Converse
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 167
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waar zit die Karwan/rickerd nu eigenlijk nog met zijn foto van zijn gescheurde zak oats?![]()

hoe kan dat nou b&f gaat echt geen sample met een gat er in opsturen ?

haha jaa tog

Waar zit die Karwan/rickerd nu eigenlijk nog met zijn foto van zijn gescheurde zak oats?![]()

hahaze hebben hem in het oatje genomen denk ik bij benf![]()

het is niet beschuldigen maar zulke fouten maakt b&f niet dit is een-Waarom niet, kan gebeuren toch?
Ik snap dat je een extreme fanaat van benf ben, maar je hoeft mensen niet te beschuldigen.

sorry ik ben krimpie nietJe probeert echt overdreven als een puber te schrijven krimpie, beter praat je gewoon normaal. Dat is al minder irritant.

waarom heb je problemen met mijn type stijl.Ja man,
en als je het niet ben typ dan ook als een 30 jarige, en niet als een 16 jarige.
ik zal er aan werken .Het staat wel zo netjes in dit topic als je gewoon ABN praat, en niet half straattaal. Zowel tegen de members als tegen de werknemers van BF
+ je bent vrij duidelijk aanwezig, heb daar geen last van. Maar typ dan iig wel normaal.
Nouja, misschien wordt er niet om je mening gevraagd. Ik kom wel eens in de winkel en dan krijg ik ook samples, vaak meerderehaha
---------- Toegevoegd om 23:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:01 ----------
het is niet beschuldigen maar zulke fouten maakt b&f niet dit is een-
overdreven domme fout als het echt is een gat in een sample zakje..?denk zelf ook na .
maar het licht niet aan mij b&f gaat die gewoon oplossen -
bemoei me er verder niet me had aleen mijn mening hierover .
![]()
Soms zit er dan gewoon vanuit de fabriek al een gat in, soms klein, soms loopt het er met een straal uit. ZOu best kunnen ;-) Ik zou bij je volgende bestelling ff om extratjes vragen, b&F kennende moet dat helemaal goed komen
Nog even snel een bestelling lean gain chocolate gedaan.
Zou ik zowel een bidon(700ml) en shakebeker kunnen krijgen? Huidige shakebeker sluit niet goed af.
Ref: 187588
Gaat wat sneller. Zal kijken wat ik morgen nog voor je kan doen! 
ik heb mijn bestelling ook weer ontvangen ( referentienummer: 186343 ).
er zat wel een gat in de sample die erbij zat dus alles zat onder de poeder.
is het ook mogelijk om sample's van de weightgainer lean gain bij jullie te bestellen ? mijn pot met de smaak chocola is bijna op en ben benieuwd naar de andere smaken.
gr.

kan kan.Nouja, misschien wordt er niet om je mening gevraagd. Ik kom wel eens in de winkel en dan krijg ik ook samples, vaak meerdereSoms zit er dan gewoon vanuit de fabriek al een gat in, soms klein, soms loopt het er met een straal uit. ZOu best kunnen ;-) Ik zou bij je volgende bestelling ff om extratjes vragen, b&F kennende moet dat helemaal goed komen
![]()

.