XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Al bekend wanneer de pannenkoek mix komt :P?

De Pannenkoeken Mix is binnen!:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Bakken maar :meal:

---------- Toegevoegd om 08:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:41 ----------

Ilco/leon/vince/etc..

Creatine Orotate of result bij mijn volgende bestelling?

bvd

Result! Is ook in de weekaanbieding nu:)

De resultaten met de 4 Super creatines in Result zijn verbluffend. Enorme kracht, spieruithoudingsvermogen, sneller spierherstel en bovenal een gigantisch spiervolume en explosieve spiergroei!

1x 500 Gram / 100 Doses 14,90!

---------- Toegevoegd om 08:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:43 ----------

Hallo,

Ik heb gisteravond een bestelling geplaatst (en betaald), maar heb nog geen verzendbevestiging ontvangen. Kunnen jullie het pakket vandaag nog aan TNT aanbieden, zodat het morgen kan worden bezorgd?

Alvast bedankt!

Groeten,
Gurbe

Referentie nummer: 188038
Faktuur datum: 16-03-2011
Betaalmethode: iDeal

De bestelling wordt vandaag direct voor je verzonden. Dank je, voor de bestelling:)

---------- Toegevoegd om 08:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:45 ----------

Ik wacht even op de verwachtte whey samples, ben erg tevreden over mijn aarbeiden whey op dit moment ;) Misschien wat NoxiPro erbij, goede dingen over gelezen.

Ok, de Noxipro is wel een beetje de Pre-Workout HIT van 2011 tot nu toe!:) Een Aanrader!:cool:

---------- Toegevoegd om 08:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:46 ----------

Hey Ilco,

heb je een pm verstuurd ivm mijn bestelling met refertenummer 183937.

Groet,

Daniell.

Ok, dank je:) Ik kijk er zo direct naar!

---------- Toegevoegd om 08:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:47 ----------

Mijn foto voor de wedstrijd ;)

Leuke inzending! Dank je:)

---------- Toegevoegd om 08:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:48 ----------

Hebben jullie al blauwe bes-smaak whey overwogen? :meal:

Nee, eigenlijk nog niet:D We hebben nu een hele waslijst waarvan sampling komt. Maar we noteren alles en kunnen het voor een volgende shortlist meenemen:)

---------- Toegevoegd om 08:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:50 ----------

http://i52.tinypic.com/v6kxo4.jpg
Dit is mijn definitieve foto, beter zondag alle fotos plaatsen denk

Dank je. Goed idee:)

---------- Toegevoegd om 08:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:50 ----------

komen er ook foto online van hoe de winkel er uit ziet =] woon niet naast de deur (A)

Een foto van het pand in Heerenveen?:cool: Heb er zo niet direct eentje bij de hand maar volgens mij had iemand een aantal weken geleden een foto van ons pand geplaatst.

---------- Toegevoegd om 08:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:54 ----------

+1, wil wel eens zien of het de moeite waard is om de reis te maken

We hebben hier in Heerenveen aardig wat staan:)

• Like
Waarderingen: ldz
Zien er netjes uit man! en €10,00 valt ook nog reuze mee :D

Als ik nu gewoon keihard ga gainen en de nieuwe arnold word, krijg ik vast mijn eigen bf tshirt met mijn foto er op toch :)

Aaah ik heb net 2 dagen geleden result besteld:P

De tijd vliegt voorbij...... straks is het zover.............

NICE WEEKEND HULKIES!!:)

alvast prettig weekend D. (no-homo) maar ik mis je op het forum :D

Body en fit: ik heb enkele vraagjes ...

Heb je al enig nieuws over de witte chocolate smaak van gold standard whey van optimum nutrition?

Mijn eiwitsupply raakt op :D.

Ik zie trouwens een leuke weekaanbieding van Nectar Isolate Whey.
Ik dacht om 2 potten te bestellen:
- chocolate truffle
- latte cappucino of ice tea
Bij de laatste smaak ben ik niet zeker. Wat vinden jullie een goede of wat is de beste verkochte smaak? Ik meng m'n shakes altijd met water.

Of 1 pot nectar en 1 pot Whey Hydrolisaat ISO-100 en dan de smaak pinda colada te nemen. Hoe is deze smaak?

Sups uitzoeken is moeilijk :).

Heb nu gisteravond besteld bij B&F, rond uurtje of 11 's avonds
maar wel onder rembours, zal mn pakketje vandaag aankomen of morgen of pas maandag ?!

ik begreep mn mail namelijk niet
b.v.d

GR

Neem aan dat deze handschoenen wat langer mee gaan dan die van de kado's (-+ 10x trainen :p)

foto van de pancakes please? lijkt me fuarkin nice!

zijn er ook wat samples verkrijgbaar?:D

Jezus zit je stiekum aan de Enegizers?:) Was nog niet klaar....

The haters gonna hate me more..... **** them

http://www.youtube.com/watch?v=dPz65lR5abQ&feature=related

Nice weekend B&F HULKIES!

Energizers?:D

---------- Toegevoegd om 11:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:52 ----------

Neem aan dat deze handschoenen wat langer mee gaan dan die van de kado's (-+ 10x trainen :p)

Kwaliteit! Dat garandeer ik je:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven