XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Alle onze eigen merk producten komen uit de EU. Behalve de Fast Diet (komt eind volgende week eindelijk), deze komt uit de US.

---------- Toegevoegd om 09:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:19 ----------

Je kunt voor alle de gebruiksaanwijzing volgen, deze staan goed op de verpakking. Verder is Arginine AKG met Creatine en Beta Alanine gewoon een goede combi. Als je nog vragen hebt mbt inname dan geef je maar even een belletje, dan nemen we het even door, komt altijd goed..

thnx voor het antwoord, maar ik denk dat het allemaal wel goed komt :)
als het duidelijk aan is gegeven, redt ik me wel :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.382
Vandaag weer Vitargo Citrus en Whey Smooth Banana van Dymatize gehaald bij Body en Fitshop Zwolle. Zelfs mijn moeder is nu vaste klant, want ze had gevraagd of ik twee maal Fuzy Navel van Nectar wou meenemen. Uiteindelijk twee keer Fuzy Navel gedaan, Now Foods super anti-oxidanten, bidon, shakebeker en flink wat 1 servingsize zakjes van alle smaken van de Nectarlijn voor maar € 65,00-

Body en Fitshop zorgt dus ook goed voor moeders! :D

Tip: De 1 serving zakjes van de Nectarlijn zijn nu tekoop voor slechts € 0,99- bij Body en Fitshop Zwolle. Zo weet je zeker dat je de perfect smaak kiest, voordat je de groot verpakking koopt! Aanrader! :thumbs:

jubjh1.jpg

am6p6p.jpg

Vandaag weer Vitargo Citrus en Whey Smooth Banana van Dymatize gehaald bij Body en Fitshop Zwolle. Zelfs mijn moeder is nu vaste klant, want ze had gevraagd of ik twee maal Fuzy Navel van Nectar wou meenemen. Uiteindelijk twee keer Fuzy Navel gedaan, Now Foods super anti-oxidanten, bidon, shakebeker en flink wat 1 servingsize zakjes van alle smaken van de Nectarlijn voor maar € 65,00-

Body en Fitshop zorgt dus ook goed voor moeders! :D

Tip: De 1 serving zakjes van de Nectarlijn zijn nu tekoop voor slechts € 0,99- bij Body en Fitshop Zwolle. Zo weet je zeker dat je de perfect smaak kiest, voordat je de groot verpakking koopt! Aanrader! :thumbs:

jubjh1.jpg

am6p6p.jpg

he ryu ik zie nergens op de site 1 servingspakjes van nectar

pakketje ontvangen vandaag, en er zat nog een sample pack Crack bij en Syntah-6 strawberry..
verry nice :)

thnx!

Hebben jullie de nieuwe smaak van White Flood al binnen ? De oude vond ik heel goed als pre workout maar de nieuwe smaak zou stukken beter zijn.

Hebben jullie de nieuwe smaak van White Flood al binnen ? De oude vond ik heel goed als pre workout maar de nieuwe smaak zou stukken beter zijn.

We hebben ze net weer binnen. In de smaak electric Lemonade.
(tht 4-2012) (gaba free version)

Nieuw product Applied Nutriceuticals: HGHup

Applied Nutriceuticals verwacht een nieuw product.
De naam: HGHup

We hebben net de eerst informatie ontvangen en op internet gezet.

HGHup

Applied Nutriceuticals verwacht de HGHup in de eerst week van november. De prijs is nog niet bekend.

..

Laatst bewerkt:
Ga morgen naar zwolle, gelijk ff naar de body en fitshop daar.

Zat op jullie site te kijken naar: Total muscle solution, er staat wel op jullie site wat er in zat maar niet in welke verhoudingen. Dus hoeveel creatine etc er per 100 gram in zit. Ben benieuwd.

Best lastig, jullie aanbod is zo groot, weet nog niet precies wat ik ga kiezen. Denk whey van san nutrition en de whey van interactive nutrition + iets met creatine (alleen dit keer geen creatine ethyl esther, spul is echt smerig, zelfs met jus d,orange)

In de winkel kun je de verpakking er even bij pakken, is makkelijker inderdaad. Total Muscle Solution is een goede keuze of anders de XPand van Dymatize. Qua Whey zou je ook naar de Elite Whey van Dymatize kunnen kijken of de Micro Whey Proteine Isolate, deze hebben we tegenwoordig ook in 8 smaken. Puur Whey Isolaat (90% eiwit) en een hele nette prijs. ;)

..

Laatst bewerkt:
  • #1.395
Ben opzoek naar een post-workout sup die ik kan gebruiken nadat ik naar de sportschool ben geweest of na een voetbalwedstrijd.

Iemand ervaringen met http://www.bodyenfitshop.nl/post-workout/xtreme-formulations/relentless-2-0-new-formula? Specs zien er goed uit

Je kan ook vitargo loskopen en dan de gewenste doseringen los kopen van de Body en Fitshop lijn , zoals CEE etc. Je kan dan zelf je doseringen maken. :)

Zie link: http://www.bodyenfitshop.nl/Zoeken/Merk/85

yep, miss dat ik voor dextrojuice ga van XXL, samen met BCAA's + Extra Glutamine.

Vitargo vind ik te duur!

• #1.397
WMS heb ik gezien, alleen daar zit ook creatine in;)

Juist besteld,wanneer kan ik de postbode verwachten?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven