AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tjah. Wordt sneller opgenomen.
Maar niet vergeten dat het in deze sectie over SUPPLEMENTEN gaat.
Je kan ook gewoon meer eten .. Heb je dit allemaal niet nodig.

Enkel whey (en creatine) vind ik een must! De rest zijn heel leuke toevoegingen.
en multivit +omega. Basic needs.

Je kan er over denken fijngemalen havermout te halen? 5 kg voor 16 euro , morgen in assortiment van B&F shop! Doe je gewoon 150 gram havermout +600ml water/melk en dan ben je zo ongeveer wel vol:p zeker met melk

en multivit +omega. Basic needs.

Je kan er over denken fijngemalen havermout te halen? 5 kg voor 16 euro , morgen in assortiment van B&F shop! Doe je gewoon 150 gram havermout +600ml water/melk en dan ben je zo ongeveer wel vol:p zeker met melk

Lijkt me ook wel leuke toevoeging. Denk dat ik deze maar ga bestellen.
Makkelijk voor op school even weg te werken in de pauzes! :D

Ja. Maar post anders eens je voedingsschema. Kunnen we gaan kijken wanneer je het beste neemt. Ik zou hem gewoon ergens apart nemen tussen de maaltijden ipv samen met een maaltijd.

beste is als je het 2x wil innemen.. tussen je ontbijt en lunch en daarna tussen lunch en avondeten..

Laatst bewerkt:
beste is als je het 2x wil innemen.. tussen je ontbijt en lunch en daarna tussen lunch en avondeten..

Ik denk dat de meesten hier geen eetschema hebben dat gebaseerd is op ontbijt-lunch-avondeten, eerder meerdere 'kleine' maaltijden verspreid over de dag.

Er is iets niet juist met de ingredienten van Lean gain strawberry..
Als ik nog maar één slok neem krijg ik een orgasme.. Foo real what the hell is thizz :(

Zo heb die nieuwe dextro professional berry blast smaak vandaag op met bcaa micronized poeder was echt heerlijk man. De geur van de dextro is al heerlijk. Ga deze vaker bestellen de dextro top product weer!!

Wat ik ook prettig vind aan de dextro is dat het een klein verpakking is. Niet van de mega grote potten waar alleen de helft of zelfs soms de kwart alleen gevuld is.

Ik denk dat dit niet echt zo makkelijk gaat. :p. Ik ben van België en dan zit je toch al met redelijke kosten qua verzending. :p

Twee postzegels? Als we beide zelf betalen is het gewoon fair ofniet? :p

& wie zou zo vriendelijk willen zijn mij via pm wat dingen uit te leggen over de resultaten van een lichaamsvetmeter enzo? ivm met herkenbaarheid liever niet 'openbaar':p

Niet bepaald, dan word het omgezet in vet als je gaat slapen. zowiezo zo weinig mogelijk koolhydraten eten voor je gaat slapen. Het is dus niet aan te raden tenzij je vet wil worden. Doe het dan evt in de middag nog een x?
ok thx, in het weekend train ik niet, zou ik de Lean Gain dan ook nog nemen of enkel op dagen dat ik train?

Hopelijk morgen bestelling binnen! Knallen dan!

Hmm ja ik heb er ook geen last van, maar je kan maar niet voorzichtig genoeg zijn :D

B&F geeft eerlijk de samenstelling van zijn producten aan, wat zeer netjes tegen over hun klanten. Je weet ook gelijk wat je inneemt.

Er zit in Pre-workout Power 25 mg 1,3 DMAA per serving wat relatief weinig is t.o.v veel pre-workouts. Persoonlijk ervaarde ik de klachten als ik hoge doseringen neem +75 mg maar dat kan bij iedereen verschillen ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven