AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ja, Leon en Ilco en de rest jullie allemaal ook bedankt voor jullie hulp, vriendelijkheid en natuurlijk een altijd correcte aflevering van mijn bestelling.
Ik stop binnenkort op dit forum en daar heb ik zo mijn reden voor!

Wens een ieder veel sucses met zijn / haar doelstellingen!:)

creapure sluiting is niet zo toppie :p
had zaterdag binnen gekregen ff open gemaakt toen richting me girl toen ik net thuis kwam en me doos opende was de helft van me potje leeg :p
alles was eruit gevallen :(

Hopelijk morgen m'n bestelling binnen, kan niet wachten :D

Haha, jullie zijn geweldig.

Lost die Whey Isolaat eigenlijk goed op?

Ik twijfel tussen Whey Perfection en WI. (Voor de training, met water, naturel smaak)

Laatst bewerkt:
Owja een opmerking over tribestone ..
De pillen zijn moeilijk in te slikken doordat ze groot zijn en rond van vorm.. Moet je enorm veel water nemen en hard zwellen anders blijft die steken in de keel.. Al één keer gehad dat de pil keihard eruit vloog toen hij vast zat!

hey hallo heb zonet een bestelling geplaatst (nr 184931) twv 135euro

Bij het 3de betalingscherm was ineens mijn 3de kado verdwenen , stonden aleen nog maar kado 1 en 2 op terwijl ik op het vorige scherm nogtans had aangeduid (een tschirt van body en fitschop)...

heb het dan nog maar eens bij de opmerkingen genoteerd voor alle zekerheid,zal wel goedkomen dan zeker ???

nog een vraagje is er eigenlijk een verschil tussen bcaa micronised powder en de pure muscle bcaa powder ?

vriendelijke groeten :)

Ja, Leon en Ilco en de rest jullie allemaal ook bedankt voor jullie hulp, vriendelijkheid en natuurlijk een altijd correcte aflevering van mijn bestelling.

Owh das echt jammer! :(
Maar ik zou dit mss ook beter doen .. Ik steek hier veel te veel tijd in :p

Ik gebruik al een hele lange tijd de Whey perfection waar ik overigens zeer zeer tevreden over ben, maar wil eigenlijk een supplement dat meer eiwit bevat en minder vet,d ie kon ik niet vinden op jullie site, hebben jullie zo een shake?

dank U

Dankje, precies wat ik zocht. Blijkbaar over het hoofd gezien.

is de smaak ongeveer hetzelfde? weet je dat toevallig?

Np, geen idee zelf nog nooit gebruikt.

Denk niet dat het veel zal uitmaken kwa smaak. Is kwa eiwit alleen iets hogere concentratie.

Mss even aan de andere gebruikers vragen van dit topic, bf weet dit ook wel.

Np, geen idee zelf nog nooit gebruikt.

Denk niet dat het veel zal uitmaken kwa smaak. Is kwa eiwit alleen iets hogere concentratie.

Mss even aan de andere gebruikers vragen van dit topic, bf weet dit ook wel.

Ja zal ik vragen. Dankje ;)

Damocell,

Heel jammer dat je gaat stoppen op het forum. Jij bedankt voor je bijdrage aan het forum en ook ons topic. Jij ook succes met je training en eigenlijk alle andere dingen die je gaat doen!

Bedankt en succes!

(ik heb je net nog een PM gezonden:cool:)

Groeten Ilco

---------- Toegevoegd om 08:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:19 ----------

creapure sluiting is niet zo toppie :p
had zaterdag binnen gekregen ff open gemaakt toen richting me girl toen ik net thuis kwam en me doos opende was de helft van me potje leeg :p
alles was eruit gevallen :(

PM mij het referentienummer maar even;)

---------- Toegevoegd om 08:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:20 ----------

Haha, jullie zijn geweldig.

Lost die Whey Isolaat eigenlijk goed op?

Ik twijfel tussen Whey Perfection en WI. (Voor de training, met water, naturel smaak)

Naturel lost perfect op, ook in water. Normaal pakken we eigenlijk altijd Perfection. Alleen in een strenge dieetfase of bij lactoseintolerantie pak ik Isolaat. Whey Perfection is eigenlijk altijd prijs-kwaliteit, dus zowel in smaak, kwaliteit als prijs de beste koop.

---------- Toegevoegd om 08:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:23 ----------

hey hallo heb zonet een bestelling geplaatst (nr 184931) twv 135euro

Bij het 3de betalingscherm was ineens mijn 3de kado verdwenen , stonden aleen nog maar kado 1 en 2 op terwijl ik op het vorige scherm nogtans had aangeduid (een tschirt van body en fitschop)...

heb het dan nog maar eens bij de opmerkingen genoteerd voor alle zekerheid,zal wel goedkomen dan zeker ???

nog een vraagje is er eigenlijk een verschil tussen bcaa micronised powder en de pure muscle bcaa powder ?

vriendelijke groeten :)

Alle kado's staan er gewoon bij:D Heb net je bestelling gecheckt..
Dank je, voor de bestelling!

De Micro BCAA Poeder is fijner en daardoor nog iets beter oplosbaar en sneller opneembaar:)

Hallo bf,

Hoeveel kcal zitten er in een 3 scheppen lean gain shake, het staat er alleen per 100 gram en ik weet niet hoeveel gram er in 70 occ gaat :p

Sent from my HTC Vision using Tapatalk

Hallo bf,

Hoeveel kcal zitten er in een 3 scheppen lean gain shake, het staat er alleen per 100 gram en ik weet niet hoeveel gram er in 70 occ gaat :p

Sent from my HTC Vision using Tapatalk

Ik heb ook de Lean Gain. 3 volle scheppen is 100 gram.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven