Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wederom 4 topproducten in de aanbieding :thumbs:

Dank jullie!!:)

Voor straks....

Alle B&F freaks een NICE WEEKEND! :)

Je kunt bij ons nu ook bestellen via acceptgiro. De bestelling wordt direct verzonden, binnen 2-3 dagen na bestellen ontvang je per post een acceptgiro die je pas na 14 dagen hoeft te voldoen:) (alleen NL)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 09:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:48 ----------

Voor straks....

Alle B&F freaks een NICE WEEKEND! :)

Hey!!!!!!!!!!!!!!!!! Damocell

NICE WEEKEND

Super, vlak dat ik nu naar de gym ga word nog even me whey afgeleverd:D
Ook leuke extratjes zaten erbij!
thanks

Weekaanbiedingen!

Kre Alkalyn (U.S patent 6,399,661)

1x 120 capsules voor 14,90!

Superpump 250 Gaspari Nutrition
1x 800 gram 29,90!

Oh Yeah Bars ISS
1x Per Box 29,90 22,00!

Super Protein
1x 908 gram 29,90 21,00!

---------- Toegevoegd om 09:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:21 ----------

Nee, geen histamine. Heb hier even navraag gedaan.

dankje

een kleine aanmerking.

Ik zou de "zinc" pagina eens opschonen en verduidelijken, want ik zoek zink picolinaat, maar bij de picolinaat staat de uitleg van gluconaat, en omgekeerd, of zelfs beide info. Stevig verwarrend, en ik wil zeker als ik bestel geen gluconaat in de bus hebben.

van internet

whey protein contains histadine, and this is used to make histamine in the body. main symptom is sneezing, with the sore throat, and when persisted with the whey despite the sneezing also started to get red-ish patches appearing on cheeks.

schijnt dat er in whey hydrolisaat het minste zit en dat het zo snel wordt opgenomen, dat je lichaam niet de kans krijgt om er allergisch op te reageren.

Het whey eiwit hydrolisaat is een voorverteerd eiwit. Doordat het melkeiwit al gereduceerd is, is dit het beste product voor mensen met een melkeiwit allergie. Ook is het lactose laag. Doordat het hydrolisaat enzymatisch is bewerkt, wordt het snel opgenomen in het lichaam. De peptiden die in het lichaam komen zijn dan dermate gereduceerd, dat ze geen allergische reactie meer kunnen uitlokken bij de mestcellen. Voor een mestcel reactie (waarbij histamine vrijkomt), moeten de peptiden namelijk op 2 receptoren tegelijk aanraken. Doordat het eiwit zo klein is, is het niet in staat dit te doen. De reactie van de mestcellen blijft dan ook uit. Het grote nadeel van het product is dat het heel duur is (ongeveer 2x zo duur als een whey protein isolaat) en heel bitter is.

een kleine aanmerking.

Ik zou de "zinc" pagina eens opschonen en verduidelijken, want ik zoek zink picolinaat, maar bij de picolinaat staat de uitleg van gluconaat, en omgekeerd, of zelfs beide info. Stevig verwarrend, en ik wil zeker als ik bestel geen gluconaat in de bus hebben.

Ai, foutje aan onze kant.

Maak er gelijk werk van! :)

-Leon

mooi, super protein, precies wat ik nodig had :D waar staan die tanktops trouwens, kan het niet vinden.

Super, vlak dat ik nu naar de gym ga word nog even me whey afgeleverd:D
Ook leuke extratjes zaten erbij!
thanks

..en jij bedankt voor de bestelling!:)

---------- Toegevoegd om 13:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:06 ----------

mooi, super protein, precies wat ik nodig had :D waar staan die tanktops trouwens, kan het niet vinden.

De tanktops komen er maandag/dinsdag op omdat de foto's nog niet klaar zijn.

Super Protein zal wel aardig gaan lopen in de weekaanbieding!!:)

---------- Toegevoegd om 13:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:10 ----------

Het whey eiwit hydrolisaat is een voorverteerd eiwit. Doordat het melkeiwit al gereduceerd is, is dit het beste product voor mensen met een melkeiwit allergie. Ook is het lactose laag. Doordat het hydrolisaat enzymatisch is bewerkt, wordt het snel opgenomen in het lichaam. De peptiden die in het lichaam komen zijn dan dermate gereduceerd, dat ze geen allergische reactie meer kunnen uitlokken bij de mestcellen. Voor een mestcel reactie (waarbij histamine vrijkomt), moeten de peptiden namelijk op 2 receptoren tegelijk aanraken. Doordat het eiwit zo klein is, is het niet in staat dit te doen. De reactie van de mestcellen blijft dan ook uit. Het grote nadeel van het product is dat het heel duur is (ongeveer 2x zo duur als een whey protein isolaat) en heel bitter is.

Hydrolisaat is inderdaad duurder. Om de training heen is EAA praktisch ook misschien wel een goede oplossing.

---------- Toegevoegd om 13:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:12 ----------

Leon/Ilco/Vince/etc.

Welk product is persoonlijk beter?

Naturel Test (http://bodyenfitshop.nl/testosteron-stimulerend/body-fit-sportsnutrition/naturel-test)

of

Real ([Link niet meer beschikbaar])

bvd

Natural Test

Net getraint met 2 scoops Noxi. Ging echt super! :D
Alleen het tintelen vond ik niet zo fijn :p

Ik kocht altijd bij mdyshop.nl maar ik ga overstappen naar bodyenfit :)

Net getraint met 2 scoops Noxi. Ging echt super! :D
Alleen het tintelen vond ik niet zo fijn :p

Noxi verovert heel Europa en de VS!:cool:

Het tintelen is de Beta Alanine, daarover geen zorgen. Is compleet onschuldig maar ik begrijp wat je bedoelt:D

---------- Toegevoegd om 14:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:13 ----------

Ik kocht altijd bij mdyshop.nl maar ik ga overstappen naar bodyenfit :)

:thumb:Waarderen we!!

---------- Toegevoegd om 14:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:13 ----------

same here, kzag de mensen wel raar kijken toen ik constant in men gezicht aant wrijven was :p

:D De tintelingen worden naarmate je het vaker neemt wel minder. Maar...:D

---------- Toegevoegd om 14:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:14 ----------

Nieuw:

Protocol

Mesomorph

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven