MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jazeker! :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 15:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:20 ----------

Haha :p Ik kon er nu nog wel afblijven :p Was tevens zelf ook op mijn armen en benen :p

Klopt, het ik ook even wennen. Hoe gek dat ook klinkt:D

Maximize bevat wel 4gr KH per scoop. Ik weet niet hoe erg je in de cut zit, volgens mij is Jack3d helemaal calorie vrij.

Maximize bevat wel 4gr KH per scoop. Ik weet niet hoe erg je in de cut zit, volgens mij is Jack3d helemaal calorie vrij.

Daar heb je wel een punt. Omdat je het voor de training neemt is de 4gr eigenlijk ook weer niets. Jack3D is inderdaad helemaal kcal/carb vrij. Net als Noxipro.:)

Zit niet extreem in de cut, wil van 16% naar 13/14% dus welke raden jullie dan aan? Wat geeft de meeste power/energie/pomp?

Ik denk dat het allemaal ongeveer hetzelfde is, ik zou dus voor de goedkoopste gaan ;) Anders probeer je die maximize v2, is niet al te duur iig.

Beste Body en Fit, kan het kloppen dat er op info@bodyenfitshop.nl niet gereageerd wordt?

Heb al 2 mailtjes gestuurd over een bestelling die niet lekker ging. Zojuist maar weer een bestelling geplaatst.

Iemand ervaring met de gaspari lifting straps?
Snijden ze in je polsen of niet?

anders neem ik de neoprene straps van m double you denk ik..ik vind alleen de opdruk van gaspari mooier :P

groet

Zit niet extreem in de cut, wil van 16% naar 13/14% dus welke raden jullie dan aan? Wat geeft de meeste power/energie/pomp?

Ik denk zelf het meest aan Noxipro.

---------- Toegevoegd om 16:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:21 ----------

Beste Body en Fit, kan het kloppen dat er op info@bodyenfitshop.nl niet gereageerd wordt?

Heb al 2 mailtjes gestuurd over een bestelling die niet lekker ging. Zojuist maar weer een bestelling geplaatst.

Nee, mail wordt gewoon beantwoord. Laat het mij even weten als je straks nog geen antwoord hebt. Dan regel ik het:)

heb net 1 scoop maximize gebruikt, omg zeg wat een pomp in mun arme nog nooit mee gemaakt. Alleen weer niks gemerkt van extra energie zeg maar. Wel wat meer uithouding maar niet echt van die power ;(. volgende keer 1.5 scoop gebruiken hopelijk werkt dat wel ;)

Niice heb m'n bestelling al binnen, big up voor de snelle verzending. Zit er een schepke in ne pot van lean gain? En ik moet dan gewoon 2 schepkes mixen met 300ml oefwaa? Btw waarom is dat "netje" in die shaker?

Ja er zit een scoop in de pot .. 2 scoops met 250ML is als supplement bij het eten..
Als maaltijdvervanger neem dan 3scoops met 300ML :)

Oke bedankt. Nog een vrij raar vraagje. Ben net nog gaan trainen, maar ik zoek sebiet nog wel wat pinte te gaan pakken. Is het aangewezen om dan maar eens over te slaan? Of kan lean gain gewoon met bier? haha

nice weekend B&F

he damo ook nice weekend gewenst

weer mooie weekaanbiedingen en straks weet ik niet meer wat ik moet bestellen zoveel nemen jullie op in jullie programma

Have a nice weekend brah's !
Much love for Body&Fitshop :D!

<3

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven