Zuipschuit
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 42
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De Lean Gain is zowel in de Chocolate als in Banaan subliem van smaak.. Elke dag weer een zalige shake.
.
Altijd lekker!
, 1.5 scoop niet normaal geknald. Begevement moest ik even gaan zitten en de muur vast houden omdat ik om viel. Draaide ff helemaal zo zwaar getraind.
wel raar ik heb niet het gevoel dat ik veel energie erbij heb. Dat dukke gevoel wat ik 1x met no-xplode wel heb gehad maar ik heb oneindige kracht. alle PR's verbroken op mijn rug/biceps training 
I lol'ed
XL is prima ! Nu moet ik nog geld hebben.. 
Is het mogelijk om samples te kopen van de Protein Perfection Mix, en over 2-3 weken van Whey? Ik heb nu aardbei, en nog een beetje vanille, maar een extra smaak erbij is misschien niet verkeerd, maar aangezien ik vrij kieskeurig ben op het gebied van smaak....![]()
Over 2-3 weken krijgen we inderdaad weer de Whey samples. Dit geef ik direct aan hier op DBB.
podverdorie, heb vandaag de maximize v2 gebruikt die ik in de aanbieding heb gehaald, 1.5 scoop niet normaal geknald. Begevement moest ik even gaan zitten en de muur vast houden omdat ik om viel. Draaide ff helemaal zo zwaar getraind.
wel raar ik heb niet het gevoel dat ik veel energie erbij heb. Dat dukke gevoel wat ik 1x met no-xplode wel heb gehad maar ik heb oneindige kracht. alle PR's verbroken op mijn rug/biceps training
![]()

De ultra fine oats, wat is de structuur hiervan? Waarmee is het te vergelijken, met WP poeder, bakmeel?

) alweer een redelijke bestelling gedaan.
?
Hallo!
Heb zojuist (ja ja alweer - zie history) alweer een redelijke bestelling gedaan.
Ref: 188154.
Zouden er deze keer wat meer sampletjes oid bij kunnen gooien?
Oh ja, en pretty pleaseeeee vergeet mijn gratis rpm samples niet bij de drive
Alvast heel erg bedankt!
Goede zaken!
Mvg,
Kenny

Thanks! Ben benieuwd.
Wat echt een super idee zou zijn is om shakebekers te maken die een vaste dop hebben. Ik heb oude bekers van jullie waarbij jullie een vast dop hadden. Helaas verlies ik soms wat doppen nu maarja met 1000 bekers maakt dat ook niet zoveel uit
![]()
Ik zal het aangeven

Lieve b&f.
Ik had bij mijn bestelling aangegeven ipv de bidon graag wat extra sampletjes wou als het kon.
Nu heb ik zowel 2 extra samples (thx!) maar ook de bidon gekregen! Ik vind het echt wel top maar met die bidon kan ik niks.. Ik hoop dat ik hem nog kan weggeven anders is het zonde
Maar toch bedankt! En de bestelling was verder top!
Gr!
En jij bedankt voor de bestelling. Met de bidon kun je altijd iemand op de sportschool verblijden
Graag gedaan!En jij bedankt voor de bestelling. Met de bidon kun je altijd iemand op de sportschool verblijden
![]()
True!
Ik zie trouwens net dat bij het BCAA's potje de de sealing eraf was.. is dit erg?
. Als er nu totaal geen seal was is dit natuurlijk wel iets anders. 
True!
Ik zie trouwens net dat bij het BCAA's potje de de sealing eraf was.. is dit erg?
Oke niks aan de hand dus!
Nou op naar de volgende bestelling als mijn rug het trainen niet tegenhoud
B&f... Laten jullie het weten als er weer nieuwe smaken eiwit komen? Ik zou igg graag citroen zien, volgens mij wel meer personen!![]()

Mijn bestelling is ook weer in goede orde ontvangen.
Helemaal toppie.![]()