XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
L-Leucine. 1 pot binnen maar die andere pot niet

Ok, klopt inderdaad. Deze is inderdaad van de week opgegaan en komt begin volgende week weer binnen. We dachten omdat je er toch 2 stuks van had bestelt dat je met 1 pot kon beginnen en dat wanneer je de ander een paar dagen later zou krijgen dit geen ongemak zou opleveren omdat je er gewoon direct mee kon beginnen..

Hebben jullie buiten die NOW Taurine ook ergens een ander soort taurine in poedervorm?
Had nl graag zelf mijn post workout cocktail samengesteld zonder al teveel dextrose,
waxy waize erbij.

Hebben jullie buiten die NOW Taurine ook ergens een ander soort taurine in poedervorm?
Had nl graag zelf mijn post workout cocktail samengesteld zonder al teveel dextrose,
waxy waize erbij.

Nee, kan wel eens informeren...
Je hebt trouwens nog een Animal Stak van ons tegoed. Ik weet nu namelijk waarom we deze niet binnen hebben gehad. Deze zijn vanaf nu verboden in Nederland.... ik neem hierover maandagochtend vanaf kantoor even via email contact met je op. Dan stort ik het bedrag even terug of je mag ook andere producten uitzoeken voor een iets hoger bedrag. Maar daar kom ik even op terug...

Nee, kan wel eens informeren...
Je hebt trouwens nog een Animal Stak van ons tegoed. Ik weet nu namelijk waarom we deze niet binnen hebben gehad. Deze zijn vanaf nu verboden in Nederland.... ik neem hierover maandagochtend vanaf kantoor even via email contact met je op. Dan stort ik het bedrag even terug of je mag ook andere producten uitzoeken voor een iets hoger bedrag. Maar daar kom ik even op terug...

Whut? Aaah nuts ... alle leuke wordt alsmaar verboden :p

Hallo meneer van b&f,

Ik heb gisteravond laat 2 potten bcaa'tjes besteld...

Kan ik maandag zeker binenn verwachten niet?...
Vind trouwens als die inhoudswaarden kloppen dat jullie een superprijs hanteren! Zo blijven sups nog leuk en betaalbaar!

Als ik vergelijk met andere aanbieders poedervorm en caps betaal je af en toe gewoon het dubbele!

Gister mega pakket binnen gekregen! Super!!
Bedankt ook voor de extra bidon. :)

Hallo meneer van b&f,

Ik heb gisteravond laat 2 potten bcaa'tjes besteld...

Kan ik maandag zeker binenn verwachten niet?...
Vind trouwens als die inhoudswaarden kloppen dat jullie een superprijs hanteren! Zo blijven sups nog leuk en betaalbaar!

Als ik vergelijk met andere aanbieders poedervorm en caps betaal je af en toe gewoon het dubbele!

Jazeker! Het geheim is ook niet zo moeilijk :D. We kopen voor Benelux begrippen groot in (op hetzelfde niveau als de meeste merken), leveren rechtstreeks aan de consument en hanteren scherpe marges.

Er is in het weekend geen distributie van de TNT. We versturen maandagochtend direct voor je. (doordeweeks heb je de bestelling altijd de volgende dag in huis) De bestelling heb je dan dinsdag thuis.

Bedankt, voor je bestelling!!

---------- Toegevoegd om 13:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:44 ----------

Gister mega pakket binnen gekregen! Super!!
Bedankt ook voor de extra bidon. :)

:) nieuw kleurtje en logo (bidon

Er is in het weekend geen distributie van de TNT.

zojuist (zaterdag) mn pakketje binnen gekregen, toppie weer!
Volgende keer beter de opmerkingen lezen. Shakebeker had niet gehoeven, maar ach. Een reserve is nooit weg toch :p

Neej, shakebeker altijd welkom heb al ook 8 liggen en strax weer 1 extra. (hopen dat mijn bestelling vandaag nog binnen komt) :D

B&F ik heb vanmiddag een bestelling via de mail geplaats maar heb nog geen bevestiging ontvangen. Kan jij er even naar kijken?

Zit er bij die bcaa's eigelijk ook b6 in?

gtrz

??

B&F ik heb vanmiddag een bestelling via de mail geplaats maar heb nog geen bevestiging ontvangen. Kan jij er even naar kijken?

Doe ik:)

---------- Toegevoegd om 08:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:22 ----------

Je bestelling is geplaatst.:D

---------- Toegevoegd om 08:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:23 ----------

Zit er bij die bcaa's eigelijk ook b6 in?

gtrz

Nee, puur bcaa's.

---------- Toegevoegd om 08:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:29 ----------

dacht ik zeg er niets over, klinkt vast mutsig :o maar ik vind deze nieuwe zwarte bidon véél mooier. :d

Dames hebben daar meer kijk op..

Laatst bewerkt:
Zojuist even een gigantische order geplaatst :D

Ben ik nog op tijd of wordt het morgen verzonden?
(Referentie nummer: 81641)

Even een verhaaltje ... Rob besteld potje caseine, 2 potjes Animal Stak. B&F meneer heeft
1 potje Stak niet meer. Wordt nageleverd. Rob happy :) B&F meneer krijgt potjes Stak niet
meer binnen omdat het niet meer legaal is. Rob sad :( B&F meneer zegt: jij mag voor een
groter bedrag spulletjes bestellen omdat wij niet konden leveren. Afgelopen weekend gezegd,
vandaag spulletjes al in de bus. Rob happy :p

Waar vind je nog zulke service? Super toch! :thumbs:

Even een verhaaltje ... Rob besteld potje caseine, 2 potjes Animal Stak. B&F meneer heeft
1 potje Stak niet meer. Wordt nageleverd. Rob happy :) B&F meneer krijgt potjes Stak niet
meer binnen omdat het niet meer legaal is.
Rob sad :( B&F meneer zegt: jij mag voor een
groter bedrag spulletjes bestellen omdat wij niet konden leveren. Afgelopen weekend gezegd,
vandaag spulletjes al in de bus. Rob happy :p

Waar vind je nog zulke service? Super toch! :thumbs:

niet meer legaal??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven