XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
wtf slaat dat nou weer op jij zou dat denken maar ik bestel al ****ing lang bij b&f en mijn broertje is echt jarig ik vroeg me gewoon af of ze een paar lueke samples aan hem zouden geven zodat ik zeg dat het ook een cado is van b&f ... wtf man snap sommige mensen echt niet

Niet op reageren, sommige mensen zijn nogal snel jaloers. ;)

Leon/Ilco/Vincent,

Ik had vannacht een droom gehad over B&F (no-homo) maar wat ik me daar in afvroeg was; Hoeveel omzet draaien jullie wel niet op jaar-basis? Aangezien we het hier alleen via het forum kunnen volgen, zullen er ook nog wel 100-tallen andere mensen zijn die bestellen! :D

Leon/Ilco/Vincent,

Ik had vannacht een droom gehad over B&F (no-homo) maar wat ik me daar in afvroeg was; Hoeveel omzet draaien jullie wel niet op jaar-basis? Aangezien we het hier alleen via het forum kunnen volgen, zullen er ook nog wel 100-tallen andere mensen zijn die bestellen! :D

Genoeg omzet denk ik, om er voor te kunnen zorgen dat wij niet al te veel hoeven te betalen. :D

Leon/Ilco/Vincent,

er staat een mooie audi voor de deur xD

Leon/Ilco/Vincent,

Aan omzet draait B&F op volle toeren, cijfertjes zijn niet zo heel erg belangrijk toch broeder? Of wil je een flliaal van B&F beginnen? hehehehe
Belangrijker is dat de winstmarge voor B&F klein is zodat wij met z'n allen kunnen profiteren van een laag geprijsd supplement.:)

Aan omzet draait B&F op volle toeren, cijfertjes zijn niet zo heel erg belangrijk toch broeder? Of wil je een flliaal van B&F beginnen? hehehehe
Belangrijker is dat de winstmarge voor B&F klein is zodat wij met z'n allen kunnen profiteren van een laag geprijsd supplement.:)

Zal ik een filliaal openhouden van B&F in België ? :D

Inderdaad. Maar iemand die sponsort? :D
Zal veel centjes kosten om dit helemaal te gaan opstarten :D

Ja ik als die staatsloterij valt hehehe kost veel voorwerk ook, moet eerst goed huiswerk maken voordat de centjes komen. Maar persoonlijk vind ik jouw idee zo gek nog niet broeder Converse.

Ja ik als die staatsloterij valt hehehe kost veel voorwerk ook, moet eerst goed huiswerk maken voordat de centjes komen. Maar persoonlijk vind ik jouw idee zo gek nog niet broeder Converse.

Ja kruipt inderdaad wel een paar maand voorbereiding in. :p
Ja is inderdaad wel een goed idee. Zal ook heel wat kosten besparen voor B&F.

1 keer per maand een vrachtwagen laten komen of elke dag tientallen TNT busjes naar BE sturen :p

PM elkaar voor chatbox boys ;)

Leon/Ilco/Vincent,

Dromen over BnF? Zal je vriendin leuk vinden.. :D

er staat een mooie audi voor de deur xD

Ja, maar die is van de baas. Ik heb een batavus. :D

:D

Ik zal er even naar kijken. :)

-Leon

Ja kruipt inderdaad wel een paar maand voorbereiding in. :p
Ja is inderdaad wel een goed idee. Zal ook heel wat kosten besparen voor B&F.

1 keer per maand een vrachtwagen laten komen of elke dag tientallen TNT busjes naar BE sturen :p

Ik zou zeggen werk het voor de lol eens uit Converse wie weet rijden er over een paar jaar busjes door België met B&F erop.:D
Hoeveel klanten denk je dat B&F maandelijks weg werkt naar België?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven