Melonz
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 312
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik heb noxipro grape

Maar in Berry Blast!
Maar eerst ff mijn whey perfection opdrinken 
dit vragen in het Body & Fitshop topic.... funny shit

Refnr 180859 , stond voor de deur als ik thuiskwam.
Bedankt voor de shaker! Het is jammer voor de andere shops om te zeggen, maar jullie steken er toch echt bovenuit hé! Gratis verzending voor elk bedrag, samples die je kan kiezen, vragen worden goed en snel beantwoord...
Snap eigelijk niet goed hoe jullie het doen om het huismerk zo goedkoop te kunnen aanbieden. 't is toch geen brol zeker haha
Maar zoveelste beter voor onsen voor jullie ook hé, denk dat de zaken daar goed gaan
Tot de volgende bestelling, zal niet lang duren![]()

Lijkt me ook wel leuke toevoeging. Denk dat ik deze maar ga bestellen.
Makkelijk voor op school even weg te werken in de pauzes!![]()
Vandaag of morgen inderdaad! Ultra Fine OatsZo heb die nieuwe dextro professional berry blast smaak vandaag op met bcaa micronized poeder was echt heerlijk man. De geur van de dextro is al heerlijk. Ga deze vaker bestellen de dextro top product weer!!
Wat ik ook prettig vind aan de dextro is dat het een klein verpakking is. Niet van de mega grote potten waar alleen de helft of zelfs soms de kwart alleen gevuld is.
De nieuwe verpakking is inderdaad ook veel beter
Wat voor kwaliteitsgarantie hebben we ivm met de oats ?
(we kopen het in NL) . Er zit verder 0 toevoeging in dus het is niet geweldig lekker maar wel een goede toevoeging aan de eiwitshake voor sommige mensen. Puur simpel havermeel.http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/1-3-dmaa-erectiestoornissen-269776/
enne, hoe zit dit bij jullie pre-workout power?![]()
Komt door de Pycnogenol, denk ik.B&F geeft eerlijk de samenstelling van zijn producten aan, wat zeer netjes tegen over hun klanten. Je weet ook gelijk wat je inneemt.
Er zit in Pre-workout Power 25 mg 1,3 DMAA per serving wat relatief weinig is t.o.v veel pre-workouts. Persoonlijk ervaarde ik de klachten als ik hoge doseringen neem +75 mg maar dat kan bij iedereen verschillen![]()

(wel verbijsterend duur inkoop
We wilden dit ingredient er gewoon in hebben

Zijn de oats al binnen? Dan ga ik nu even betalen, hoop het morgen te hebben![]()
pics?Er is iets niet juist met de ingredienten van Lean gain strawberry..
Als ik nog maar één slok neem krijg ik een orgasme.. Foo real what the hell is thizz![]()
Ik meende ergens gelezen te hebben, dat die vandaag/morgen beschikbaar komen.
correct me if i am wrong

super aanbiedingen zeg! ik ging die protein perfection mix net in huis halen!lucky dat ik heb gewacht!!