Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ok thanks voor info ;)

gaat dat weg als je bijvoorbeeld een tijdje stopt met dat spul?

Refnr 180859 , stond voor de deur als ik thuiskwam.
Bedankt voor de shaker! Het is jammer voor de andere shops om te zeggen, maar jullie steken er toch echt bovenuit hé! Gratis verzending voor elk bedrag, samples die je kan kiezen, vragen worden goed en snel beantwoord...
Snap eigelijk niet goed hoe jullie het doen om het huismerk zo goedkoop te kunnen aanbieden. 't is toch geen brol zeker haha :D
Maar zoveelste beter voor ons :D en voor jullie ook hé, denk dat de zaken daar goed gaan :thumbs:

Tot de volgende bestelling, zal niet lang duren :rolleyes:

Top! Heel mooi compliment:)

---------- Toegevoegd om 10:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:13 ----------

Lijkt me ook wel leuke toevoeging. Denk dat ik deze maar ga bestellen.
Makkelijk voor op school even weg te werken in de pauzes! :D

Ja:) Vandaag of morgen inderdaad! Ultra Fine Oats

Zo heb die nieuwe dextro professional berry blast smaak vandaag op met bcaa micronized poeder was echt heerlijk man. De geur van de dextro is al heerlijk. Ga deze vaker bestellen de dextro top product weer!!

Wat ik ook prettig vind aan de dextro is dat het een klein verpakking is. Niet van de mega grote potten waar alleen de helft of zelfs soms de kwart alleen gevuld is.

Dank je, voor het compliment. we merken dat meer mensen er zo over denken, ze vliegen eruit:D De nieuwe verpakking is inderdaad ook veel beter:)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Dextro Professional

---------- Toegevoegd om 10:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:18 ----------

Wat voor kwaliteitsgarantie hebben we ivm met de oats ?

Tja, we hebben zoals altijd natuurlijk de declaratie.:) (we kopen het in NL) . Er zit verder 0 toevoeging in dus het is niet geweldig lekker maar wel een goede toevoeging aan de eiwitshake voor sommige mensen. Puur simpel havermeel.

---------- Toegevoegd om 10:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:21 ----------

Nooit iets van gemerkt. Nee, serieus ik heb met pre-workout power altijd het tegenovergestelde.:) Komt door de Pycnogenol, denk ik.

---------- Toegevoegd om 10:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:22 ----------

B&F geeft eerlijk de samenstelling van zijn producten aan, wat zeer netjes tegen over hun klanten. Je weet ook gelijk wat je inneemt.

Er zit in Pre-workout Power 25 mg 1,3 DMAA per serving wat relatief weinig is t.o.v veel pre-workouts. Persoonlijk ervaarde ik de klachten als ik hoge doseringen neem +75 mg maar dat kan bij iedereen verschillen ;)

Klopt, we houden de hoeveelheid hiervan altijd netjes en geven het tot op de milligram aan.:)

Zijn de oats al binnen? Dan ga ik nu even betalen, hoop het morgen te hebben :D

Ik meende ergens gelezen te hebben, dat die vandaag/morgen beschikbaar komen.
correct me if i am wrong

Helemaal goed. Je kunt het nu al wel bestellen in principe.:)

ultra fine Oats

---------- Toegevoegd om 11:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:38 ----------

Alle weekaanbiedingen op een rijtje::)

Maximize V2
-Extreme Trainingen!
-Enorme ontwikkeling spiermassa en spierkracht!!
-Revolutionair Nitric Oxide ingredient!
-Stimuleert peptide hormonen en GH!
-Ongekende spierpomps
-Extreem volle spieren
-Explosieve spierkracht
-Waanzinnige energie

Weekaanbieding 39,90 29,90!

Tropinol
Gebruikers van Tropinol kunnen de meest spannende en heftige kuur van hun leven verwachten! Explosieve toename in kracht, spiermassa en libido zal zich zeer snel na het begin van gebruik manifesteren en dit effect zal elke dag toenemen. Bodybuilders kunnen een toename in spiermassa van 3-4.5 kg (!) verwachten alsmede een ongekende toename in libido.

Weekaanbieding 64,90 39,90!

Protein Perfection Mix
-Uitzonderlijk spieropbouwend
-Time release opname
-Zowel spieropbouwend als spierafbraak voorkomend
-Ideaal om te nemen voor het slapen, overdag en als ontbijt.
-Extreem fijn en makkelijk mixbaar
-Maar liefst 6 verschillende eiwitten
-De lekkerste eiwitshake die je ooit hebt gedronken!

Weekaanbieding 1800 gram / 64 Shakes 29,90 27,50!

Creapure Creatine
Kies voor zekerheid, het kost je niets meer..! De allerbeste creatine voor spierkracht en spiermassa. Creapure Creatine wordt geproduceerd door AlzChem Trostberg GmbH. Dit bedrijf garandeert de meest zuivere Creatine wereldwijd verkrijgbaar. Elke batch CreaPure creatine wordt getest op zuiverheid en kwaliteit. De resultaten die je met CreaPure creatine zult behalen zijn sterker. Meer spierkracht, meer spiermassa en sneller herstel! De kwaliteit en werkzaamheid van het gepatenteerde CreaPure is 100% gegarandeerd en dat merk je.

Weekaanbieding 500 gram 14,90 12,50!

super aanbiedingen zeg! ik ging die protein perfection mix net in huis halen! ;) lucky dat ik heb gewacht!!

Bestelling 183937.

Hey Ilco,

heb net een lekkere bestelling geplaatst, refertenr. 183937 !

Gratis bidon hoeft niet.
Gooi er maar samples van preworkout power en protein perfection mix (chocoladesmaak aub) bij, als het kan.

;)

Thanks, Daniell.

hoeso dan ? dus gewoon ongeveer 100 gram perdag?

Heb ik toch een vraagje voor je.
Hoe oud ben je nu echt?

Op DBB staat dat je 17 bent, en je zegt ook dat dat zo is.
Maar als ik hier kijk, dan heb je daar gister je logje gepost, en daar staat toch echt dat je 14 jaar bent... :eek:

Zou wel toevallig zijn, dat die gebruikersnaam veel voor zou komen.. ;)

Dus als je echt 14 jaar bent, dan vraag ik me af of je wel goed bezig bent met het gebruik van supplementen... :rolleyes:
En als ik daar in je statistieken kijk, staat er weer dat je 21 bent.... :D

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven