AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zou zeggen werk het voor de lol eens uit Converse wie weet rijden er over een paar jaar busjes door België met B&F erop.:D
Hoeveel klanten denk je dat B&F maandelijks weg werkt naar België?

Haha zou kunnen :p Helaas niet echt tijd hiervoor :(
Moet momenteel al andere financiële plannen en business plannen opstellen voor een project voor school :(

En voor het aantal klanten kan je beter eens aan B&F vragen :p Heb ikzelf geen flauw idee van. Maar denk wel dat het veel is. Want de prijzen voor BE supplementen liggen echt een heel pak hoger!

Citaat:
Origineel gepost door Bia
Ja heurr, je wilt gewoon samples voor jezelf..

wtf slaat dat nou weer op jij zou dat denken maar ik bestel al ****ing lang bij b&f en mijn broertje is echt jarig ik vroeg me gewoon af of ze een paar lueke samples aan hem zouden geven zodat ik zeg dat het ook een cado is van b&f ... wtf man snap sommige mensen echt niet

---------- Toegevoegd om 13:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:42 ----------

Trouwens Bodyenfitshop ,
ik heb mijn bestelling geplaats en u een bericht gestuurd .
nogmaal referentie nummer is 181943
super vriendelijke groeten Karwan

Citaat:
Origineel gepost door Bia
Ja heurr, je wilt gewoon samples voor jezelf..

wtf slaat dat nou weer op jij zou dat denken maar ik bestel al ****ing lang bij b&f en mijn broertje is echt jarig ik vroeg me gewoon af of ze een paar lueke samples aan hem zouden geven zodat ik zeg dat het ook een cado is van b&f ... wtf man snap sommige mensen echt niet

---------- Toegevoegd om 13:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:42 ----------

Trouwens Bodyenfitshop ,

Waarom post je dit nogmaals? ;)

[Link niet meer beschikbaar] telt 50 leden.

Ben benieuw als we er 100+ gaan krijgen. :D

Hey fanboys/ B&F shop.
Binnenkort ga ik een bestelling plaatsen van ongeveer 200 euro. Zou ik naast de vaste goodies e.v.t nog een extra goodie zoals een shirt kunnnen krijgen ofzo? want na die 100 euro zijn er geen opties meer, hahaha.

Trouwens Bodyenfitshop ,
super gefeliciteerd met je broertje en super veel geluk met zelf de samples gebruiken, trouwens super zonde zoveel geld aan supps besteden terwijl je maar 62 kg weegt, beter gewoon super veel eten!!

Hey fanboys/ B&F shop.
Binnenkort ga ik een bestelling plaatsen van ongeveer 200 euro. Zou ik naast de vaste goodies e.v.t nog een extra goodie zoals een shirt kunnnen krijgen ofzo? want na die 100 euro zijn er geen opties meer, hahaha.

Ja dat zou wel leuk zijn! :D Ik heb nu ook al een tijdje niet meer besteld omdat ik ook van plan ben gewoon in 1 keer een grote bestelling te gaan plaatsen.
Zou leuk zijn dat je dan bv per 50€ nog een cadeautje krijgt? :D

super gefeliciteerd met je broertje en super veel geluk met zelf de samples gebruiken, trouwens super zonde zoveel geld aan supps besteden terwijl je maar 62 kg weegt, beter gewoon super veel eten!!
wtf man geloof het of geloof het niet -.-

Hey fanboys/ B&F shop.

Geef even belletje tegen die tijd. Kunnen we vast wel wat leuks van maken. :)

-Leon

Ja dat zou wel leuk zijn! :D Ik heb nu ook al een tijdje niet meer besteld omdat ik ook van plan ben gewoon in 1 keer een grote bestelling te gaan plaatsen.
Zou leuk zijn dat je dan bv per 50€ nog een cadeautje krijgt? :D

Zal er eens naar kijken. :)

-Leon

lid van de B&F groep :)
en binnenkort een bestellinkje wss, di krijg ik de noxipro sample.
dus als die bevalt meteen halen!

Wat ik jammer vind is dat er - althans, dat is mijn persoonlijke ervaring - er wat te snel wordt ingepakt. Ik snap dat jullie haast hebben, maar het is nu al drie maal gebeurd dat er geen samples bij mijn bestelling zaten (zelfde bij mijn bestelling van afgelopen Vrijdag).

Samples worden altijd nagestuurd, maar dat is gewoon zonde van het geld (en het milieu)!

Hey fanboys/ B&F shop.

+ infinity

Meestal bestel ik rond de 300 euro's :D.

Hallo b&f,

Ik heb vanavond een bestelling geplaatst(en betaald uiteraard). Maar heb nog niks geen bevestiging of iets gehad via de mail.

Of komt dat er nog aan? Normaal gesproken heb ik gelijk een mail met referentie nummer.

alvast bedankt!

Hallo b&f,

Ik heb vanavond een bestelling geplaatst(en betaald uiteraard). Maar heb nog niks geen bevestiging of iets gehad via de mail.

Of komt dat er nog aan? Normaal gesproken heb ik gelijk een mail met referentie nummer.

alvast bedankt!
misschien omdat het zondag is?

vraagje: is protein perfection mix ook een goeie post workout shake? er staat dat het zowat voor alle tijdstippen goed is; ontbijt, overdag, voor het slapen, ... kan Post workout daar ook bij of toch beter een andere whey?

Hallo b&f,

alvast bedankt!

Lijkt mij ook.:cool: PM mij je achternaam even als je wilt. Dan controleer ik het direct.:)

---------- Toegevoegd om 08:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:49 ----------

vraagje: is protein perfection mix ook een goeie post workout shake? er staat dat het zowat voor alle tijdstippen goed is; ontbijt, overdag, voor het slapen, ... kan Post workout daar ook bij of toch beter een andere whey?

Post-Workout kan ook prima. Een deel snel en een deel wat langzamer. Opname van aminozuren over een langere periode. :)

---------- Toegevoegd om 08:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:51 ----------

misschien omdat het zondag is?

Mail wordt automatisch gegenereerd als je een bestelling hebt geplaatst. Binnen enkele seconden na bestellen ontvang je altijd een mail.

---------- Toegevoegd om 08:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:51 ----------

+ infinity

Meestal bestel ik rond de 300 euro's :D.

Een PM naar mij is voldoende:)

---------- Toegevoegd om 08:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:52 ----------

Wat ik jammer vind is dat er - althans, dat is mijn persoonlijke ervaring - er wat te snel wordt ingepakt. Ik snap dat jullie haast hebben, maar het is nu al drie maal gebeurd dat er geen samples bij mijn bestelling zaten (zelfde bij mijn bestelling van afgelopen Vrijdag).

Samples worden altijd nagestuurd, maar dat is gewoon zonde van het geld (en het milieu)!

Mee eens, we kampen een beetje met toenemende drukte dwz werkdruk en nieuw personeel. We proberen dit zo goed mogelijk in banen te lijden, dit lukt echter niet altijd. We doen 100% ons best maar inderdaad er zijn de laatste tijd meer fouten geweest. Heb je helemaal gelijk in.:cool:

---------- Toegevoegd om 08:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:54 ----------

lid van de B&F groep :)
en binnenkort een bestellinkje wss, di krijg ik de noxipro sample.
dus als die bevalt meteen halen!

Dank je:)

---------- Toegevoegd om 08:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:54 ----------

Hey fanboys/ B&F shop.

Een PM naar mij is dan voldoende!:)

---------- Toegevoegd om 08:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:55 ----------

[Link niet meer beschikbaar]telt 50 leden.

Ben benieuw als we er 100+ gaan krijgen. :D

Top, Ik hoop dat we dat halen. Ik heb er alle vertrouwen in!:)

---------- Toegevoegd om 08:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:56 ----------

Ik heb zojuist in mijn glazenbol gekeken, en die wist mij te vertellen dat het er nog wel meer dan 100 gaan worden. :)

Dat klinkt goed. Ik wil ook zo'n bol!:D

hee Body en fitshop.
ik heb u een bericht gesturen heeft u die ontvangen zo ja kunt u me dat even door geven mvg Karwan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven