XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
hoe zijn de ervaringen met de nieuwe Hydrocut Hardcore pro?

is deze beter dan de Lipo 6

Ik heb er eigenlijk nog niet zo heel veel reacties op gehad van klanten nu ik er zo over nadenk. De Lipo-6 X blijft overigens de absolute nr1.

---------- Toegevoegd om 14:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:39 ----------

@ B&F wanneer komt jullie fatburner weer???

De Fast Diet komt binnen 2-3 weken. Het duurt ons ook veel te lang want we hebben hoge verwachtingen:cool:

---------- Toegevoegd om 14:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:40 ----------

Ik na wat ''kleine'' potten whey perfection nu voor de 4540 gram gegaan (Banaan uiteraard!, heerlijk). Ik moest glimlachen dat ik nu echt een emmer heb gekregen ;)

Trouwens het leukste van de pakketjes vind ik nog die ''luchtkussentjes'' ter bescherming. Niks leuker dan je huisgenoten het stuipen op het lijf jagen door die ter ontploffing te brengen. Zoooo kinderachtig, maar ooo zo leuk:)

Top, Whey Perfection blijft ons paradepaardje.Dank je, voõr het compliment!

Ik zal je zeggen dat er bij ons ook veel kussentjes "spontaan" ontploffen.:D

Ben zelf meer aant wachten op de nieuwe pwp pill ;)

Bodyenfitshop.
ik vroeg me af of ik havermout met whey perfection +water in de magnetron kan -
gooien of verliest de whey perfection dan zijn voedingstoffen voor een groot deel ?:coffeepc:

Moet goed kunnen aangezien met koken eiwitten in vlees/ei ook denatureren.
En als ik het me goed herinner doet je spijsvertering ook een soort van denaturatie aangezien deze de eiwitten uiteindelijk uiteenknipt in aminozuren alleen bij extreem sterke verhitting kan het verkolen zoals ook bij vlees gebeurt in de pan bij verbranden zeg maar ;)

Ben zelf meer aant wachten op de nieuwe pwp pill ;)

Die komen tegelijk!:) Ik verwacht voor de Pre-Workout Powerpill ook lekker wat Gratis sampling voor jullie DBB'ers.:D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Pre-Workout Powerpill

---------- Toegevoegd om 15:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:24 ----------

Moet goed kunnen aangezien met koken eiwitten in vlees/ei ook denatureren.
En als ik het me goed herinner doet je spijsvertering ook een soort van denaturatie aangezien deze de eiwitten uiteindelijk uiteenknipt in aminozuren alleen bij extreem sterke verhitting kan het verkolen zoals ook bij vlees gebeurt in de pan bij verbranden zeg maar ;)

Ja, moet goed kunnen inderdaad:meal:

Beste B&F,

Hebben jullie al nagedacht over eventuele nieuwe smaken (appeltaart & speculaas) voor de whey perfection?

Vanmiddag een bestelling geplaatst met nummer 187489 en gekozen voor verzendmethode Pakjegemak, 06 nummer ingevoerd voor notificatie, maar krijg een bevestiging dat het naar mijn huisadres verstuurd gaat worden. Ook in de TNT link staat mijn eigen postcode/huisnr... :mad:

Heb hier ook over gemaild ongeveer 45 min geleden.

thanks b&f bestelling is binnen.

Staat er op de factuur dat jullie helaas geen bidonnen hebben.
Zitten er zelfs 2 in de doos haha :P

thanks b&f bestelling is binnen.

Staat er op de factuur dat jullie helaas geen bidonnen hebben.
Zitten er zelfs 2 in de doos haha :P
gelukssvogel:rolleyes:

---------- Toegevoegd om 16:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:55 ----------

Beste B&F,

Hebben jullie al nagedacht over eventuele nieuwe smaken (appeltaart & speculaas) voor de whey perfection?
haha jij verlangt er ook naar he goed idee van mij of niet !:meal::zuip:

---------- Toegevoegd om 16:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:56 ----------

Die komen tegelijk!:) Ik verwacht voor de Pre-Workout Powerpill ook lekker wat Gratis sampling voor jullie DBB'ers.:D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Pre-Workout Powerpill

---------- Toegevoegd om 15:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:24 ----------

Ja, moet goed kunnen inderdaad:meal:
Dankjewel alvast!

Gratis sampling voor de pwp klinkt ook weer goed :)

---------- Toegevoegd om 16:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:55 ----------

haha jij verlangt er ook naar he goed idee van mij of niet !:meal::zuip:

Haha ja cker goed dat je dat idee hebt aangehaald, ik d8 er al een tijdje aan. Vooral omdat die smaken bij whey delicious aanslaan en echt lekker zijn. Dus ik denk dat ze bij B&F even of wellicht nog lekkerder zullen zijn. Tegen een lagere prijs natuurlijk :p

Haha ja cker goed dat je dat idee hebt aangehaald, ik d8 er al een tijdje aan. Vooral omdat die smaken bij whey delicious aanslaan en echt lekker zijn. Dus ik denk dat ze bij B&F even of wellicht nog lekkerder zullen zijn. Tegen een lagere prijs natuurlijk :p
Bam Dat is dus ook wat ik dacht ! :nowai:

Whey Berry Blast besteld icm met TMS. Nu kan ik wat afwisselen met mijn Chocolade Whey, want zo'n grote pot met 1 smaak wordt voor mij toch wat eentonig na een tijdje.

Beste B&F,

Ja, we hebben bij de producent een aanvraag gedaan voor sampling waar het gaat om nieuwe smaken. Ben heel benieuwd waar ze mee komen:)
We houden je op de hoogte!

Ik heb alvast een kleine 'cardio' bestelling gedaan; 187548
Maak er maar wat leuks van :D

b&f al info over animal rage van universal? wil het graag testen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven