XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Al bekend wanneer de pannenkoek mix komt :P?

Ilco/leon/vince/etc..

Creatine Orotate of result bij mijn volgende bestelling?

bvd

podverdorie, heb vandaag de maximize v2 gebruikt die ik in de aanbieding heb gehaald :), 1.5 scoop niet normaal geknald. Begevement moest ik even gaan zitten en de muur vast houden omdat ik om viel. Draaide ff helemaal zo zwaar getraind. :) wel raar ik heb niet het gevoel dat ik veel energie erbij heb. Dat dukke gevoel wat ik 1x met no-xplode wel heb gehad maar ik heb oneindige kracht. alle PR's verbroken op mijn rug/biceps training :D

Ilco/leon/vince/etc..

Creatine Orotate of result bij mijn volgende bestelling?

bvd

Tja dat is denk ik heel persoonsgebonden, krijg goede dingen te horen over de Creatine Orotate , de Result is niet lekker maar knalt oo geweldig en komt in de weekaanbieding. :)

-Leon

Laatst bewerkt:
Hallo,

Ik heb gisteravond een bestelling geplaatst (en betaald), maar heb nog geen verzendbevestiging ontvangen. Kunnen jullie het pakket vandaag nog aan TNT aanbieden, zodat het morgen kan worden bezorgd?

Alvast bedankt!

Groeten,
Gurbe

Referentie nummer: 188038
Faktuur datum: 16-03-2011
Betaalmethode: iDeal

De Protein Perfection Mix samples kun je hier bestellen.:) Over 2-3 weken krijgen we inderdaad weer de Whey samples. Dit geef ik direct aan hier op DBB.:cool:
:)
Ik wacht even op de verwachtte whey samples, ben erg tevreden over mijn aarbeiden whey op dit moment ;) Misschien wat NoxiPro erbij, goede dingen over gelezen.

Bekend al wat de weekaanbiedingen morgen zijn

Hey Ilco,

heb je een pm verstuurd ivm mijn bestelling met refertenummer 183937.

Groet,

Daniell.

Uh nu geef je zelf het antwoord toch al? 1 schep is 5 gram. Dus de schep die in de pot zit bij het product die klopt voor dat product.

Of bedoel je de dosering? :)

-Leon

result dosering 5 gram = 1 schep 1schep = 5 gram
magic eaa dosering 10 gram= 2 scheppen 1schep = 5 gram

maar nu gaan er dus 2 scheppen van de result in 1 schep van de magic eaa dus dan zou deze schep 10 gram moeten zijn.

zo staat het misschien wat duidelijker

gr chris.

Ik word binnenkort 2 keer aan mn pols geopereerd, en zal een tijd niet trainen(6 weken gips en geschat 3 maanden revalideren). Naast een goed dieet wil ik ook gebruik maken van BCAA's. Wat is het verschil tussen poedervorm en capsules? Wat raad je me aan? Evt andere sups die zinvol zijn.

Ik word binnenkort 2 keer aan mn pols geopereerd, en zal een tijd niet trainen(6 weken gips en geschat 3 maanden revalideren). Naast een goed dieet wil ik ook gebruik maken van BCAA's. Wat is het verschil tussen poedervorm en capsules? Wat raad je me aan? Evt andere sups die zinvol zijn.
Caps zijn duurder verder niet echt veel verschil.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Mijn foto voor de wedstrijd ;)

hahahah cool

komen er ook foto online van hoe de winkel er uit ziet =] woon niet naast de deur (A)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven