AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
bestelling was zoals gewoonlijk optijd binnen.
Vanmiddag heerlijk getrained met TMS, klopt het dat zn pot maar tot 1/3 gevuld is?
heb geen weegschaal dus kon het niet na wegen(maar zal wel kloppen)

Ja klopt hoor. Die potten zijn altijd maar voor de helft gevuld ofzo :p
Vraag me eigenlijk af waarom dit is? :D

karwan is me neefje ik woon ergens anders dat kan bodyenfitshop ook aan de bestelling zien totaal anderen plek maar ik was toevallig nog ingelogt op zijn acc
Mag niet, je mag maar 1 account per IP-adres hebben op dit forum.

Verder stuur je best een e-mail naar B&F hierover. En als je product beschadigd aangekomen is, kan je het best direct een foto nemen als het uit de doos komt.

Ik heb een vraagje, weet niet of jullie dit weten. Ik heb de PWO van jullie huismerk geprobeerd/noxipro sample/maximize v2 pot/en nog wat andere sample's. Nu heb ik daar allemaal niet echt wat van gevoeld. Ik heb een pot maximize gekocht eergister. Alleen ik voel hier niks van. Zou dat kunnen dat ik al een hele week eigelijk slecht heb gegeten dat ik hierdoor niks van voel? Of ben ik totaal niet gevoelig voor dit spul. Ik heb net geen hele scoop gepakt. Kan het ook zijn dat dit teveel/weinig voor mij is geweest met mijn postuur?
Weet niet of jullie dit weten. Alvast bedankt ;)

hele scoop nemen of 2

en zorg dat AL het eten al is gezakt (1 a 2 uur) VOORDAT je de PWO neemt en dan nog ff wachten tot het begint te werken (halfuurtje)

dat kan het ook zijn had 1 uur van te voren gegeten, dat is wel een probleem als ik naar school ga marja. ik ben niet zo groot dus is 2 niet wat te veel?

dat kan het ook zijn had 1 uur van te voren gegeten, dat is wel een probleem als ik naar school ga marja. ik ben niet zo groot dus is 2 niet wat te veel?

2 is mss wel te veel maar 1 hele scoop moet je toch cker nemen ipv een halve ofzo

---------- Toegevoegd om 21:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:44 ----------

Ik heb een vraagje, weet niet of jullie dit weten. Ik heb de PWO van jullie huismerk geprobeerd/noxipro sample/maximize v2 pot/en nog wat andere sample's. Nu heb ik daar allemaal niet echt wat van gevoeld. Ik heb een pot maximize gekocht eergister. Alleen ik voel hier niks van. Zou dat kunnen dat ik al een hele week eigelijk slecht heb gegeten dat ik hierdoor niks van voel? Of ben ik totaal niet gevoelig voor dit spul. Ik heb net geen hele scoop gepakt. Kan het ook zijn dat dit teveel/weinig voor mij is geweest met mijn postuur?
Weet niet of jullie dit weten. Alvast bedankt ;)

das 1/3 serving ofzo bij de meeste pwo's

ja wrm ik geen hele heb gepakt is omdat de 1e keer mocht het geen hele zijn maar ik dacht dat je dat wel al voelt :P zal het dat wel zijn geweest ;). Ga morgen hopelijk knalle dan, tnx voor de info :D

Op een lege maag/darmen is het allemaal een heel ander verhaal.

Van 200mg caffeine bij/na maaltijd voel ik me wat energieker en meer uithoudingsvermogen. Doe ik 200mg caffeine op lege maag word ik kotsmisselijk, flauw etc. (te sterke stimulatie)

drink je veel taurine producten?? zoals red-bull/monster of koffie

heb je ook kans op verminderde werking van de pwo

probeer het zoveel mogelijk op een nuchtere maag te pakken

probeer eerst eens met een hele serving/scoop en voer het daarna op met telkens een halve erbij

ik drink eigelijk nooit koffie/redbull etc, nuchtere maag is een groot probleem als ik laat uit ben van school heb ik vaak een half uur na het eten de pwo anders is de fitnes dicht en ben ik te laat ;(. ga morge een hele pakke. :D

Karwan, of elke andere uit je familie. Na dat nep verhaaltje over je broer, broertje of welke dan ook gelooft niemand je meer. Beter ga je gewoon weg.

Ik kan de B&F shop tanktop niet vinden op de site terwijl die wel bij kado's staat?

ik lach me al uren kapot om die verhalen hier :P die man met die gescheurde zak zegt ie hahahah. die ander zegt dat ie die 5 kg op moet zuigen met een stofzuiger en alsnog op moet drinken is gwn brutaal grappig:P

Karwan, of elke andere uit je familie. Na dat nep verhaaltje over je broer, broertje of welke dan ook gelooft niemand je meer. Beter ga je gewoon weg.

Denk dat we hem hier niet meer zullen zien nu :p (onder de naam Rickerd/Karwan toch niet :p)

bestelling was zoals gewoonlijk optijd binnen.
Vanmiddag heerlijk getrained met TMS, klopt het dat zn pot maar tot 1/3 gevuld is?
heb geen weegschaal dus kon het niet na wegen(maar zal wel kloppen)

Klopt, de potten zijn altijd groter als zou moeten. Dat is mooier in de winkels, doet elk merk:D De inhoud klopt natuurlijk altijd tot op de milligram
, 1200 gram:)

Dank je, voor het compliment!:)

---------- Toegevoegd om 09:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:11 ----------

Ik kan de B&F shop tanktop niet vinden op de site terwijl die wel bij kado's staat?

De Tank Tops zijn al binnen, alleen zijn de foto's nog niet klaar. Die komen er maandag op, dan verschijnt het product ook weer.

Al bekend of er veel histamine in whey zit?

Weekaanbiedingen!

Kre Alkalyn (U.S patent 6,399,661)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

1x 120 capsules voor 14,90!

Superpump 250 Gaspari Nutrition
1x 800 gram 29,90!

Oh Yeah Bars ISS
1x Per Box 29,90 22,00!

Super Protein
1x 908 gram 29,90 21,00!

---------- Toegevoegd om 09:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:21 ----------

Al bekend of er veel histamine in whey zit?

Nee, geen histamine. Heb hier even navraag gedaan.

Mooie aanbiedingen weer :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven