XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
nvm ;p

Laatst bewerkt:
PM bedoel je? Ik heb niets gezien..

---------- Toegevoegd om 11:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:58 ----------

100+ is een mooi streven:)
Ooh ik moest me referntie nummer pm'n voor die sample's etc waarschijnlijk heb je het dus niet ontvangen ik post hem hier anders okee :D
Referentie nummer =181943
Mvg

Aaaaawh yeah, Zo weer bestellen! :D

Hoi, ik heb net een bestelling geplaatst maar was mijn wachtwoord vergeten en via de email een nieuwe ontvangen, maar als ik nu mijn wachtwoord wil wijzigen kon ik het wachtwoord veld niet vinden/invullen dus heb ik maar eerst besteld en zit nu op de site te kijken maar ik weet niet waar ik mijn gegevens(wachtwoord) kan wijzigen. Kunt u mij even daarmee helpen waar dat staat.

MVG

Hee, waar is krimpie gebleven man:D

Meen me te herinneren dat er bij de Whey Perfection al een shakebaker zit of is dat niet meer?

Hoi, ik heb net een bestelling geplaatst maar was mijn wachtwoord vergeten en via de email een nieuwe ontvangen, maar als ik nu mijn wachtwoord wil wijzigen kon ik het wachtwoord veld niet vinden/invullen dus heb ik maar eerst besteld en zit nu op de site te kijken maar ik weet niet waar ik mijn gegevens(wachtwoord) kan wijzigen. Kunt u mij even daarmee helpen waar dat staat.

MVG

Ik kan het wel voor je doen als je dat wilt. PM dan je volledige naam en adres even dan mail ik je het terug:)

Als ik bestel, dan kies ik bij kado 3 de orbi tape. Maar als ik bestelling wil afronden dan staat die er niet tussen bij de producten die ik heb bestelt. Mss foutje in het systeem?

Meen me te herinneren dat er bij de Whey Perfection al een shakebaker zit of is dat niet meer?

Je mag mij elke bestelling boven de 30,00 euro 2 kado's uitzoeken. Je kunt dan ook altijd voor een shaker kiezen.:)

Uitleg kies uw kado's

Altijd goed dus:)

---------- Toegevoegd om 14:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:31 ----------

Als ik bestel, dan kies ik bij kado 3 de orbi tape. Maar als ik bestelling wil afronden dan staat die er niet tussen bij de producten die ik heb bestelt. Mss foutje in het systeem?

Even kijken, kom er zo op terug:)

edit:
Komt bij mij gewoon terug op de factuur.:rolleyes: Gaat hier dus goed:)

Laatst bewerkt:
Ja dat over die kado's weet ik. Maar bestel ook meteen voor een vriend vandaar ;)
Heb hem iig gekozen, altijd handig zo'n shakebeker!

Ik heb net bestelt.
Ref: 182370

Altijd leuk wachten op zo'n pakje. Kan niet wachten! :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven