AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ook even lid geworden van de club :).

Heb even een vraagje. Ik heb mijn voeding op een rij gezet en kom er achter dat ik maar zo'n 2500kcal inneem. terwijl ik toch 3300-3500kcal wil bulken tot en met eind April, dan cutten in Mei/Juni/Juli/Augustus. Van die 2500kcal komt ongeveer 100-120gr uit vet (veel boterhammen met pindakaas :D); iets te veel, wat - althans ik denk - geresulteerd heeft in een vet percentage van 14-15%.

Om toch 3300-3500kcal binnen te krijgen, is Lean Gain een goed product? Het lage vetpercentage trekt mij aan.

Ik vind dat 65€ als prijs echt al meer dan genoeg is hoor ;)
jaa dat is waar maar ik vind dat er een 2de en 3de prijs mag komen voor de moeite etc :p

---------- Toegevoegd om 19:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:17 ----------

Heb even een vraagje. Ik heb mijn voeding op een rij gezet en kom er achter dat ik maar zo'n 2500kcal inneem. terwijl ik toch 3300-3500kcal wil bulken tot en met eind April, dan cutten in Mei/Juni/Juli/Augustus. Van die 2500kcal komt ongeveer 100-120gr uit vet (veel boterhammen met pindakaas :D); iets te veel, wat - althans ik denk - geresulteerd heeft in een vet percentage van 14-15%.

Om toch 3300-3500kcal binnen te krijgen, is Lean Gain een goed product? Het lage vetpercentage trekt mij aan.
jaa is zeker een goede supp
ultra fine oats zijn ook zeer goed als brood vervanger ;)

Ik vind dat B&F al een super prijs geeft. :p. Deze contest kwam volledig op initiatief van B&F. Ze kunnen moeilijk blijven geven. :p

Pas maar op. Je weet het nooit. :)

Kom op, mannen! Nog even je foto's insturen! :)

-Leon

---------- Toegevoegd om 18:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:27 ----------

Perfect product. Verder kan je ook denken aan WMS met Whey combineren na de training. :)

-Leon

Perfect product. Verder kan je ook denken aan WMS met Whey combineren na de training. :)

-Leon

Whey (60-90gr) neem ik al na mijn training. Ik zoek een product om puur wat kcal op te krikken, want 2500kcal lijkt me te weinig. Daarom dacht ik dus aan Lean Gain. Goed idee? Zal ik deze enkel op trainingsdagen nemen of ook op rustdagen? Ik weet niet of je op rustdagen ook 3000-3500kcal binnen moet krijgen om spiermassa aan te komen.

Whey (60-90gr) neem ik al na mijn training. Ik zoek een product om puur wat kcal op te krikken, want 2500kcal lijkt me te weinig. Daarom dacht ik dus aan Lean Gain. Goed idee? Zal ik deze enkel op trainingsdagen nemen of ook op rustdagen? Ik weet niet of je op rustdagen ook 3000-3500kcal binnen moet krijgen om spiermassa aan te komen.

Vergeet niet om ook gewoon meer te gaan eten. ;) En beter.

Lol 2500calorien uit voedsel. Dat is bij sommige 2 maaltijden.

Gewoon meer eten, pas wanneer je richting de 5500 calorien gaat dan begrijp ik dat het wat moeilijker is om meer te blijven eten anders niet.

Is het mogelijk om bij mijn bestelling Ref: 186565 nog wat samples te steken aub?

Was het vergeten te melden bij mededeling..

Alvast bedankt

Als het lukt zet ik nu mijn foto in de contesttopic, moet ik er wat speciaals mee doen of wat moet ik precies uploaden of iets?:D

edit: tis gelukt, foto staat erop

Laatst bewerkt:
Hallo, ik ben van plan weer een kleine bestelling (caffeine 8 euro) te doen maar kan ik daarbij een sample van noxipro ontvangen? Lijkt me wel eens wat om te proberen :D

---------- Toegevoegd om 21:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:36 ----------

Mijn volgende bestelling whey perfection moet namelijk pas over een maand :p

Okee dan en appeltaart smaak mag er ook wel wezen want ik weet bijna zeker dat speculaas en appeltaart goed zullen gaan oohja en vergeet niet de tropical smaak !:cool:

Hier ben ik het ook mee eens. Appeltaart en speculaas zal ik in ieder geval zeker bestellen!

Hier ben ik het ook mee eens. Appeltaart en speculaas zal ik in ieder geval zeker bestellen!
jaa ik ook en weet zeker velen anderen ook ! .
als iemand zich strak aan een schema houd en een pot speculoos op tavel ziet dan heb ik er wel zin in heel erg zelfs zelfde-
als ik appeltaart zie maar met de whey shakes word dat gevoel velen malen minder vandaar dat ik die smaken ook wel wil en ik durf b&f te-
beloven dat die super zullen gaan verkopen

wie is er nog meer eens met de smaken tropical,speculaas,appeltaart :zuip::bierbang:

Lol 2500calorien uit voedsel. Dat is bij sommige 2 maaltijden.

Gewoon meer eten, pas wanneer je richting de 5500 calorien gaat dan begrijp ik dat het wat moeilijker is om meer te blijven eten anders niet.

Zoveel eten is niet zo eenvoudig voor ons allemaal :rolleyes:. Vandaar dat een shake achterover gooien makkelijker is.

Laatst bewerkt:
Okee dan en appeltaart smaak mag er ook wel wezen want ik weet bijna zeker dat speculaas en appeltaart goed zullen gaan oohja en vergeet niet de tropical smaak !:cool:

Ok, we gaan nog eens een paar smaken in de lijst zetten en kijken hoe deze in de praktijk naar voren komen. Dan kunnen we er binnenkort best een paar van toevoegen. Ik kom er op terug!:)

---------- Toegevoegd om 08:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:42 ----------

Welkom bij de B&F clan, een hele goede beslissing en ik weet zeker dat je hier géén spijt van gaat krijgen.

---------- Toegevoegd om 11:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:49 ----------

weer zo'n SUPER service van B&F, zoals alleen B&F dat kan! Toppie

Thanks!:)

---------- Toegevoegd om 08:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:43 ----------

Beste vrienden vergeet niet dat jullie nog maar 7 dagen hebben om deel te nemen aan de [Link niet meer beschikbaar]

Momenteel 2 deelnames van Guts en Pringless. Een foto is snel gemaakt en je als je wint heb je een fantastische prijs. :thumbs:

Meedoen!!:)

---------- Toegevoegd om 08:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:44 ----------

is het toegestaan om supplementen verpakkingen van andere producenten als attributen te gebruiken? :P

Vooruit:)

---------- Toegevoegd om 08:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:45 ----------

En dat voor maar 34,90 euro? De goedkoopste van heel de Benelux! Scheelt wel minimaal 5 euro t.o.v. van andere XXI_ leveranciers hier.

Weer een bewijs dat het alleen om de klanten gaat bij jullie! Hou het zo :thumbs:

@Ilco: Laat me even weten als je iets weet over me laatste pm. Vind het wel erg vaag dat iedereen het hier verkoopt behalve als jullie het willen verkopen ;)
Ik ga zelf ook wat informatie vergaren hier en daar.

Dank je!!:)

De PM;
Misschien vreemd maar ik zie geen PM in mijn inbox, wanneer had je die verzonden?
(ik heb jouw net een PM gezonden)

---------- Toegevoegd om 08:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:47 ----------

:thumb:

Lean Gain is de topper onder de Weight Gainers. Alleen complexe koolhydraten, de beste en het hoogste eiwitgehalte en 0 suikers!:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik heb wel een leuk iedeetje voor die contest [a]

vanmiddag eens mijn creative mastermind en mijn magische handjes laten werken.
:D

Lean Gain is zelfs perfect om de calorie innname zowel op trainingsdagen als op rustdagen flink op te schroeven. Alleen maar kwaliteit. Geen suikers, alleen complexe koolhydraten en hoog in de eiwitten. Ook op rustdagen nemen inderdaad.:)

---------- Toegevoegd om 09:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:01 ----------

Ik heb wel een leuk iedeetje voor die contest [a]

vanmiddag eens mijn creative mastermind en mijn magische handjes laten werken.
:D

:thumbs:

Hallo Daan, Lean Gainer is 1 van de beste in zijn soort, ik gebruik het ook en ik ga het je aanraden, ik zeg.... doen!

---------- Toegevoegd om 09:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:47 ----------

Als je niet meer wil/kan eten, kan je beter stoppen met deze sport en op voetbal gaan.

Positief blijven heh ook naar anderen toe, ik eet soms ook niet zoveel en idd dan is een shake lekker handig.

Zat net wat de informatie te lezen over wms, simpel samengevat is het dus een insuline verhoger en transporteur van voedingsstoffen.

Dus als ik dit met noxplode inneem sta ik nog meer te stauter als normaal? Hoe zou het dan met de inname gaan?

Ik neem voor de training crea met wat rozijntjes, na whey en crea en soms nog een pre workout (2 weken wel dan een maand niet, knal er super op maar raak er snel aan gewend)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven