MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste shop die er is! Heb er aardig veel besteld, afgelopen week. Had de dieet eiwit besteld maar kreeg de whey isolaat. Mag de whey isolaat houden en krijg als nog de dieet eiwit, wat een service :)

Ok duurde ff voordat ik weer wat me mezelf liet horen, was het helemaal vergeten.
Het gaat dus om 2x Now Foods Empty Capsules = 19.80 die niet meer in voorraad is maar ik wel al betaald hebt.

Zou ik in plaats van de 2x empty capsules:
1x Acetyl L-Carnitine - ALC Pure (Body & Fit Sportsnutrition)
1x L- Arginine - ArgiPure (Body & Fit Sportsnutrition)
kunnen krijgen? of is dat teveel duurder?

Ook al is dat zo, ik ga het voor je regelen!:) Ik pak het ook direct voor je in. Morgen in huis!

---------- Toegevoegd om 11:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:03 ----------

Beste shop die er is! Heb er aardig veel besteld, afgelopen week. Had de dieet eiwit besteld maar kreeg de whey isolaat. Mag de whey isolaat houden en krijg als nog de dieet eiwit, wat een service :)

Graag gedaan! :)

-Leon

Heb je al gekeken naar RoxyLean van BPI? Of ben ik te ongeduldig ;).

Heb je al gekeken naar RoxyLean van BPI? Of ben ik te ongeduldig ;).

Nee, ik was er al mee bezig:D
Ik heb vanmorgen direct in de lijst gekeken, de importeur voor de EU heeft deze nu niet op voorraad. Ik heb ze hierover een mail gezonden waarop ik nog geen antwoord heb.:)

Cool, binnenkort ook de MesoMorph en Protocol in het assortiment. :D
Over beide heb ik al zeer positieve reviews gelezen op supplementenreviews.com.

De groep telt momenteel 71 leden. :D [Link niet meer beschikbaar]

Vergeet ook niet dat de fotocontest ten einde loopt op 20 maart. Dus jullie hebben nog 2 weken. :D.

Nee, ik was er al mee bezig:D
Ik heb vanmorgen direct in de lijst gekeken, de importeur voor de EU heeft deze nu niet op voorraad. Ik heb ze hierover een mail gezonden waarop ik nog geen antwoord heb.:)

Mooi. Het is dus wel gewoon legaal? (Weet dat het geen echt ECA is) Even rond gekeken bij andere winkels in Europa maar kan het helemaal niet vinden - nergens niet.

Mijn bestelling was zaterdag verzonden, echter als ik bij dat track dingens kijk zie ik dit nog staan:

Status: Shipment pre-alerted

Wat houdt dat in?

Mijn bestelling was zaterdag verzonden, echter als ik bij dat track dingens kijk zie ik dit nog staan:

Status: Shipment pre-alerted

Wat houdt dat in?

We werken het weekend inderdaad ook, de ditributie van TNT is echter vanavond. morgen dan in huis. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven