AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb zelf ook wel eens een gaatje in samples gehad (paar keer zelfs)
kon me er niet zo druk om maken.

Maar kan me dus ook voorstellen dat als er een gaatje in kan komen dat er ook een gat in kan komen ;).
jaa ooh julie hebben gelijk zonder grap ik heb dit ook al is een x gehad
vroeger 1jaar terug ongeveer ik herinner me het weer :rolleyes:

---------- Toegevoegd om 08:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:13 ----------

hier kijk maar effe http://www.bodyenfitshop.nl/eiwitten-alle/body-fit-sportsnutrition/eiwit-pannenkoeken
waarschijnlijk super heerlijke pannekoeken :bierbang:

Nais, thnx. Nog niks over de prijs bekend?[/QUOTE]

Ja, de prijs voor de eiwitpannenkoeken komt zo rond de 18,00 euro per verpakking.

---------- Toegevoegd om 08:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:19 ----------

Nog even snel een bestelling lean gain chocolate gedaan.
Zou ik zowel een bidon(700ml) en shakebeker kunnen krijgen? Huidige shakebeker sluit niet goed af.
Ref: 187588

Ik zie nu je bericht en je bestelling is gisteren vlak voor tijd nog direct verwerkt:rolleyes:

Dank je, voor de bestelling!:)

---------- Toegevoegd om 08:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:20 ----------

ik heb mijn bestelling ook weer ontvangen ( referentienummer: 186343 ).
er zat wel een gat in de sample die erbij zat dus alles zat onder de poeder.

is het ook mogelijk om sample's van de weightgainer lean gain bij jullie te bestellen ? mijn pot met de smaak chocola is bijna op en ben benieuwd naar de andere smaken.

gr.

Dat is niet zo mooi. PM mij volgende keer maar even direct na bestellen dan doen we er een extra sample bij voor je. Van de Lean Gain hebben we helaas nog geen samples.

---------- Toegevoegd om 08:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:22 ----------

Zijn die sampletjes eigenlijk ook los verkrijgbaar? Ga binnenkort met het vliegtuig op vakantie en die dicht gesealde sample zijn dan wel makkelijk, ook wat betreft douane.

We hebben momenteel alleen sample verpakkingen van de Protein Pefection Mix. Van de Whey krijgen we ze over 2-3 weken weer.

---------- Toegevoegd om 08:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:24 ----------

Contest foto:

16i9pxe.jpg

Potentiele winnaar:D

---------- Toegevoegd om 08:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:24 ----------

zit extra BCAA's in protein revolution, en smaakt ietwat minder lekker :P

Ja, helemaal correct.:) De toevoeging van aminozuren zorgt voor de volgende waardes per serving.

Per dosering van 30 gram:
-10.000 mg BCAA’s
-16.500 mg EAA's
-5.000 mg Leucine

Het is echter wel zo dat de smaak daardoor meer "bitter" wordt.

---------- Toegevoegd om 08:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:27 ----------

ze hebben hem in het oatje genomen denk ik bij benf:p

:d

---------- Toegevoegd om 08:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:28 ----------

Heb zelf ook wel eens een gaatje in samples gehad (paar keer zelfs)
kon me er niet zo druk om maken.

Maar kan me dus ook voorstellen dat als er een gaatje in kan komen dat er ook een gat in kan komen ;).

Een klein deel van de samples kan dit inderdaad hebben. Dit komt doordat de machine waarop ze worden gesloten niet helemaal goed ingesteld heeft gestaan. (reactie leverancier) Dit probleem kan nu niet meer voorkomen:)

De [Link niet meer beschikbaar] telt al 90 leden. :D. Daarmee staan we op de 8ste plaats van de 100 groepen :D. De 100 leden komt dus als maar dichter. :D.

[Link niet meer beschikbaar] loopt zondag op zijn einde. Dus nog 5 dagen om je deelname te posten.

De [Link niet meer beschikbaar] telt al 90 leden. :D. Daarmee staan we op de 8ste plaats van de 100 groepen :D. De 100 leden komt dus als maar dichter. :D.

[Link niet meer beschikbaar] loopt zondag op zijn einde. Dus nog 5 dagen om je deelname te posten.

ik op de 4de plaats, komt omdat ik zo waanzinnig populair ben, vooral bij de vrouwen.:)

[Link niet meer beschikbaar]

die sample die we kregen van Noxipro, was dat voor 1 scoop?

- Serving Size: 1 scoop (6650mg) <- dat zat erin, dus was ik nieuwschierig naar :)

die sample die we kregen van Noxipro, was dat voor 1 scoop?

- Serving Size: 1 scoop (6650mg) <- dat zat erin, dus was ik nieuwschierig naar :)

Lees de achterkant nog eens goed door :) staat duidelijk dat er 2 serves in zitten.

De [Link niet meer beschikbaar]telt al 90 leden. :D. Daarmee staan we op de 8ste plaats van de 100 groepen :D. De 100 leden komt dus als maar dichter. :D.

[Link niet meer beschikbaar]loopt zondag op zijn einde. Dus nog 5 dagen om je deelname te posten.

:thumb:

---------- Toegevoegd om 09:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:52 ----------

ik op de 4de plaats, komt omdat ik zo waanzinnig populair ben, vooral bij de vrouwen.:)

[Link niet meer beschikbaar]

Wou dat ik dat had:rolleyes::D

---------- Toegevoegd om 09:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:52 ----------

Lees de achterkant nog eens goed door :) staat duidelijk dat er 2 serves in zitten.

Ja, 2 servings inderdaad:)

ik zag net als je whey van optimum besteld bij 2potten daalt de prijs maar bij 3blijft hij per pot hetzelfde.
klopt dat of zakt de prijs per pot normaal nog een beetje als je er 3besteld?

ik zag net als je whey van optimum besteld bij 2potten daalt de prijs maar bij 3blijft hij per pot hetzelfde.
klopt dat of zakt de prijs per pot normaal nog een beetje als je er 3besteld?

Ik heb de prijs een heel klein stukje kunnen aanpassen. De nettoprijs per 3 komt dan op 39,60 inclusief kassakorting.:) We hebben trouwens ook Gratis 300 gram creapure Creatine bij de Gold Standard Whey:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Gold Standard Whey + Gratis 300 gr Creapure Creatine!

Ik heb de prijs een heel klein stukje kunnen aanpassen. De nettoprijs per 3 komt dan op 39,60 inclusief kassakorting.:) We hebben trouwens ook Gratis 300 gram creapure Creatine bij de Gold Standard Whey:)

Gold Standard Whey + Gratis 300 gr Creapure Creatine!

super , dan worden het 3potten ipv 2 :)
ik bestel nu precies elke week min 1-2keer, precies verslaafd geraakt aan body&fit :D
Zijn dat dan ook 3potjes creapure extra? :p
service is gewoon uitmuntend.
ps: gaan jullie in de toekomst nos esther toevoegen aan jullie gamma?
want ik moet nu 5potten ergens anders gaan bestellen.

ps2 : bij men laatste bestelling die vandaag is toegekomen was de 750ml bidon en sample er niet bij.
ik gebruik die altijd als ik op reis ga :)

Heb net mijn whey bij jullie besteld, ideaal die protein stack :) Kijken hoe die cookies en cream bevalt :)

super , dan worden het 3potten ipv 2 :)
ik bestel nu precies elke week min 1-2keer, precies verslaafd geraakt aan body&fit :D
Zijn dat dan ook 3potjes creapure extra? :p
service is gewoon uitmuntend.
ps: gaan jullie in de toekomst nos esther toevoegen aan jullie gamma?
want ik moet nu 5potten ergens anders gaan bestellen.

ps2 : bij men laatste bestelling die vandaag is toegekomen was de 750ml bidon en sample er niet bij.
ik gebruik die altijd als ik op reis ga :)

Er zit 1 pot Creatine bij. Ik kan wel eens kijken voor de Nos ester. Ik dacht eigenlijk dat er weining vraag naar was.

Zet even bij "opmerkingen" als je bestelt dat je nog een bidon tegoed hebt. Ze regelen het dan direct voor je:) (je mag mij ook het referentienummer geven) Dank je!:)

---------- Toegevoegd om 13:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:55 ----------

Heb net mijn whey bij jullie besteld, ideaal die protein stack :) Kijken hoe die cookies en cream bevalt :)

De Cookies is heerlijk:)

Dank je, voor de bestelling!

Welke straps kun je me aanraden? vind het erg lastig aangezien ze allemaal rond de 8 euro zitten.

Oke dan hou ik het even in de gaten, zit er veel verschil in de hierboven genoemde en de whey perfection?

De mix is een combinatie van eiwitten. Geschikt op elk tijdstip:)

---------- Toegevoegd om 13:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:57 ----------

Welke straps kun je me aanraden? vind het erg lastig aangezien ze allemaal rond de 8 euro zitten.

Ik zou die met neopreen nemen.

Ja, helemaal correct.:) De toevoeging van aminozuren zorgt voor de volgende waardes per serving.

Per dosering van 30 gram:
-10.000 mg BCAA’s
-16.500 mg EAA's
-5.000 mg Leucine

Het is echter wel zo dat de smaak daardoor meer "bitter" wordt.

---------- Toegevoegd om 08:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:27 ----------

Is dat dan per 30 gram, 10 gram BCAA, 16,5 gram EAA en 5 gram leucine?

referentie nr is 187319
en nos esther vind ik zelf nog altijd de beste crea die ik al heb gehad, vandaar dat ik hem iedereen aanraad en zoveel bestel :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven