XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
k zat te denken aan

voor de training: ?

tijdens de training: WMS + magic EAA

na de training: TMS + (WMS)

vraagje hierbij: bevat de TMS voldoende creatine voor men dagelijkse dosering?

laat het advies maar komen
Wat je voor de training kan doen is de Pre-workout Power nemen en direct na de training dus de TMS.

De Pre-workout Power is een, als ik de ingrediënten bekijk, zeer compleet product die je voor je training kan nemen en de TMS gelijk na je training. Er zit een lijst aan creatines in die je bijvoorbeeld nodig hebt om aan je voldoende creatines te komen.

Je zou ook voor de training een noxi pro kunnen nemen, alleen is deze lang zo compleet niet. De noxi pro is wel heviger, kwa werking (energie, pomp) maar kwa ingredienten doet hij iets onder aan de PWP. Dit is een beoordeling op basis van de ingredienten, zelf merk ik de noxi pro goed (ook na meerdere weken) en de PWP iets minder sterk. Alleen de ingredienten in de PWP geven me een goed gevoel zodat ik compleet uitkom om veel, beter of sneller spiermassa aan te zetten. Ohwja, klein tipje om goedkoper uit te zijn. Als je de PWP bestelt, kun je dat ook in een combi doen. Deze.

Laatst bewerkt:
---------- Toegevoegd om 20:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:10 ----------

Speculaas Kunnen we best eens naar kijken:) Staat in notitie!

---------- Toegevoegd om 20:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:11 ----------
Okee dan en appeltaart smaak mag er ook wel wezen want ik weet bijna zeker dat speculaas en appeltaart goed zullen gaan oohja en vergeet niet de tropical smaak !:cool:

Laatst bewerkt:
wat raden jullie eerder aan, whey perfection, of de mix?

wat raden jullie eerder aan, whey perfection, of de mix?
we weten niks van jou wat zijn je doelen .
whey perfection raad ik aan voor de training en of na de training .
ik zelf gebruik ook wheyperfection appel smaak heerlijk !
maar over de mix weet ik zelf niet zo veel doe een klijne research op google anders type protein perfection mix revieuw -
dan vind je wel genoeg maar alles van b&f is wel goed kwa smaak en voedingstoffen :D

smokeweed.

Ik kocht altijd bij mdyshop.nl maar ik ga overstappen naar bodyenfit :)

Welkom bij de B&F clan, een hele goede beslissing en ik weet zeker dat je hier géén spijt van gaat krijgen.

---------- Toegevoegd om 11:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:49 ----------

Je kunt bij ons nu ook bestellen via acceptgiro. De bestelling wordt direct verzonden, binnen 2-3 dagen na bestellen ontvang je per post een acceptgiro die je pas na 14 dagen hoeft te voldoen:) (alleen NL)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

weer zo'n SUPER service van B&F, zoals alleen B&F dat kan! Toppie

Beste vrienden vergeet niet dat jullie nog maar 7 dagen hebben om deel te nemen aan de [Link niet meer beschikbaar]

Momenteel 2 deelnames van Guts en Pringless. Een foto is snel gemaakt en je als je wint heb je een fantastische prijs. :thumbs:

Laatst bewerkt:
Welkom bij de B&F clan, een hele goede beslissing en ik weet zeker dat je hier géén spijt van gaat krijgen.

---------- Toegevoegd om 11:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:49 ----------

weer zo'n SUPER service van B&F, zoals alleen B&F dat kan! Toppie
Toppie he :D:D:D:D:cool::cool::cool::cool::cool::cool::cool::cool::cool:!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bia is op een kruistocht

Beste vrienden vergeet niet dat jullie nog maar 7 dagen hebben om deel te nemen aan de [Link niet meer beschikbaar]

Momenteel 2 deelnames van Guts en Pringless. Een foto is snel gemaakt en je als je wint heb je een fantastische prijs. :thumbs:

Ik denk dat ik hem toch maar ga uploaden vanavond haha als t werken met paint lukt, ben er geen kei in namelijk

wat kan ik winnen ? en hoe meld ik aan want als ik op je link -
druk kom ik er niet in ofso en wat moet ik doen 3 simpellen vragen

wat kan ik winnen ? en hoe meld ik aan want als ik op je link -
druk kom ik er niet in ofso en wat moet ik doen 3 simpellen vragen

In mijn handtekening vind je de link naar de fangroup van BodyenFitshop. Als je daar lid van wordt kan je de inhoud zien. De wedstrijd is een foto contest. Kort gezegd je maakt een foto van je supplementen van het BodyenFitshop huismerk. Vanaf volgende week kan je stemmen op de meest originele foto. De winnaar mag voor 65 euro supps uitkiezen bij B&F. :D.

Het reglement kan je ook nalezen in de group. ;)

In mijn handtekening vind je de link naar de fangroup van BodyenFitshop. Als je daar lid van wordt kan je de inhoud zien. De wedstrijd is een foto contest. Kort gezegd je maakt een foto van je supplementen van het BodyenFitshop huismerk. Vanaf volgende week kan je stemmen op de meest originele foto. De winnaar mag voor 65 euro supps uitkiezen bij B&F. :D.

Het reglement kan je ook nalezen in de group. ;)
is goed en er doen er maar 3 als ik er bij kom

---------- Toegevoegd om 18:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:43 ----------

en ik vind ook dat b&f een 2de en 3de prijs mag geven aan de deelnemers die mee doen of niet ?

---------- Toegevoegd om 18:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:43 ----------

en ik vind ook dat b&f een 2de en 3de prijs mag geven aan de deelnemers die mee doen of niet ?

Ik vind dat B&F al een super prijs geeft. :p. Deze contest kwam volledig op initiatief van B&F. Ze kunnen moeilijk blijven geven. :p

das waar ik ga even nadenken hoe ik de mijne zou maken

is het toegestaan om supplementen verpakkingen van andere producenten als attributen te gebruiken? :P

Ik vind dat 65€ als prijs echt al meer dan genoeg is hoor ;)

En dat voor maar 34,90 euro? De goedkoopste van heel de Benelux! Scheelt wel minimaal 5 euro t.o.v. van andere XXI_ leveranciers hier.

Weer een bewijs dat het alleen om de klanten gaat bij jullie! Hou het zo :thumbs:

@ilco: Laat me even weten als je iets weet over me laatste pm. Vind het wel erg vaag dat iedereen het hier verkoopt behalve als jullie het willen verkopen ;)
Ik ga zelf ook wat informatie vergaren hier en daar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven