Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja klopt :p Ook al zegt het toestel dat je op 20% zit ipv 10%.
Zolang ik die progressie maar kan volgen :D Ga me ook zo eentje aanschaffen dan binnenkort :D

Inderdaad zo bedoel ik het. :D Altijd leuk om zo je vorderingen te meten. :p. Hier in de buurt kon ik het laten meten voor 5 euro per keer. :o. Dus heb me eentje aangeschaft dan heb ik het direct terugverdiend. :p

Inderdaad zo bedoel ik het. :D Altijd leuk om zo je vorderingen te meten. :p. Hier in de buurt kon ik het laten meten voor 5 euro per keer. :o. Dus heb me eentje aangeschaft dan heb ik het direct terugverdiend. :p

Ja inderdaad :p In mijn gym is dit gratis. Maar nu ik thuis zal gaan trainen zou het wel handig zijn dat ik dit nog kan meten :p

kheb weer ff een shake gemaakt met miceller casein superior en als ik me best doe met de shakebeker lukt het nu wel zonder klonten.

Dus lag beetje aan mezelf ook hoe ik het mixte.

Yo B&F,

Ik wilde mijn bestelling afronden, toen zag ik dat je vanaf 100,- dus 3 goodies kunt kiezen, echter heb ik voor ruim 200 in mijn winkelwagentje zitten, maar aantal goodies blijft hetzelfde :(. Vroeg me af of ik bvb een stel stevige handschoenen met wrist wraps kon krijgen (heb altijd zo'n last van polsblessures :/)?

Yo B&F,

Ik wilde mijn bestelling afronden, toen zag ik dat je vanaf 100,- dus 3 goodies kunt kiezen, echter heb ik voor ruim 200 in mijn winkelwagentje zitten, maar aantal goodies blijft hetzelfde :(. Vroeg me af of ik bvb een stel stevige handschoenen met wrist wraps kon krijgen (heb altijd zo'n last van polsblessures :/)?

Of je bestelt 2x100 euro. Verzendkosten zijn er toch niet en heb je 6 goodies.

Klopt, maar ik heb liever een paar goede kwaliteit handschoenen dan voor 15 euro aan andere goodies.
aangeven in de comments en zeggen dat je van Dutchbodybuilding bent. Zo heb ik nog extra gratis shirt gekregen. (bestelling van 140 euro)

een vraag over L-glutamine, op jullie site staat:
Aanbevolen gebruik:
Trainingsdagen totaal 20 gram per dag:
-'s ochtends voor het ontbijt 5 gram
-voor de training 5 gram
-direct na de training 5 gram
-'s avonds 15 min. voor slapen 5 gram

-maar als ik bij het ontbijt 40 gr whey neem is dit toch niet nodig?
-voor training is begrijpelijk
-na de training kan ik gewoon samen met de TMS mengen toch?
-s'avond meng ik gewoon door caseine + l-arginine.

Yo B&F,

Je krijgt veel voor elkaar bij BF, maar er zitten denk ook wel grenzen. Enige win marge die je ze gunt, neem je ze nu weg als ze dat erbij geven. Ze zullen toch ergens wat aan moeten verdienen, anders houd het snel op als ze alles gratis weggeven.

Je krijgt veel voor elkaar bij BF, maar er zitten denk ook wel grenzen. Enige win marge die je ze gunt, neem je ze nu weg als ze dat erbij geven. Ze zullen toch ergens wat aan moeten verdienen, anders houd het snel op als ze alles gratis weggeven.

Wat een onzin weer. Ik kan ook mijn bestelling opsplitsen zoals hiervoor gesteld is in 2 x 100 of zelfs in nog kleinere deelbestellingen om zo het maximale aantal goodies eruit te slepen. Met alle verzend en administratiekosten voor B&F van dien.

Wat hebben ze liever denk je?
1 bestelling
1x verzendkosten tnt (a ~4-5 euro)
1 paar handschoenen
1 shakebeker

of

5 bestellingen
5x verzendkosten tnt (a 4-5 euro 't stuk)
5 sachets
5 shakebekers

Dan heb ik het nog niet eens over de verdere fulfillment kosten die er bij komen.

Anyway, hier een vraag stellen leek me voor beide partijen de meest economische oplossing.

Mag verder via PM B&F (whatever you prefer).

Laatst bewerkt:
:roflol:

Nee dan neem je natuurlijk wel het meest realistische uitgangspunt, 5x verzenden.

Hmmm, zijn de verhoudingen van de Protein Perfection Mix strikt geheim of..:p Ik kan wel wat lactose hebben maar als het even tegen zit meur ik weer de hele dag door en krijg ik weer zo'n rotkop met uitslag ipv een normale rotkop, dus vandaar:p

Heb wel al 2x een sample gehad, was top spul, maar kon er niet echt uit op maken of ik het kan hebben of niet:rolleyes:

kheb weer ff een shake gemaakt met miceller casein superior en als ik me best doe met de shakebeker lukt het nu wel zonder klonten.

Dus lag beetje aan mezelf ook hoe ik het mixte.

Top!:)

---------- Toegevoegd om 08:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:38 ----------

Yo B&F,

Voor deze keer:cool: Je mag dan de Flex Gloves kiezen. De andere goodies vervallen dan. Graag direct na bestellen mij het referentienummer en de gewenste maat doorgeven.

---------- Toegevoegd om 08:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:41 ----------

De marges zijn inderdaad erg dun momenteel:cool:

---------- Toegevoegd om 08:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:42 ----------

een vraag over L-glutamine, op jullie site staat:
Aanbevolen gebruik:
Trainingsdagen totaal 20 gram per dag:
-'s ochtends voor het ontbijt 5 gram
-voor de training 5 gram
-direct na de training 5 gram
-'s avonds 15 min. voor slapen 5 gram

-maar als ik bij het ontbijt 40 gr whey neem is dit toch niet nodig?
-voor training is begrijpelijk
-na de training kan ik gewoon samen met de TMS mengen toch?
-s'avond meng ik gewoon door caseine + l-arginine.

40 gram Whey bevat inderdaad zo rond de 5 gram Glutamine, na de training met de TMs zal alleen de opname maar verbeteren en voor slapen ik ook een goed tijdstip. Eens:)

---------- Toegevoegd om 08:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:43 ----------

Hmmm, zijn de verhoudingen van de Protein Perfection Mix strikt geheim of..:p Ik kan wel wat lactose hebben maar als het even tegen zit meur ik weer de hele dag door en krijg ik weer zo'n rotkop met uitslag ipv een normale rotkop, dus vandaar:p

Heb wel al 2x een sample gehad, was top spul, maar kon er niet echt uit op maken of ik het kan hebben of niet:rolleyes:

Het is een beetje geheim, dat wil zeggen dat we het niet helemaal weggeven. Laten we zeggen dat de grootste delen Whey en Micellar zijn, de andere in 5%. De Protein Perfection Mix bevat dus wel lactose.

Gister pot Whey Perfection en Noxi Pro besteld, kunnen we weer vooruit :)

Ik heb maandag 21 feb een bestelling gedaan
nu 2 dagen later niks ontvangen...

ook mailen jullie altijd heel leuk een tracktrace link mee.
Maar een barcode staat er nooit bij zodat ik dus helemaal niks kan met die site.

Geef mij het referentienummer even dsan bel ik direct met TNT.

Ga er nu mee aan de gang en kom er zo op terug:)

edit;
Je had 2 dingen bestelt die uitverkocht waren. (de empty caps van NOW). Ze hebben nu direct de rest verzonden.
Wil je dat we voor de Caps iets anders sturen? (mag ook best iets duurder zijn ,dat is geen probleem:)

krijgen jullie de lege caps nog in voorraad dan? of helemaal niet meer?

nou dat schiet lekker op.
de PAM Original is ook uitverkocht zeker?
hoelang duurt het tot jullie die weer op voorraad hebben?
bump
heb nog geen antwoord ontvangen

Niet gezien excuses. De PAM is niet in te kopen momenteel. (geen idee dus helaas) We hebben wel de Frey's
Ik kan ook het bedrag terug boeken / je mag ook iets anders uitzoeken, mag best iets duurder zijn, dat maakt mij niet zoveel uit.

Ok duurde ff voordat ik weer wat me mezelf liet horen, was het helemaal vergeten.
Het gaat dus om 2x Now Foods Empty Capsules = 19.80 die niet meer in voorraad is maar ik wel al betaald hebt.

Zou ik in plaats van de 2x empty capsules:
1x Acetyl L-Carnitine - ALC Pure (Body & Fit Sportsnutrition)
1x L- Arginine - ArgiPure (Body & Fit Sportsnutrition)
kunnen krijgen? of is dat teveel duurder?

net bestelling geplaatst: nr. 184717
kunnen jullie de smaak van protein perfection mix nog veranderen van banana naar strawberry?
sorry voor het ongemak.

Laatst bewerkt:
Laatst aangepast door skinnie : Vandaag om 10:52 Reden: hahahahaaaaa spelfout!!! domme, domme skinnie!!! hahahaaaaaaaa
:roflol:

wel goed om geen banaan te noemen :D
vind die persoonlijk ook niet erg lekker.
(maar goed ik ben dan ook geen banaan fan :))

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven