Zuipschuit
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 42
Wat je voor de training kan doen is de Pre-workout Power nemen en direct na de training dus de TMS.k zat te denken aan
voor de training: ?
tijdens de training: WMS + magic EAA
na de training: TMS + (WMS)
vraagje hierbij: bevat de TMS voldoende creatine voor men dagelijkse dosering?
laat het advies maar komen
De Pre-workout Power is een, als ik de ingrediënten bekijk, zeer compleet product die je voor je training kan nemen en de TMS gelijk na je training. Er zit een lijst aan creatines in die je bijvoorbeeld nodig hebt om aan je voldoende creatines te komen.
Je zou ook voor de training een noxi pro kunnen nemen, alleen is deze lang zo compleet niet. De noxi pro is wel heviger, kwa werking (energie, pomp) maar kwa ingredienten doet hij iets onder aan de PWP. Dit is een beoordeling op basis van de ingredienten, zelf merk ik de noxi pro goed (ook na meerdere weken) en de PWP iets minder sterk. Alleen de ingredienten in de PWP geven me een goed gevoel zodat ik compleet uitkom om veel, beter of sneller spiermassa aan te zetten. Ohwja, klein tipje om goedkoper uit te zijn. Als je de PWP bestelt, kun je dat ook in een combi doen. Deze.
Laatst bewerkt:

Staat in notitie!

+1
. Deze contest kwam volledig op initiatief van B&F. Ze kunnen moeilijk blijven geven.