smoothy88
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 15
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 92kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
B&F heeft vergeleke met andere suppliers zoiezo een goede service. Daarom ben ik een vaste klant van B&F

Ga er binnekort bestellen en ben is benieuwd, prijzen zijn echt laag tegenover hier in de winkel! Grtz
Welkom op het forum!
ik ben van plan om creatine en beta alanine te gaan combineren.. Dit zou goed te combineren zijn.
Iemand tips over welke crea te nemen.. ik dacht zelf gewoon aan monohydraat
dan kan ik deze week weer leuk een bestellinkje plaatsen
kreeg ook de tip om er L-arginine bij te nemen.. hoe zit het met de inname hiervan etc, zie maar 1 product op de B&F site staan namelijk.
: Creatine monohydraatVraagje: Bij de PURE WHEY BLEND, hoeveel is het concentraat/isolaat gehalte in deze eiwit?
Hoi,
Ik ben het er vergeten bij te zetten. Maar zou ik bij mijn bestelling i.p.v shakebeker samples kunnen krijgen? Referentie nummer: 82351
thanks
Zo net wat whey pro xl besteld. Ben benieuwd of er ook wat samples bij zitten.
ben nl wel erg benieuwd naar formadrol.

Ik heb net een caliber defender huidplooimeter besteld maar zie nu pas dat ze uitverkocht zijnhoe moet dat nu?

Ik moet zeggen dat ik bodyenfitshop echt top vind kwa levering!
volgende dag in huis, zelfs op zaterdag en onder de 50euro ook geen verzendkosten (binnen NL)
Ook de prijs/kwaliteit van het eigen merk is super.
vaste klant erbij!