AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hee, waar is krimpie gebleven man:D

Krimpie was het even een beetje zat volgens mij:rolleyes:

---------- Toegevoegd om 14:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:34 ----------

Ja dat over die kado's weet ik. Maar bestel ook meteen voor een vriend vandaar ;)
Heb hem iig gekozen, altijd handig zo'n shakebeker!

Ik heb net bestelt.
Ref: 182370

Altijd leuk wachten op zo'n pakje. Kan niet wachten! :D

Top! Dank je:) Morgen in huis.

Net nog snel een bestelling geplaatst. :D

Referentienummer: 182400

Als ik die nummer vergelijk met die van mijn vorige bestelling dan gaan jullie wel enorm hard daar. :D

Als ik die nummer vergelijk met die van mijn vorige bestelling dan gaan jullie wel enorm hard daar. :D

Het is inderdaad best druk de laatste tijd. Doorwerken:D Ik maak er persoolijk een heel leuk pakketje van!:)

Wie heeft een goeie tip, ik wil een extra whey shake gaan nemen per dag. Ik wil wat minder eieren gaan vreten want ik begin een gevaar voor de samenleving te vormen met mijn gasjes....

Welke is echt lekker en goed bij B&F shop?

Wie heeft een goeie tip, ik wil een extra whey shake gaan nemen per dag. Ik wil wat minder eieren gaan vreten want ik begin een gevaar voor de samenleving te vormen met mijn gasjes....

Welke is echt lekker en goed bij B&F shop?

Whey Perfection

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De lekkerste Whey verkrijgbaar. Niet voor niets de meest gevraagde Whey in de Benelux.:)

Daar heb ik een sample van gehad idd, nu ff een lekker smaakje zoeken.

Hey Hulkies vraagje;

wil graag deze [Afbeelding niet meer beschikbaar] bestellen maar hoe werkt dat nou eigenlijk? Ik snap er niets van..
Wat ik wel begrijp is dat het een 15 daagse kuur is gaan die 3 phases tegelijk dus van elke phase 1/2 caps ochtend / avond?:)

Heb 2 verpakkingen besteld, en word nu door een B&Fer ingepakt! Werken daar bij B&F namelijk allemaal Lucky Luke's ze zijn nog sneller dan hun schaduw.

Gaat inderdaad erg hard als je de ordernummers vergelijkt. :)

Zegt genoeg denk ik. :D

Hoeveel zal de ultra fina oats kosten b&f en wanneer komt die?

heb een bestelling geplaats! nummer 182366
zouden jullie er een sample van een pre workout erbij willen doen?
alvast bedankt!!

Gaat inderdaad erg hard als je de ordernummers vergelijkt. :)

Zegt genoeg denk ik. :D

Dik verdiend! [Afbeelding niet meer beschikbaar]
Dat krijg je als je om je klanten geeft en niet hun portemonnee (zoals andere...), en dat doet B&F meer dan perfect. :thumbs:

Hey Hulkies vraagje;

wil graag deze [Afbeelding niet meer beschikbaar] bestellen maar hoe werkt dat nou eigenlijk? Ik snap er niets van..
Wat ik wel begrijp is dat het een 15 daagse kuur is gaan die 3 phases tegelijk dus van elke phase 1/2 caps ochtend / avond?:)

Heb 2 verpakkingen besteld, en word nu door een B&Fer ingepakt! Werken daar bij B&F namelijk allemaal Lucky Luke's ze zijn nog sneller dan hun schaduw.

We moeten wel vandaag. Het is DRUK:D

De inname;

Whole body Detox;
1 capsule in de ochtend en 1 capsule in de avond.
(15 dagen lang)

6-Fiber Blend;
3 capsules 's ochtends en 's avonds voor 15 dagen.

Herbal Digestive sweep;
2-3 capsules voor het slapen gaan.
(max. 10 dagen lang)

er staat ook een nette beschrijving op de verpakking.

Dank je:)

---------- Toegevoegd om 16:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:48 ----------

Hoeveel zal de ultra fina oats kosten b&f en wanneer komt die?

Ik verwacht de Ultra Fine Oats donderdag te kunnen leveren. De prijs zal niet echt heel scherp zijn daar we niet heel veel hebben ingekocht. Rond de 20-23 euro.

---------- Toegevoegd om 16:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:49 ----------

heb een bestelling geplaats! nummer 182366
zouden jullie er een sample van een pre workout erbij willen doen?
alvast bedankt!!

Dank je, voor de bestelling.:)

---------- Toegevoegd om 16:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:50 ----------

Dik verdiend! [Link niet meer beschikbaar]
Dat krijg je als je om je klanten geeft en niet hun portemonnee (zoals andere...), en dat doet B&F meer dan perfect. :thumbs:

:thumb: Dank je!! Mooi, om zo te lezen.:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven