MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waar zit die Karwan/rickerd nu eigenlijk nog met zijn foto van zijn gescheurde zak oats? :D

ze hebben hem in het oatje genomen denk ik bij benf:P
haha :sd:

---------- Toegevoegd om 23:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:01 ----------

Waarom niet, kan gebeuren toch?
Ik snap dat je een extreme fanaat van benf ben, maar je hoeft mensen niet te beschuldigen.
het is niet beschuldigen maar zulke fouten maakt b&f niet dit is een-
overdreven domme fout als het echt is een gat in een sample zakje..?denk zelf ook na .
maar het licht niet aan mij b&f gaat die gewoon oplossen -
bemoei me er verder niet me had aleen mijn mening hierover .
:aai:

Laatst bewerkt:
waarom heb je problemen met mijn type stijl.

Het staat wel zo netjes in dit topic als je gewoon ABN praat, en niet half straattaal. Zowel tegen de members als tegen de werknemers van BF

+ je bent vrij duidelijk aanwezig, heb daar geen last van. Maar typ dan iig wel normaal.

Het staat wel zo netjes in dit topic als je gewoon ABN praat, en niet half straattaal. Zowel tegen de members als tegen de werknemers van BF

+ je bent vrij duidelijk aanwezig, heb daar geen last van. Maar typ dan iig wel normaal.
ik zal er aan werken .:thumb:

haha :sd:

---------- Toegevoegd om 23:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:01 ----------

het is niet beschuldigen maar zulke fouten maakt b&f niet dit is een-
overdreven domme fout als het echt is een gat in een sample zakje..?denk zelf ook na .
maar het licht niet aan mij b&f gaat die gewoon oplossen -
bemoei me er verder niet me had aleen mijn mening hierover .
:aai:
Nouja, misschien wordt er niet om je mening gevraagd. Ik kom wel eens in de winkel en dan krijg ik ook samples, vaak meerdere :) Soms zit er dan gewoon vanuit de fabriek al een gat in, soms klein, soms loopt het er met een straal uit. ZOu best kunnen ;-) Ik zou bij je volgende bestelling ff om extratjes vragen, b&F kennende moet dat helemaal goed komen:D

Nog even snel een bestelling lean gain chocolate gedaan.
Zou ik zowel een bidon(700ml) en shakebeker kunnen krijgen? Huidige shakebeker sluit niet goed af.
Ref: 187588

Volgende keer even aangegeven bij de opmerkingen. :) Gaat wat sneller. Zal kijken wat ik morgen nog voor je kan doen! :)

ik heb mijn bestelling ook weer ontvangen ( referentienummer: 186343 ).
er zat wel een gat in de sample die erbij zat dus alles zat onder de poeder.

is het ook mogelijk om sample's van de weightgainer lean gain bij jullie te bestellen ? mijn pot met de smaak chocola is bijna op en ben benieuwd naar de andere smaken.

gr.

Dat is vervelend! Stuur mij even een p.m en dan komt het goed. Heb geen lean gain samples helaas.

Contest foto:

16i9pxe.jpg

I lol'd ..... :D

-Leon

nice :D

Nouja, misschien wordt er niet om je mening gevraagd. Ik kom wel eens in de winkel en dan krijg ik ook samples, vaak meerdere :) Soms zit er dan gewoon vanuit de fabriek al een gat in, soms klein, soms loopt het er met een straal uit. ZOu best kunnen ;-) Ik zou bij je volgende bestelling ff om extratjes vragen, b&F kennende moet dat helemaal goed komen:D
kan kan.;)

---------- Toegevoegd om 08:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:05 ----------

hoe zin die b&f bidonnen er eigenlijk uit ?

---------- Toegevoegd om 08:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:12 ----------

heb ik zelf nog nooit voor gekozen

hoe kan dat nou b&f gaat echt geen sample met een gat er in opsturen ?

Heb zelf ook wel eens een gaatje in samples gehad (paar keer zelfs)
kon me er niet zo druk om maken.

Maar kan me dus ook voorstellen dat als er een gaatje in kan komen dat er ook een gat in kan komen ;).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven