Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Even iets heel anders:D

We hebben weer wat Tank Tops binnen. (helaas nog wel alleen in XL)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De prijs is 4,95 euro

De inhoud van de nieuw binnen en de word verwacht pagina ziet er weer super uit. :D.

Dank je!:) We hebben nog veel meer in het vooruitzicht maar daar mag ik helaas nog niet teveel over vertellen. Binnenkort meer. hou de pagina's goed in de gaten dus:D

zijn er ook maat s of m?? :)

Dank je!:) We hebben nog veel meer in het vooruitzicht maar daar mag ik helaas nog niet teveel over vertellen. Binnenkort meer. hou de pagina's goed in de gaten dus:D

Ilco nu maak je me wel nieuwsgierig. :D. Zal nog even geduld moeten hebben en dan een leuke bestelling doen. :D.

thx :)
als ik nu 4potten optimum whey wil bestellen hoe moet ik dat dan doen?
het gaat namelijk maar tot 3
en dan nog een hoop ander dingen natuurlijk

De optie per 4 stuks staat er nu ook bij: Gold Standard Whey:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 15:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:35 ----------

Ilco nu maak je me wel nieuwsgierig. :D. Zal nog even geduld moeten hebben en dan een leuke bestelling doen. :D.

Gaat nog wel even duren, voor de komende maanden:D

---------- Toegevoegd om 15:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:36 ----------

Nog niet helaas:cool:

wat een service toch eh, het blijft me verbazen, perfect gewoon

Ach als je na een jaar of 2 trainen nog geen XL hebt kan je ook maar beter gaan schaken of zo :D XL en hoger is prima.

---------- Toegevoegd om 15:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:37 ----------

wat een service toch eh, het blijft me verbazen, perfect gewoon

Graag gedaan:)

---------- Toegevoegd om 15:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:37 ----------

Cool, binnenkort de tanktop + de B&F handschoenen bestellen. :)

Vandaag ook meteen de Protocol besteld.

Ja, de Gloves komen inderdaad ook nog!:D We verwachten ze eind deze week:) Ik laat het weten!

Dank je, voor de bestelling:)

---------- Toegevoegd om 15:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:38 ----------

We blijven druk bezig!:D

Gister besteld en nu alweer binnen.. vanavond knallen, super! :) Bij TMS hoort de pot trouwens half leeg te zijn toch?

b&f hvl zal de animal rage ong kosten als het beschikbaar is?

We hebben momenteel alleen sample verpakkingen van de Protein Pefection Mix. Van de Whey krijgen we ze over 2-3 weken weer.
Is het mogelijk om samples te kopen van de Protein Perfection Mix, en over 2-3 weken van Whey? Ik heb nu aardbei, en nog een beetje vanille, maar een extra smaak erbij is misschien niet verkeerd, maar aangezien ik vrij kieskeurig ben op het gebied van smaak....:rolleyes:

klopt de inhoud van de schepjes wel van Ultimate creatine en Magic EAA,
volgens de pot zijn 2 scheppen 10 gram. dus 5 gram per schep
nu had ik voorheen result en hiervan is 1 schep 5 gram.

maar nu gaan er 2 scheppen van de result in 1 van ultimate of magic?
Dus welke schep klopt nu?

Is het mogelijk om samples te kopen van de Protein Perfection Mix, en over 2-3 weken van Whey? Ik heb nu aardbei, en nog een beetje vanille, maar een extra smaak erbij is misschien niet verkeerd, maar aangezien ik vrij kieskeurig ben op het gebied van smaak....:rolleyes:
Ja hoor, je hebt een samplepack van 18 serveringen! Echt goede smaken, naast de standaardsmaken heb je nog berry en cookies. Persoonlijk vind ik de structuur van de Mix erg goed!

http://bodyenfitshop.nl/eiwitten-langzaam/body-fit-sportsnutrition/protein-perfection-mix

;)

klopt de inhoud van de schepjes wel van Ultimate creatine en Magic EAA,
volgens de pot zijn 2 scheppen 10 gram. dus 5 gram per schep
nu had ik voorheen result en hiervan is 1 schep 5 gram.

maar nu gaan er 2 scheppen van de result in 1 van ultimate of magic?
Dus welke schep klopt nu?

Uh nu geef je zelf het antwoord toch al? 1 schep is 5 gram. Dus de schep die in de pot zit bij het product die klopt voor dat product.

Of bedoel je de dosering? :)

-Leon

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven