XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zondag wat besteld, dinsdag was het binnen. Toppie.

Echter, ik had Glutamine en HMB Combinatie besteld(Refnr 80780), maar de HMBolic van Revolutions ontvangen. Dat is weliswaar ''duurder'', maar helaas wel capsules. Nu heb ik het potje al opengemaakt en is het niet zoooon groot probleem, maar wellicht kan het voortaan vermeld worden?

Zondag wat besteld, dinsdag was het binnen. Toppie.

Echter, ik had Glutamine en HMB Combinatie besteld(Refnr 80780), maar de HMBolic van Revolutions ontvangen. Dat is weliswaar ''duurder'', maar helaas wel capsules. Nu heb ik het potje al opengemaakt en is het niet zoooon groot probleem, maar wellicht kan het voortaan vermeld worden?

Ja, dat hoort altijd zo te zijn inderdaad..
De eigen merk HMB was/is deze week uitverkocht. Deze stond wel op uitverkocht maar alleen bij het product zelf. De combi had ook op uitverkocht moeten staan. Dit heeft 1 van de jongens denk ik zo opgelost. Omdat de HMBolic meer hmb bevat en duurder is zal hij gedacht hebben dat je dat wel ok zou vinden. Hij had het jou eerst even kunnen vragen via telefoon of email of aan mij door kunnen geven, helemaal mee eens. Beide producten zijn overigens in capsulevorm en de HMBolic bevat meer HMB. Om een lang verhaal kort te maken..excuses:o:)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.303
De eigen merk HMB was/is deze week uitverkocht. Deze stond wel op uitverkocht maar alleen bij het product zelf. De combi had ook op uitverkocht moeten staan. Dit heeft 1 van de jongens denk ik zo opgelost. Omdat de HMBolic meer hmb bevat en duurder is zal hij gedacht hebben dat je dat wel ok zou vinden. Hij had het jou eerst even kunnen vragen via telefoon of email of aan mij door kunnen geven, helemaal mee eens. Beide producten zijn overigens in capsulevorm en de HMBolic bevat meer HMB. Om een lang verhaal kort te maken..excuses:o:)

Voor straf heb ik nog wel een lekker paars drankje voor je liggen... :D

Excuses aanvaard;). Double Chocolate smaakt trouwens toppie:)

sorry dat ik deze vraag stel hoor, maar wat is nou de beste gainer op deze site, kwa merk, want ik zie er zoveel en daarom vraag ik hier maar welke het beste is..

sorry dat ik deze vraag stel hoor, maar wat is nou de beste gainer op deze site, kwa merk, want ik zie er zoveel en daarom vraag ik hier maar welke het beste is..

Enkele aanraders:

Pure Complex Lean Gainer
Alleen pure complexe koolhydraten (geen suikers!) Micellar Casein en Whey.

Interactive Lean Gainer
50% koolhydraten - 50% eiwitten.

Als je heel moeilijk zwaarder wordt dan kun je voor de Mammoth gaan, Deze bevat echter iets minder eiwit als bovenstaande.

Wil toch weer wat bestellen maar zit te twijfelen tussen

Perfect Protein Matrix

Constant Muscle Growth Protein (Micellar Casein)

PURE PROTEIN 90

Welke raden jullie aan?
Ik ben bezig met keto, dus het moet niet te veel kh zijn :o
En bevat pure protein 90 aspartaam of een andere zoetstof?

En hij moet natuurlijk lkkr zijn en ik zag dat perfect protein vanille caramel smaak had alleen wat meer kh had. Wat raden jullie me aan?

Laatst bewerkt:
Perfect Protein Matrix is het geworden :), de vanille caramel smaak.

Referentie nummer: 81314
Faktuur datum: 08-10-2009
Betaalmethode: Eenmalige machtiging
;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.311
Wil toch weer wat bestellen maar zit te twijfelen tussen

Perfect Protein Matrix

Constant Muscle Growth Protein (Micellar Casein)

PURE PROTEIN 90

Welke raden jullie aan?
Ik ben bezig met keto, dus het moet niet te veel kh zijn :o
En bevat pure protein 90 aspartaam of een andere zoetstof?

En hij moet natuurlijk lkkr zijn en ik zag dat perfect protein vanille caramel smaak had alleen wat meer kh had. Wat raden jullie me aan?

Waarom neem je casseine met een keto dieet? Ik zou gaan voor Whey en dan met name Dymatize Banaan.

Gewoon voor tussendoor ik gooi er toch een lading vet door heen dus die opname is toch niet snel. En voor en na de training gebruik ik bcaa's (purple wrath en bcaa's caps na)

Referentie nummer: 81323
Betaalmethode: iDeal
:D

Bestel er regelmatig, het valt mij op dat ze hun belofte qua levering echt elke keer weer kunnen waarmaken, vandaag voor 15:00 uur besteld, volgende doordeweekse dag in huis. Complimenten.

Heb momenteel de Lean Gainer van het eigen merk in bestelling :-)

Perfect Protein Matrix is het geworden :), de vanille caramel smaak.

Referentie nummer: 81314
Betaalmethode: Eenmalige machtiging
;)

Dank je, goede keuze. We gaan deze morgenochtend weer direct voor je versturen:)

---------- Toegevoegd om 10:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:59 ----------

Referentie nummer: 81323
Betaalmethode: iDeal
:D

:D weer een voorraadje whey..

---------- Toegevoegd om 10:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:01 ----------

Bestel er regelmatig, het valt mij op dat ze hun belofte qua levering echt elke keer weer kunnen waarmaken, vandaag voor 15:00 uur besteld, volgende doordeweekse dag in huis. Complimenten.

Heb momenteel de Lean Gainer van het eigen merk in bestelling :-)

:)

Komt de Defender Bodyfat Caliper binnekort weer op voorraad?

Donderdag bestelling geplaats. Vanochtend (Zaterdag) binnen gekregen. Jammer alleen dat de bestelling niet compleet was. Nu kreeg ik in kleine lettertjes onder aan mijn factuur de vermelding dat de rest volgende week binnenkomt. Beetje gaar, een mailtje of een belletje zou leuker zijn geweest

Donderdag bestelling geplaats. Vanochtend (Zaterdag) binnen gekregen. Jammer alleen dat de bestelling niet compleet was. Nu kreeg ik in kleine lettertjes onder aan mijn factuur de vermelding dat de rest volgende week binnenkomt. Beetje gaar, een mailtje of een belletje zou leuker zijn geweest

Om welk product gaat het?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven