Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
183627 ref

1 endorush xtreme
1x nox pump :D
1x whey perfection 4.54 strawberry

sampletje altijd welkom... had een keer de samples niet gehad erbij dus mischien dit keer wel :)

Heb net een betaling van 25,80 EUR gedaan met paypal voor Beta-alanine en Citrupure. Betaling is gelukt maar op de website kwam dat deze mislukt was. Ben dus geld kwijt, maar bestelling is niet doorgekomen.

Kan jij even helpen Leon ?

edit : blijkbaar toch doorgekomen !

Laatst bewerkt:
Heb net een betaling van 25,80 EUR gedaan met paypal voor Beta-alanine en Citrupure. Betaling is gelukt maar op de website kwam dat deze mislukt was. Ben dus geld kwijt, maar bestelling is niet doorgekomen.

had ik ook eens gehad
normaal is alles in orde , ik had het toen meteen opnieuw gedaan waardoor ik wel 2x van mn rek had maar maar 1 bestelling kreeg.het was maar n potje van 25 euro dus maakte ik mij niet druk over maar als deze fout blijkbaar meer voorkomt toch eens checken mss

Iemand ervaring met mdyshop.nl?

Ja ik test ook liefst altijd eerst. De enige Pre-Workouts die iets met mij doen zijn NoxiPro, Pre Workout Power en in mindere mate de Ultimate Nox Pump.

NoxiPro gekocht zonder sample te testen omdat er zoveel positieve reacties waren. Dus ik heb geluk gehad. :p. Gisteren ook de 1.M.R getest. Maar deze deed totaal niks bij me. Geen extra kracht en ook geen extra focus. Morgen test ik een andere. :p.

Tips zijn welkom. :p.

Heb nog samples van
- No Xplode NT
- No Shotgun
- Massacra Episode 2
- Hemorush
- RPM
- Black Cats
- SuperPump 250

Wil jij toevallig je sample black cats ruilen tegen 2 zakjes sample van Drive? (http://www.bodyenfitshop.nl/spieropbouw/applied-nutriceuticals/drive) :D haha wat een vraag... ;p

Is het aan te raden om nog Lean Gainer te nemen net voor het slapengaan? Ik gebruik het 's morgens (3 scheppen) maar 's avonds eet ik om 19hr, zou ik dan om 22-23hr voor ik slapen ga nog LG nemen?

ik had ook een vraagje nemen julie ook soms leangain als maaltijdvervanger gewoon 100 gram in een shaker en dan rond de middag nemen ofso is dat een mogelijkhijd voor op werk ofso ?

Levering is weer snel binnen, bedankt! :thumb:

Is het aan te raden om nog Lean Gainer te nemen net voor het slapengaan? Ik gebruik het 's morgens (3 scheppen) maar 's avonds eet ik om 19hr, zou ik dan om 22-23hr voor ik slapen ga nog LG nemen?

Met een "normale" gainer zou ik het nooit doen maar de Lean Gain bevat 0 suikers en alleen complexe koolhydraten dus...je zou het kunnen proberen en even aankijken wat het doet:) (Ik raad het eigenlijk alleen aan als mensen moeite hebben met zwaarder worden).

---------- Toegevoegd om 16:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:29 ----------

edit : blijkbaar toch doorgekomen !

Dank je, voor de bestelling:) (Ik heb je melding even doorgegeven)

---------- Toegevoegd om 16:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:30 ----------

Levering is weer snel binnen, bedankt! :thumb:

Jij ook!:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven