Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wtf
Micellar casein "superior" mixt enorm slecht bij mij. Altijd klonten. Ik zal het nog een keer proberen in de shakebeker maar afgelopen keer zaten er weer klonten in, egt waardeloos.
Is dit normaal bij caseine dat het zo slecht mixt?
De smaak chocolate cream (had ik volgens mij niet eens gekozen) smaakt ook beetje vreemd, vind het jammer dat ik niet 4 KG whey perfection gehaald heb ipv de protein stack.
Ik weet niet van jullie hoor maar na me training met NoxiPro ben ik erg moe en daarna een ongelofelijke zin in coïtus.. trek me de t*fus na een serving NoxiPro![]()

wtf
Micellar casein "superior" mixt enorm slecht bij mij. Altijd klonten. Ik zal het nog een keer proberen in de shakebeker maar afgelopen keer zaten er weer klonten in, egt waardeloos.
De smaak chocolate cream (had ik volgens mij niet eens gekozen) smaakt ook beetje vreemd, vind het jammer dat ik niet 4 KG whey perfection gehaald heb ipv de protein stack.

heb straps nodig zal bf dat ook verzenden als ik dat als enige bestel? (Kost 10 euro)

wtf
Iemand anders die van die pre-workout power ook moet schijten?

Omega-3 Fatty Acids (Eicosapentaenoic Acid(EPA)360mg, Docosahexaenoic Acid(DHA) 240mg, other omega-3 fatty acids 80mg) 680 mg
Op de pot staat 360 mg EPA & 240 mg DHA per serving, een serving is twee caps.
Iemand anders die van die pre-workout power ook moet schijten?
.phew, net om 18:01 nog een bestelling kunnen plaatsen (was pas om 17:55 thuis).
Hopelijk wordt hij nog vandaag verstuurd![]()
Dank je, voor de bestelling!
Hey Ilco,
heb je m'n bestelling goed ontvangen ?
Groet,
Daniell.
Heb de sachets van Protein Perfection Mix eens besteld zodat ik de smaken eens kan testen.
Is het eigelijk hetzelfde als de perfect protein matrix want daar heb ik nog 4kg van.
Nice donderdag net 4kg Protein Perfection Mix besteld....
Nu dag later in de weekaanbieding![]()
Dat is wel een beetje jammer inderdaad. Geef mij bij een volgende bestelling maar direct even een PM. Dan doe ik er wat leuke extra's bij
Vandaag zou normaal mijn pakket moeten aangekomen zijn. Ben hele dag thuisgeweest. Zat in de afleverroute sinds de ochtend en heb hier nooit eerder problemen mee gehad.
Echter niets gekregen, maar op de trace & track staat wel dat het afgeleverd is.
Wat nu ?
referentienummer: 183639
Ik regel het..Deze week twee bestellingen geplaatst, snel geleverd maar wel 1 sample vergeten maar de service compenseert dit. Wel jammer dat ik bij jullie geen vetmeter kan bestellen.
We hebben overigens best wat vetmeters in het assortiment. Heb je denk ik overheen gekeken.
gisteren om 4 uur besteld en nu alweer binnen!
perfecte service as usual!

Werken ze vandaag bij B&f ? Las op de site dat klantenservice vandaag ook open is, maar hoor niks van hen.
Word gek bij de gedachte dat er één of andere kl***zak heeft getekend voor mijn pakket en nu ergens ijzer staat te verslinden met mijn pre-wo !

Betreft de omega-3 van NOW Foods,
Bij de ingrediënten staat er dit:
Natural Fish Oil Concentrate 2000 mg
Is dat dan 360mg EPA en 240mg DHA per 2000mg of per 1000mg dus 1 cap?

Waarom verkopen jullie geen RoxyLean van BPI? Zit hier een stofje in wat in Nederland verboden is? Krijgt erg lovende reviews in Amerika, sterker dan OxyLite Pro.

****ing hell.... Krijg net de Whey Perfection Berry Blast binnen...... Damn wat een enorme regenton qua formaat man...
BTW, wederom super snel mannen van B&F!!! En de pillendoos en pre workout sample er bij, top gedaan weer.
Gelijk ff een sjeeekiee genomen en jullie hebben me niet genept, hij is echt lekkah!

. Maar als je elke keer op dezelfde manier meet dan heb je wel een eerlijke beoordeling.
. Zo kan je dan goed je progressie bijhouden.Ik heb de Defender het meten gaat vlot. Het zal misschien niet helemaal juist zijn de meting want ik ben geen professional.. Maar als je elke keer op dezelfde manier meet dan heb je wel een eerlijke beoordeling.
. Zo kan je dan goed je progressie bijhouden.
Ook al zegt het toestel dat je op 20% zit ipv 10%.
Ga me ook zo eentje aanschaffen dan binnenkort