Heljen
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 145
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
(alleen NL)Weekaanbiedingen!
Kre Alkalyn (U.S patent 6,399,661)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
1x 120 capsules voor 14,90!
Superpump 250 Gaspari Nutrition
1x 800 gram 29,90!
Oh Yeah Bars ISS
1x Per Box 29,90 22,00!
Super Protein
1x 908 gram 29,90 21,00!
---------- Toegevoegd om 09:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:21 ----------
Nee, geen histamine. Heb hier even navraag gedaan.

een kleine aanmerking.
Ik zou de "zinc" pagina eens opschonen en verduidelijken, want ik zoek zink picolinaat, maar bij de picolinaat staat de uitleg van gluconaat, en omgekeerd, of zelfs beide info. Stevig verwarrend, en ik wil zeker als ik bestel geen gluconaat in de bus hebben.

Super, vlak dat ik nu naar de gym ga word nog even me whey afgeleverd
Ook leuke extratjes zaten erbij!
thanks

mooi, super protein, precies wat ik nodig hadwaar staan die tanktops trouwens, kan het niet vinden.

Het whey eiwit hydrolisaat is een voorverteerd eiwit. Doordat het melkeiwit al gereduceerd is, is dit het beste product voor mensen met een melkeiwit allergie. Ook is het lactose laag. Doordat het hydrolisaat enzymatisch is bewerkt, wordt het snel opgenomen in het lichaam. De peptiden die in het lichaam komen zijn dan dermate gereduceerd, dat ze geen allergische reactie meer kunnen uitlokken bij de mestcellen. Voor een mestcel reactie (waarbij histamine vrijkomt), moeten de peptiden namelijk op 2 receptoren tegelijk aanraken. Doordat het eiwit zo klein is, is het niet in staat dit te doen. De reactie van de mestcellen blijft dan ook uit. Het grote nadeel van het product is dat het heel duur is (ongeveer 2x zo duur als een whey protein isolaat) en heel bitter is.
Leon/Ilco/Vince/etc.
Welk product is persoonlijk beter?
Naturel Test (http://bodyenfitshop.nl/testosteron-stimulerend/body-fit-sportsnutrition/naturel-test)
of
Real ([Link niet meer beschikbaar])
bvd
Net getraint met 2 scoops Noxi. Ging echt super!
Alleen het tintelen vond ik niet zo fijn![]()

Net getraint met 2 scoops Noxi. Ging echt super!
Alleen het tintelen vond ik niet zo fijn![]()

Ik kocht altijd bij mdyshop.nl maar ik ga overstappen naar bodyenfit![]()
same here, kzag de mensen wel raar kijken toen ik constant in men gezicht aant wrijven was![]()
De tintelingen worden naarmate je het vaker neemt wel minder. Maar...