MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb je nog een aanrader voor een weightgainer die goed werkt maar iets goedkoper is als de lean? Ik kan wel aardig wat hebben als ecto dus.. :D

Heb je nog een aanrader voor een weightgainer die goed werkt maar iets goedkoper is als de lean? Ik kan wel aardig wat hebben als ecto dus.. :D

Je kunt het kant & klaar doen met Mammoth of Serious Mass. Je kunt ook Oats los kopen en die toevoegen aan de eiwitten. De oats krijgen we morgen.

Is het aan te raden om nog Lean Gainer te nemen net voor het slapengaan? Ik gebruik het 's morgens (3 scheppen) maar 's avonds eet ik om 19hr, zou ik dan om 22-23hr voor ik slapen ga nog LG nemen?
Niet bepaald, dan word het omgezet in vet als je gaat slapen. zowiezo zo weinig mogelijk koolhydraten eten voor je gaat slapen. Het is dus niet aan te raden tenzij je vet wil worden. Doe het dan evt in de middag nog een x?

Edit: B&F shirt maat XL zit superlekker! word mijn vaste trainingsshirt :D

Niet bepaald, dan word het omgezet in vet als je gaat slapen. zowiezo zo weinig mogelijk koolhydraten eten voor je gaat slapen. Het is dus niet aan te raden tenzij je vet wil worden. Doe het dan evt in de middag nog een x?

Edit: B&F shirt maat XL zit superlekker! word mijn vaste trainingsshirt :D

Wel mee eens inderdaad. Soms kan het in de praktijk anders uitpakken (mega stofwisseling, maar normaal 100% eens.

Shirt;
Top, ook mooie reclame voor B&F!:)

hebben jullie nieuwe shake bekers? zoja pics?

dat is de oude ;P

De nieuwe hebben een andere kleur.
Ik heb hem hier in het blauw staan. :)

Refnr 180859 , stond voor de deur als ik thuiskwam.
Bedankt voor de shaker! Het is jammer voor de andere shops om te zeggen, maar jullie steken er toch echt bovenuit hé! Gratis verzending voor elk bedrag, samples die je kan kiezen, vragen worden goed en snel beantwoord...
Snap eigelijk niet goed hoe jullie het doen om het huismerk zo goedkoop te kunnen aanbieden. 't is toch geen brol zeker haha :D
Maar zoveelste beter voor ons :D en voor jullie ook hé, denk dat de zaken daar goed gaan :thumbs:

Tot de volgende bestelling, zal niet lang duren :rolleyes:

hah! zo een heb ik ook net gekregen ;)

Ja Karwan dit kan heel goed zo, doe ik ook.:)
maar inprensiepe ben je dan zo door je leangainer heen in een zo een emmer zit 2.4kilo ofso dus dat zijn 24 shakes ..
genoeg voor 24 dagen wat ik momenteel doe is 50gram van die shake en dan nog gewoon een sneede volkoren brood 4plakken kalkoen filet
3 eiwitten kom ik op ongeveer evenveel kcal uit of is het het tog gewoon waard om 100gram in te nemen ?

Laatst bewerkt:
maar inprensiepe ben je dan zo door je leangainer heen in een zo een emmer zit 2.4kilo ofso dus dat zijn 24 shakes ..
genoeg voor 24 dagen wat ik momenteel doe is 50gram van die shake en dan nog gewoon een sneede volkoren brood 4plakken kalkoen filet
3 eiwitten kom ik op ongeveer evenveel kcal uit of is het het tog gewoon waard om 100gram in te nemen ?

Tjah. Wordt sneller opgenomen.
Maar niet vergeten dat het in deze sectie over SUPPLEMENTEN gaat.
Je kan ook gewoon meer eten .. Heb je dit allemaal niet nodig.

Enkel whey (en creatine) vind ik een must! De rest zijn heel leuke toevoegingen.

Tjah. Wordt sneller opgenomen.
Maar niet vergeten dat het in deze sectie over SUPPLEMENTEN gaat.
Je kan ook gewoon meer eten .. Heb je dit allemaal niet nodig.

Enkel whey (en creatine) vind ik een must! De rest zijn heel leuke toevoegingen.
Jaah daarom .. dus als ik alebij gewoon neem in een maaltijd is wel goed zo dan neem ik gewoon eigenlijk een supplement bij een maaltijd om aan me kcal te komen etc dus doe het wel goed zo denk ik

Jaah daarom .. dus als ik alebij gewoon neem in een maaltijd is wel goed zo dan neem ik gewoon eigenlijk een supplement bij een maaltijd om aan me kcal te komen etc dus doe het wel goed zo denk ik

Ja. Maar post anders eens je voedingsschema. Kunnen we gaan kijken wanneer je het beste neemt. Ik zou hem gewoon ergens apart nemen tussen de maaltijden ipv samen met een maaltijd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven