Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanmiddag een bestelling geplaatst met nummer 187489 en gekozen voor verzendmethode Pakjegemak, 06 nummer ingevoerd voor notificatie, maar krijg een bevestiging dat het naar mijn huisadres verstuurd gaat worden. Ook in de TNT link staat mijn eigen postcode/huisnr... :mad:

Heb hier ook over gemaild ongeveer 45 min geleden.

Ok, de mail zal bij een collega liggen. Excuses! We gaan het direct uitzoeken!:rolleyes:

---------- Toegevoegd om 16:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:51 ----------

thanks b&f bestelling is binnen.

Staat er op de factuur dat jullie helaas geen bidonnen hebben.
Zitten er zelfs 2 in de doos haha :P

Ok, we hadden ze volgens mij inderdaad weer binnen. Dat klopt dus wel:D

---------- Toegevoegd om 16:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:52 ----------

b&f al info over animal rage van universal? wil het graag testen

Nog 2-3 weken helaas:cool:

Whey Berry Blast besteld icm met TMS. Nu kan ik wat afwisselen met mijn Chocolade Whey, want zo'n grote pot met 1 smaak wordt voor mij toch wat eentonig na een tijdje.

De Berry Blast is een populaire smaak. Zal je goed bevallen. Dank je, voor de bestelling!:)

lol

Nog even snel een bestelling lean gain chocolate gedaan.
Zou ik zowel een bidon(700ml) en shakebeker kunnen krijgen? Huidige shakebeker sluit niet goed af.
Ref: 187588

ik heb mijn bestelling ook weer ontvangen ( referentienummer: 186343 ).
er zat wel een gat in de sample die erbij zat dus alles zat onder de poeder.

is het ook mogelijk om sample's van de weightgainer lean gain bij jullie te bestellen ? mijn pot met de smaak chocola is bijna op en ben benieuwd naar de andere smaken.

gr.

Zijn die sampletjes eigenlijk ook los verkrijgbaar? Ga binnenkort met het vliegtuig op vakantie en die dicht gesealde sample zijn dan wel makkelijk, ook wat betreft douane.

Contest foto:

16i9pxe.jpg

ik heb mijn bestelling ook weer ontvangen ( referentienummer: 186343 ).
er zat wel een gat in de sample die erbij zat dus alles zat onder de poeder.

is het ook mogelijk om sample's van de weightgainer lean gain bij jullie te bestellen ? mijn pot met de smaak chocola is bijna op en ben benieuwd naar de andere smaken.

gr.
hoe kan dat nou b&f gaat echt geen sample met een gat er in opsturen ?

Wat is het verschil tussen whey perfection en protein revolution?

zit extra BCAA's in protein revolution, en smaakt ietwat minder lekker :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven