AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb net mijn bestelling geplaatst, hopelijk heb ik het morgen! :cool:
Net alles geleverd gekregen, wat een service!:cool:
De Lean Gain ga ik 's morgens nemen als maaltijd vervanger, na mijn training 's middags de whey perfection (chocolate) en dextrose (fruit punch), kan ik deze 2 laatste bij elkaar kieperen??

Als ik net voor mijn training nog iets wil nemen om beter te kunnen trainen en aangezien ik nog geen pre-workout sup heb, zou ik dan voor de lean gainer of voor de whey perf gaan?

NoxiPro smaak grape, is dat de zure of de zoete?

Edit: Komt er toevallig ornitine als poeder in jullie assortiment? Hoe valt me op dat ik bij Pre-wo's met ornitine een betere werking krijg dan pre-wo's zonder ornitine

Ik vond ze beide gewoon lekker zoet! :cool:
Ik had van de Grape ook verwacht dat deze zuur zou zijn maar dit was gelukkig niet zo!

Hey,

Ik heb al 2x een mail gestuurd waar niet op geantwoord word. Een vriend raadde me aan hier te posten aangezien hij hier snel een antwoord kreeg.

Ik heb de spullen van iemand anders ontvangen. De naam op de doos is wel gewoon aan mij gericht, maar de factuur is van iemand anders.

Ik had voor 93 euro spullen besteld:
Jack3d
Whey 4,5 kg Perfection
Perfect Carbs 2kg

En krijg syntha-6 voor 32 euro van een of andere dude uit Langdorp.

Hoe gaan we dit oplossen? Moet ik het terugsturen? Word hier niet zo vrolijk van! Heb voorheen altijd goede ervaringen met de winkel gehad.

Ik hoop snel wat te horen!

Xander

Hey,

Ik heb al 2x een mail gestuurd waar niet op geantwoord word. Een vriend raadde me aan hier te posten aangezien hij hier snel een antwoord kreeg.

Ik heb de spullen van iemand anders ontvangen. De naam op de doos is wel gewoon aan mij gericht, maar de factuur is van iemand anders.

Jack3d
Whey 4,5 kg Perfection
Perfect Carbs 2kg

Hoe gaan we dit oplossen? Moet ik het terugsturen? Word hier niet zo vrolijk van! Heb voorheen altijd goede ervaringen met de winkel gehad.

Xander

Wordt wel opgelost kerel, niet stressen ondanks dat het vervelend voor je is.

vraagje: als ik 4.5 kg whey perfection koop, komt het dan in een zak, 2 potten van 2270gr of een belachelijk grote pot van 4540gr? :D

zo groot zijn de emmers niet

Hey hulkies... NOXIPRO fan? Lekker spul heh, vond ik ook maar mijn hart niet.:( Helaas is de samenstelling té gevaarlijk voor mij gebleken dus zit ik met een ruim halve pot NOXIPRO.

Wie het hebben wilt mag het GRATIS van mij hebben, stuur maar een PM, ik woon in Amsterdam. Ik stuur het niet op dus zelf komen halen of CS.

Vind het zonde om het weg te gooien.:)

Hey hulkies... NOXIPRO fan? Lekker spul heh, vond ik ook maar mijn hart niet.:( Helaas is de samenstelling té gevaarlijk voor mij gebleken dus zit ik met een ruim halve pot NOXIPRO.

Wie het hebben wilt mag het GRATIS van mij hebben, stuur maar een PM, ik woon in Amsterdam. Ik stuur het niet op dus zelf komen halen of CS.

Oei :s. Ook als je een halve dosis neemt? Hier ga je zeker iemand gelukkig mee maken. :thumbs:

Denk ik ook wel.

Laatst bewerkt:
Hey,

Jack3d
Whey 4,5 kg Perfection
Perfect Carbs 2kg

Xander

http://www.bodyenfitshop.nl/contact ff bellen? ;)

---------- Toegevoegd om 14:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:22 ----------

vraagje: als ik 4.5 kg whey perfection koop, komt het dan in een zak, 2 potten van 2270gr of een belachelijk grote pot van 4540gr? :D

Een emmertje van 4,5 kg :) Ik giet deze over in potten van 1kg. Vind ik makkelijker om te gebruiken.

---------- Toegevoegd om 14:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:23 ----------

Kom eens wat dichter wonen man :D

Oei :s. Ook als je een halve dosis neemt? Hier ga je zeker iemand gelukkig mee maken. :thumbs:

tja kan niet alles hebben in het leven Heljen, best wel ****ed up nieuws gehad de afgelopen dagen, medisch dan heh, blijven lachen en **** the world..:)

Trouwens ben ook lid van je clubbie is mij de laatste dagen helemaal ontgaan kerel, super goed idee!:thumbs:

---------- Toegevoegd om 14:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:25 ----------

Kom eens wat dichter wonen man :D

Zodra de staatsloterij mij goedgezind is.:)

tja kan niet alles hebben in het leven Heljen, best wel ****ed up nieuws gehad de afgelopen dagen, medisch dan heh, blijven lachen en **** the world..:)

Trouwens ben ook lid van je clubbie is mij de laatste dagen helemaal ontgaan kerel, super goed idee!:thumbs:

---------- Toegevoegd om 14:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:25 ----------

Zodra de staatsloterij mij goedgezind is.:)

Veel sterkte allesinds. :thumbs:
En de groep telt ondertussen al 44 leden. :D

Veel sterkte allesinds. :thumbs:
En de groep telt ondertussen al 44 leden. :D

thanx enjoy life Heljen en wees zuinig op je lichaam.
je groepje wordt vast veel groter dan nu.:D

---------- Toegevoegd om 17:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:27 ----------

Hmmm, dat is altijd vervelend. :(
Hopelijk gaat alles weer helemaal goed komen.
Sterkte!

Enjoy life gab.. hoop ik ook maar vast wel. :)

Tja en het potje NOXI PRO vliegt de deur uit dus erop reageren heeft geen zin meer. Ik heb er iemand blij mee kunnen maken.:)

Mijn broer heeft op 25 februari besteld 2 maal 2x2000G Whey isolate, maar heeft maar 2x2000 ontvangen, dus heb maar 4KG eiwitten ontvangen van de 8KG, dus hij mist €65.
hij heeft eerder een keer besteld met het zelfde probleem.

Zo..

Lean Gain, CitriPure & ArgiPure besteld ! :)
Nu kijken wat het word ghehe.

hee Bodyenfitshop ,
Zoals ik al eerder heb vermeld is mijn broertje binnekort jarig en hij is veel bezig met fitness etc ik bestel al heel vaak dingen bij julie enso dus ben een vaste klant dat zeker .
maar hij is dinsdag jarig en ik wou graag maandag deze bestelling doen.
1x leangain
1x whey perfection +1x Miseclear cassein die combie pack
1x cooking sprey .
mijn vraag aan julie is zou het mogelijk zijn nog ook wat extra samples erbij te krijgen en dan zeg ik dat de samples cadootje van julie is ofso wil hem gewoon blij maken :P

mvg Karwan

Jij bent 16, je broertje dus nog jonger en dan al aan aardig wat supps.

Krijg je niet genoeg te eten thuis?

@Body en Fitshop:
Zijn er van de Dark Energy [Sci Fit] ook samples beschikbaar?
Ik heb gelezen dat deze pwo ook best goed beoordeeld word op de diverse review sites.

mijn gegevens hier kloppe niet -- ik ben 21 jaar . ik heb me aleen gerigistreerd hier om contact te krijgen met b&f etc.. en dat lukt aardig :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven