- Waardering
- 69
- Lengte
- 1m57
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 26%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb je nog een aanrader voor een weightgainer die goed werkt maar iets goedkoper is als de lean? Ik kan wel aardig wat hebben als ecto dus..![]()
Niet bepaald, dan word het omgezet in vet als je gaat slapen. zowiezo zo weinig mogelijk koolhydraten eten voor je gaat slapen. Het is dus niet aan te raden tenzij je vet wil worden. Doe het dan evt in de middag nog een x?Is het aan te raden om nog Lean Gainer te nemen net voor het slapengaan? Ik gebruik het 's morgens (3 scheppen) maar 's avonds eet ik om 19hr, zou ik dan om 22-23hr voor ik slapen ga nog LG nemen?

Niet bepaald, dan word het omgezet in vet als je gaat slapen. zowiezo zo weinig mogelijk koolhydraten eten voor je gaat slapen. Het is dus niet aan te raden tenzij je vet wil worden. Doe het dan evt in de middag nog een x?
Edit: B&F shirt maat XL zit superlekker! word mijn vaste trainingsshirt![]()

voor geïnteresseerden, ik heb een foto gemaakt:De nieuwe hebben een andere kleur.
Ik heb hem hier in het blauw staan.![]()

Wil jij toevallig je sample black cats ruilen tegen 2 zakjes sample van Drive? (http://www.bodyenfitshop.nl/spieropbouw/applied-nutriceuticals/drive)haha wat een vraag... ;p
. Ik ben van België en dan zit je toch al met redelijke kosten qua verzending. 

en voor jullie ook hé, denk dat de zaken daar goed gaan 
Heb enkel maar 5 zwarte 
maar inprensiepe ben je dan zo door je leangainer heen in een zo een emmer zit 2.4kilo ofso dus dat zijn 24 shakes ..
maar inprensiepe ben je dan zo door je leangainer heen in een zo een emmer zit 2.4kilo ofso dus dat zijn 24 shakes ..
genoeg voor 24 dagen wat ik momenteel doe is 50gram van die shake en dan nog gewoon een sneede volkoren brood 4plakken kalkoen filet
3 eiwitten kom ik op ongeveer evenveel kcal uit of is het het tog gewoon waard om 100gram in te nemen ?
Jaah daarom .. dus als ik alebij gewoon neem in een maaltijd is wel goed zo dan neem ik gewoon eigenlijk een supplement bij een maaltijd om aan me kcal te komen etc dus doe het wel goed zo denk ikTjah. Wordt sneller opgenomen.
Maar niet vergeten dat het in deze sectie over SUPPLEMENTEN gaat.
Je kan ook gewoon meer eten .. Heb je dit allemaal niet nodig.
Enkel whey (en creatine) vind ik een must! De rest zijn heel leuke toevoegingen.
Jaah daarom .. dus als ik alebij gewoon neem in een maaltijd is wel goed zo dan neem ik gewoon eigenlijk een supplement bij een maaltijd om aan me kcal te komen etc dus doe het wel goed zo denk ik