AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
ohh jammer.. naja, dan ga ik maar n gokje wagen ;)
maarreuhm
kan ik misschien wat anders krijgen dan een 5e shakebeker? :P
of liggen er geen samples atm, dan bestel ik wat later :$

Zet maar even bij "opmerkingen" (dit kan wanneer je bestelt):
In plaats van een shakebeker graag samples..

Dan komt het helemaal goed.

Alvast bedankt voor je bestelling!:)

net nog een bestelling gedaan

Referentie nummer: 80704
Faktuur datum: 03-10-2009
Betaalmethode: iDeal

misschien wat extraatjes (A)

haha ik klink als een hongerige teenager op jacht naar gratis proefspulletjes.

Niet te letterlijk nemen.. in ieder geval even 45 minuten laten tussen je laatste eiwitrijke maaltijd en no xplode ivm de opname. (geldt niet voor koolhydraten)

---------- Toegevoegd om 19:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:33 ----------

Mail als je wilt even het referentienummer van de bestelling waar het om gaat naar office@bodyenfitshop.nl . Ik kijk hier dan morgenochtend direct naar voor je:)

---------- Toegevoegd om 19:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:35 ----------

Oke, hoe zit dat dan precies. Ik dacht toen van ach laat maar zitten met terugsturen dat kost vast veel tijd en moeite. Ook wilde ik snel met het supplement beginnen en ben met de potten al op de helft.

Je had de grotere 25% more verpakking moeten krijgen.. mail het referenienummer maar even dan stuur ik je een verpakking na. Het is tenslotte onze fout:D[/QUOTE]

Oke erg bedankt. Sorry, ben er een beetje laat mee. Heb het erg druk gehad en heb vandaag dus naar het mailadress een mailtje gestuurd met de referentiegegevens. Hoop snel op antwoord. Alvast bedankt:)

Je had de grotere 25% more verpakking moeten krijgen.. mail het referenienummer maar even dan stuur ik je een verpakking na. Het is tenslotte onze fout:D

Oke erg bedankt. Sorry, ben er een beetje laat mee. Heb het erg druk gehad en heb vandaag dus naar het mailadress een mailtje gestuurd met de referentiegegevens. Hoop snel op antwoord. Alvast bedankt:)[/QUOTE]

Ok, regel ik maandagochtend even voor je.

---------- Toegevoegd om 18:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:46 ----------

net nog een bestelling gedaan

Referentie nummer: 80704
Faktuur datum: 03-10-2009
Betaalmethode: iDeal

misschien wat extraatjes (A)

haha ik klink als een hongerige teenager op jacht naar gratis proefspulletjes.

Dank je!!
Ik zal kijken wat ik kan doen:):D

Morgen weer even mn eiwitten bestellen;)
ben ook op zoek naar een goed pre-workout supplement, tips?

Ik denk dat ik ook de gloves met polsbescherming ga bestellen, alleen ik twijfel nog.
Hier zijn ze namelijk 18 eutjes.. en op XXL 13.50
Keuze lijkt makkelijk, maar aangezien ik altijd bij B&F bestel en hier tevreden ben wil ik jullie graag trouw blijven =)

• Like
Waarderingen: Ryu
Morgen weer even mn eiwitten bestellen;)
ben ook op zoek naar een goed pre-workout supplement, tips?

Ik denk dat ik ook de gloves met polsbescherming ga bestellen, alleen ik twijfel nog.
Hier zijn ze namelijk 18 eutjes.. en op XXL 13.50
Keuze lijkt makkelijk, maar aangezien ik altijd bij B&F bestel en hier tevreden ben wil ik jullie graag trouw blijven =)

Pre-workout tip:
Monster Pump van Cytosport, goede ingredienten, veel power en door rechtstreekse inkoop momenteel een hele leuke prijs. Redelijk nieuw en we krijgen er veel goede reacties op.

Ik heb de Gloves van Flexsports voor je op 13,50 euro gezet!

• Like
Waarderingen: Ryu
Pre-workout tip:
Monster Pump van Cytosport, goede ingredienten, veel power en door rechtstreekse inkoop momenteel een hele leuke prijs. Redelijk nieuw en we krijgen er veel goede reacties op.

Ik heb de Gloves van Flexsports voor je op 13,50 euro gezet!

thnx ik ga nu alvast mn eiwitten en die gloves bestellen!
:D

mn pre-workout supplement kijk ik nog even voor rond, en die bestel ik eind deze week denk ik;)

haha gelukkig zit er een shakebeker bij mn eiwitten, want mijne is hard aan vervanging toe :P

---------- Toegevoegd om 10:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:54 ----------

en het is besteld :D

:D
thnx ik ga nu alvast mn eiwitten en die gloves bestellen!

mn pre-workout supplement kijk ik nog even voor rond, en die bestel ik eind deze week denk ik;)

haha gelukkig zit er een shakebeker bij mn eiwitten, want mijne is hard aan vervanging toe :P

---------- Toegevoegd om 10:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:54 ----------

en het is besteld :D

Gezien, ingepakt en je bestelling wordt vandaag direct verzonden:):D
Dank je en de shaker zit erbij.

---------- Toegevoegd om 13:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:47 ----------

Zijn die weer leverbaar dan? Toen ik ze bestelde waren ze niet meer op vooraad.
Is door B&F wel super opgelost door een vergelijkbaar set op te sturen voor de zelfde prijs :D

Ja, althans we hebben alleen de maten L+XL weer binnen..

Hallo bodyenfitshop,

Ik heb vandaag weer een kleine bestelling gedaan omdat ik alleen maar omega pilletjes nodig had, nu is mijn vraag hebben jullie iets van een animal pack als sample want ik ben van plan die te gaan gebruiken maar vraag me af of je het merkt dat je het gebruikt.

Met vriendelijke groet,

Steven/sdhbuilding

Referentie nummer: 80863
Faktuur datum: 05-10-2009
Betaalmethode: Eenmalige machtiging

Hallo bodyenfitshop,

Ik heb vandaag weer een kleine bestelling gedaan omdat ik alleen maar omega pilletjes nodig had, nu is mijn vraag hebben jullie iets van een animal pack als sample want ik ben van plan die te gaan gebruiken maar vraag me af of je het merkt dat je het gebruikt.

Met vriendelijke groet,

Steven/sdhbuilding

Referentie nummer: 80863
Faktuur datum: 05-10-2009
Betaalmethode: Eenmalige machtiging

Bedankt voor je bestelling!
Van Animal Pack zijn er helaas geen samples.

Jammer, was wel benieuwd hoe dat zo'n animal pack werkt :)

zo eindelijk komen jullie met een eigen eaa van huismerk.

zat er al een hele tijd op te wachten.

nu hoef ik nergens meer anders te bestellen alles bestel ik van kullie huismerk. Echt top:)

kan je mischien meer vertellen over de eaa prijs, hoeveel gram eaa per dosering...

zo eindelijk komen jullie met een eigen eaa van huismerk.

zat er al een hele tijd op te wachten.

nu hoef ik nergens meer anders te bestellen alles bestel ik van kullie huismerk. Echt top:)

kan je mischien meer vertellen over de eaa prijs, hoeveel gram eaa per dosering...

Dank je:)

Het wordt een puur EAA product, geen extra toevoegingen.
We voegen een maatschepje toe, de dosering kun je dan makkelijk zelf bepalen. We adviseren 10 gram. De prijs weet ik nog niet 100%, ik denk dat we dit over 2 weken echt zeker weten, maar we gaan zeker ons best doen om deze lekker scherp te houden. We verwachten dit product medio november te kunnen leveren.

---------- Toegevoegd om 19:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:21 ----------

Maar merk je wel verschil dan?

Je moet het meer zien als een combinatie van vitamines, mineralen, aminozuren en andere ingredienten om je lichaam optimaal in conditie te brengen/houden om te presteren.

Dank je:)

Het wordt een puur EAA product, geen extra toevoegingen.
We voegen een maatschepje toe, de dosering kun je dan makkelijk zelf bepalen. We adviseren 10 gram. De prijs weet ik nog niet 100%, ik denk dat we dit over 2 weken echt zeker weten, maar we gaan zeker ons best doen om deze lekker scherp te houden. We verwachten dit product medio november te kunnen leveren.

---------- Toegevoegd om 19:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:21 ----------

Je moet het meer zien als een combinatie van vitamines, mineralen, aminozuren en andere ingredienten om je lichaam optimaal in conditie te brengen/houden om te presteren.

Bedankt voor de reactie, ik ga er eens even goed over nadenken of ik dat nou nodig heb. :)

Ik heb trouwens nog een bestellinkje gedaan, maar ik was em bij mijn vorige bestelling vergeten erbij te doen. Dus mischien kunnen jullie deze twee bestellingen nog bij elkaar voegen(lijkt me handiger voor jullie)

Referentie nummer: 80863 en 81081

Mvg,

Steven/sdhbuilding

Laatst bewerkt:
Bedankt voor de reactie, ik ga er eens even goed over nadenken of ik dat nou nodig heb. :)

Ik heb trouwens nog een bestellinkje gedaan, maar ik was em bij mijn vorige bestelling vergeten erbij te doen. Dus mischien kunnen jullie deze twee bestellingen nog bij elkaar voegen(lijkt me handiger voor jullie)

Referentie nummer: 80863 en 81081

Mvg,

Steven/sdhbuilding

Late reactie, excuses!
Dank je, voor de bestelling. 2x zelfs;):D
Als het goed is heb je alles al ontvangen..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven