AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zat net wat de informatie te lezen over wms, simpel samengevat is het dus een insuline verhoger en transporteur van voedingsstoffen.

Dus als ik dit met noxplode inneem sta ik nog meer te stauter als normaal? Hoe zou het dan met de inname gaan?

Ik neem voor de training crea met wat rozijntjes, na whey en crea en soms nog een pre workout (2 weken wel dan een maand niet, knal er super op maar raak er snel aan gewend)

Nou, het is niet zo energizer zoals met No-Xplode, maar de carbs zullen je inderdaad wel meer energie geven, :)

Alleen zou ik de wms dan na je training nemen en de No-Xplode ervoor. :)

-Leon

Ja dat nox voor de trainigs moest nemen had ik zelf al uitgevogeld :D,
Maar er stond ook dat het de opnamen van een no product kon verbeteren, vroeg me af of dat dan voor meer stauter zorgde :p

Wat vind je van mijn contestfoto leon:D

Wat vind je van mijn contestfoto leon:D

2iqn3o.jpg

Dat noemen ze Creatief!:D Top!

mijn bestelling komt als het goed is vandaag binnen, kga die contest winnen.

@ B&F ik heb een prive berichtr gestuurd, kun je er A.U.B naar kijken?
Alvast bedankt.

top service, zoals gewoonlijk. bedankt!

Lean Gain is zelfs perfect om de calorie innname zowel op trainingsdagen als op rustdagen flink op te schroeven. Alleen maar kwaliteit. Geen suikers, alleen complexe koolhydraten en hoog in de eiwitten. Ook op rustdagen nemen inderdaad.:)

---------- Toegevoegd om 09:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:01 ----------

:thumbs:
over hoeveel gram leangain heb jij het dan is het verstandig om 100gram te nemen en nog 4 eiwitten voor een maaltijd/snack dan heb je kh+eiwit ?

B&F,

PM verzonden m.b.t lean gain.

B&F,

PM verzonden m.b.t lean gain.

beantwoord:D

---------- Toegevoegd om 14:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:58 ----------

over hoeveel gram leangain heb jij het dan is het verstandig om 100gram te nemen en nog 4 eiwitten voor een maaltijd/snack dan heb je kh+eiwit ?

100 gram Lean Gain bevat:

Eiwit (+vrije aminozuren) 39,75 gram
Koolhydraten 49,00 gr
Vet 3,50 gr

Ik zou zo'n 60 gram Lean Gain per shake nemen, de melk kun je er dan nog bij rekenen. (dat is 2 scoops).

beantwoord:D

---------- Toegevoegd om 14:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:58 ----------

100 gram Lean Gain bevat:

Eiwit (+vrije aminozuren) 39,75 gram
Koolhydraten 49,00 gr
Vet 3,50 gr

Ik zou zo'n 60 gram Lean Gain per shake nemen, de melk kun je er dan nog bij rekenen. (dat is 2 scoops).
nice !

Vaste lage prijzen voor Kre-Alkalyn:)

Kre-Alkalyn
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

1x 120 capsules 16,50
2x 120 capsules 32,00
3x 120 capsules 44,90

..

Laatst bewerkt:
Ben benieuwd naar de foto's:)

Beste B%F,

Wanneer komen die eiwit pannenkoeken binnnen?

..

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven