versteegrob
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 12
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 82kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ok duurde ff voordat ik weer wat me mezelf liet horen, was het helemaal vergeten.
Het gaat dus om 2x Now Foods Empty Capsules = 19.80 die niet meer in voorraad is maar ik wel al betaald hebt.
Zou ik in plaats van de 2x empty capsules:
1x Acetyl L-Carnitine - ALC Pure (Body & Fit Sportsnutrition)
1x L- Arginine - ArgiPure (Body & Fit Sportsnutrition)
kunnen krijgen? of is dat teveel duurder?
Ik pak het ook direct voor je in. Morgen in huis!Beste shop die er is! Heb er aardig veel besteld, afgelopen week. Had de dieet eiwit besteld maar kreeg de whey isolaat. Mag de whey isolaat houden en krijg als nog de dieet eiwit, wat een service![]()

Ook al is dat zo, ik ga het voor je regelen!Ik pak het ook direct voor je in. Morgen in huis!
thanks![]()
Dank je, voor de bestellingIk regel het nu direct voor je!!
Heb je al gekeken naar RoxyLean van BPI? Of ben ik te ongeduldig.

Nee, ik was er al mee bezig![]()
Ik heb vanmorgen direct in de lijst gekeken, de importeur voor de EU heeft deze nu niet op voorraad. Ik heb ze hierover een mail gezonden waarop ik nog geen antwoord heb.![]()
Mooi. Het is dus wel gewoon legaal? (Weet dat het geen echt ECA is) Even rond gekeken bij andere winkels in Europa maar kan het helemaal niet vinden - nergens niet.

Het mag gewoon en het komt over een week of 4-5 binnen daar.![]()
.Mooi. Zit nog te twijfelen tussen deze en OxyElitePro.. beide krijgen erg goede reviews. Met 4-5 weken tijd heb ik dus nog even bedenktijd.

Dankzij mij komt MesoMorph in de lijst , heb het aangeboden !Het mag gewoon en het komt over een week of 4-5 binnen daar.![]()
Dankzij mij komt MesoMorph in de lijst , heb het aangeboden !
Ik zal zeker de eerste koper zijn zoals ik heb gezegd Ilco !

Mijn bestelling was zaterdag verzonden, echter als ik bij dat track dingens kijk zie ik dit nog staan:
Status: Shipment pre-alerted
Wat houdt dat in?