen voor bb, heb nu zo een miezerige dept tasje

Nee, nog niet. Wel een idee:D

---------- Toegevoegd om 08:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:24 ----------

gister mutant mass en muscle solution bestel,. vanmiddag de postbode gemist.. :(

Jammer idd, geen zorgen dan komen ze maandag weer.

---------- Toegevoegd om 08:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:25 ----------

Ilco,

mischien eens een idee om naar dit merk te kijken?
http://www.bodybuilding.com/store/musclepharm/musclepharm.htm

Zijn ERG goede reacties op hun producten blijkbaar... (mischien wel te goed zelfs...)

Dank je, zal eens kijken zo. Misschien is het een aanvulling:D

Musclefarm is ook new brand of the year geworden op bb.com
klikt erg veelbelovend...

hey

:cool: goed bedacht...

nou ga ik niet zo lang weg dat ik zoveel voedsel mee moet, maar voor de mensen die lange dagen hebben lijkt het me wel super

helaas geld dat voor o.a. mij alleen weet niet of dit in Nl te verkrijgen is alleen in Amerika denk ik

vandaag me supps. binnen gehad,. en een sample erbij ,. helemaal top.. :D

die mutant mass smaakt echt belachelijk lekker...

gister leucine besteld (trouwens eerste keer bij b&f), vandaag binnen. thanks! en nog bedankt voor het sampletje crack:). binnenkort maar eens proberen..

heb trouwens net ff 5 gram leucine met water achter mijn kiezen. smaak is te doen, maar het mengen is echt een drama hehe:D

Je hoeft Leucine niet in te nemen met water. Leucine kan door de eiwitten, melk..noem maar op.

---------- Toegevoegd om 19:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:58 ----------

vandaag me supps. binnen gehad,. en een sample erbij ,. helemaal top.. :D

die mutant mass smaakt echt belachelijk lekker...

Graag gedaan, we doen ons best:D
Welke smaak heb je?

Je hoeft Leucine niet in te nemen met water. Leucine kan door de eiwitten, melk..noem maar op.

---------- Toegevoegd om 19:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:58 ----------

Welke smaak heb je?

ben ik inmiddels ook al achter hehe. had het de eerste dag met water gedaan, dat ging echt ruk. daarna heb het ik bij mijn shakes gegooid en het lost gewoon op heb nu nergens meer last van:)

Welke smaak heb je?

haha heftig goedje die crack,. mij iets te zenuwachtig..

heb de aarbei/banaan en vanille.. dit is echt de lekkerste shake die ik ooit gehad heb,. met 4 scoops een serieuse gainer,. heb ook de muscle solution...we gaan het zien..

bedankt weer he!..:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven