XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
net de Super Protein van Revolutions eens geprobeerd, die wordt lekker dik, zelfs in water, net wat ik zocht :D
je krijgt er een lekkere pudding van :)
meteen de vanille en banaan ook besteld
ps: kan je even controleren 187319 want ik heb melding gekregen dat het was fout gelopen en toch heb ik een mail gehad dat betaling is voldaan via paypal

dus nu weet ik niet of het besteld is of niet.

Hallo B&F,

Op de Micellar Cassein smaak Fresh Berryblast staat er op het etiket constante spiergoei ipv spiergroei. Misschien wisten jullie het al maar wou het toch even melden :)

Zonet een eerste maal besteld bij jullie, ben eens benieuwd :-).

Zie net iets van eiwitpannenkoeken voorbijkomen? What's up met dat? Sweety? En hoe duur?

Zal Ilco morgen even voor je nachecken. :)

De eerste! :)

Hahah goed om te horen! :thumbs:

-Leon
haha lekker tog !:rolleyes::evilnana:

---------- Toegevoegd om 08:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:01 ----------

keb er toch ook al wel wat gespot ;) ook een hoop XXI_ bekers wel, maar die zijn echt spouwlelijk imo :D
jaa klopt maar ik heb al die mensen die met xxl shakebekers -
overtuigd om over te gaan naar b&f met wat vrienden van mij heb ze keertje-
whey perfection laten proeven cookey & cream na je wilt niet weten-
hoe hij reageerde zo blij achtig haha en daarna zijn vrienden ook alemaal-
naar b&f is wel grappig om te zien hoe mensen met elkaar melopen :zuip::popcorn2:

---------- Toegevoegd om 08:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:04 ----------

alweer pot nummer 7 besteld denk ik van whey perfection

cookies & cream dit keer
je zult genieten van elke shake dat beloof ik je ;)

---------- Toegevoegd om 08:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:10 ----------

Hallo B&F,

Op de Micellar Cassein smaak Fresh Berryblast staat er op het etiket constante spiergoei ipv spiergroei. Misschien wisten jullie het al maar wou het toch even melden :)
scherp van je :grumble:

---------- Toegevoegd om 08:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:10 ----------

Zonet een eerste maal besteld bij jullie, ben eens benieuwd :-).
je word tevrededen ouwe !:rocknana:

---------- Toegevoegd om 08:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:11 ----------

Heb weer wat eiwitten (whey perfection) bestelt deze keer vinilla ben benieuwd! Maar dat zit wel goed! Maar kon niks bij opmerkingen kwijt jammer genoeg! Want een vriend van beweert dat xxl lekkerder is dan body en fitshop kunnen jullie er leuke pakketje van maken met wat topproduchten (samples van eiwittten en pre-worout) om hem over te halen! Ref: 187280

Alvast bedankt Leon/ilco
laat hem gewoon van jou shake proeven...:zuip:
als bodyenfitshop iedereen moest overhalen wat blijft er over .
beetje raare vraag dit ? vind je niet :fuu:
:haha:

---------- Toegevoegd om 08:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:13 ----------

Zie net iets van eiwitpannenkoeken voorbijkomen? What's up met dat? Sweety? En hoe duur?
hier kijk maar effe http://www.bodyenfitshop.nl/eiwitten-alle/body-fit-sportsnutrition/eiwit-pannenkoeken
waarschijnlijk super heerlijke pannekoeken :bierbang:

B&F shop aandelen gekocht, smokeweed? :p

:lifter:Body en Fitshop! :lifter:
Mijn Gym is overspoeld met de B&F Shake Bekersword daar altijd blij van!

:thumb: Leuk om te lezen!

---------- Toegevoegd om 08:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:18 ----------

b&f Animal Rage kan je al kopen in usa, komt het hier ook?

Ja, gaat hier ook komen. Ik denk nog 10-14 dagen:)

---------- Toegevoegd om 08:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:19 ----------

Heb weer wat eiwitten (whey perfection) bestelt deze keer vinilla ben benieuwd! Maar dat zit wel goed! Maar kon niks bij opmerkingen kwijt jammer genoeg! Want een vriend van beweert dat xxl lekkerder is dan body en fitshop kunnen jullie er leuke pakketje van maken met wat topproduchten (samples van eiwittten en pre-worout) om hem over te halen! Ref: 187280

Alvast bedankt Leon/ilco

1 Whey Perfection shake en hij weet direct beter:) Ik zal direct vragen of ze er wat extra sampling bij doen:D Dank je, voor de bestelling!

---------- Toegevoegd om 08:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:22 ----------

alweer pot nummer 7 besteld denk ik van whey perfection

cookies & cream dit keer

Whey Perfection breekt elke week weer nieuwe records! De cookies is een hele goede keuze. De Cookies is een dagelijkse shake voor mij:) Het is een verslaving:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

kan je even controleren 187319 want ik heb melding gekregen dat het was fout gelopen en toch heb ik een mail gehad dat betaling is voldaan via paypal

net de Super Protein van Revolutions eens geprobeerd, die wordt lekker dik, zelfs in water, net wat ik zocht :D
je krijgt er een lekkere pudding van :)
meteen de vanille en banaan ook besteld
ps: kan je even controleren 187319 want ik heb melding gekregen dat het was fout gelopen en toch heb ik een mail gehad dat betaling is voldaan via paypal

dus nu weet ik niet of het besteld is of niet.

Ja, de bestelling is netjes binnen. Dank je!:)

De Super Protein is een goede keuze. En extra voordelig nu in de weekaanbieding!:)

---------- Toegevoegd om 08:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:27 ----------

kan je even controleren 187319 want ik heb melding gekregen dat het was fout gelopen en toch heb ik een mail gehad dat betaling is voldaan via paypal

Ja, de bestelling en betaling zijn helemaal correct:)

Ja, de bestelling is netjes binnen. Dank je!:)

De Super Protein is een goede keuze. En extra voordelig nu in de weekaanbieding!:)

---------- Toegevoegd om 08:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:27 ----------

Ja, de bestelling en betaling zijn helemaal correct:)

Dank je wel, weer een super service :)
ja, ik was op zoek naar een proteine die lekker dik wordt en dat is moeilijk te vinden tegenwoordig maar deze wordt een echte pudding zelfs met water, perfect dus
heb dus meteen de andere smaken ook besteld.
en zelfs even laag in koolhydraten en vet als isolaat.
echte aanrader dus!

---------- Toegevoegd om 08:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:13 ----------

hier kijk maar effe http://www.bodyenfitshop.nl/eiwitten-alle/body-fit-sportsnutrition/eiwit-pannenkoeken
waarschijnlijk super heerlijke pannekoeken :bierbang:[/QUOTE]

Ik kan eigenlijk ook niet wachten op de pannenkoeken:D

---------- Toegevoegd om 08:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:33 ----------

Dank je wel, weer een super service :)
ja, ik was op zoek naar een proteine die lekker dik wordt en dat is moeilijk te vinden tegenwoordig maar deze wordt een echte pudding zelfs met water, perfect dus
heb dus meteen de andere smaken ook besteld.
en zelfs even laag in koolhydraten en vet als isolaat.
echte aanrader dus!

Ja, absoluut een goede shake:)

waarschijnlijk super heerlijke pannekoeken :bierbang:

Ik kan eigenlijk ook niet wachten op de pannenkoeken:D

---------- Toegevoegd om 08:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:33 ----------

Ja, absoluut een goede shake:)[/QUOTE]
haha dat zecht genoeg ! :meal:

---------- Toegevoegd om 10:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:13 ----------

trouwens kan je de pannekoeken ook met water maken ?

---------- Toegevoegd om 10:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:14 ----------

B&F shop aandelen gekocht, smokeweed? :p
al paar jaar vaste klant ! :hitit:

Hee krimpie, fastbreak:)

Gister BCAA's besteld, vandaag binnen,:)

Heb echter wel een vraagje over die Pure Muscle Bcaa; elke dosering is 5 gram, waaruit 4 gram bcaas..wat is de rest dan?

PS: Mooie bidon.

EDIT: Pannenkoeken wtf DX

Gister BCAA's besteld, vandaag binnen,:)

Heb echter wel een vraagje over die Pure Muscle Bcaa; elke dosering is 5 gram, waaruit 4 gram bcaas..wat is de rest dan?

PS: Mooie bidon.

EDIT: Pannenkoeken wtf DX

De smaak ect..:)

We moeten de nieuwe bidons ook eens op de foto zetten...zie ik:D Dank je, voor het compliment!

De smaak ect..:)

We moeten de nieuwe bidons ook eens op de foto zetten...zie ik:D Dank je, voor het compliment!

Hee Leon, mijn contestfoto is veranderd, hijs nu hoe ik hem wou hebben doordat Heljen me geholpen heeft met het perfect plaatsen van tekst etc. bij mij paste niks haha:p Beter toch nu?:D

@ B&F wanneer komt jullie fatburner weer???

Ik na wat ''kleine'' potten whey perfection nu voor de 4540 gram gegaan (Banaan uiteraard!, heerlijk). Ik moest glimlachen dat ik nu echt een emmer heb gekregen ;)

Trouwens het leukste van de pakketjes vind ik nog die ''luchtkussentjes'' ter bescherming. Niks leuker dan je huisgenoten het stuipen op het lijf jagen door die ter ontploffing te brengen. Zoooo kinderachtig, maar ooo zo leuk:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven