MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik bedoelde die 'kwark kan je niet vervangen'

beetje ironisch, opzich te vervangen voor caseine inderdaad. Maar zo te zien heeft hij er niet echt bijster veel verstand van als je van plan bent het daarmee te vervangen.

Ontbijt geef ik je groot gelijk, training vind ik ook discutabel.

dan neem je toch 3 scoops micellar zit je al bijna aan 60 gr eiwit is beter dan die kwark wat vol lactose zit.

dan neem je toch 3 scoops micellar zit je al bijna aan 60 gr eiwit is beter dan die kwark wat vol lactose zit.

Kan je niet lezen?

Ik zeg toch ook:
beetje ironisch, het is opzich te vervangen voor caseine inderdaad

Post hierboven ge-edit, staat nu beter.

Laatst bewerkt:
jawel ik kan wel lezen, maar je zei eerder dat mix eiwitten geen goede vervanging waren voor kwark, dat is juist een veeeeeel betere vervanging voor kwark mits je veel neemt.

---------- Toegevoegd om 22:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:26 ----------

wat niet wil zeggen dat kwark geen goede eiwitbron is, maar ik merk zelf sinds ik ben overgestapt op mix eiwitten als laatste maaltijd het men fysiek beter doet voorkomen dan voorheen.
maarja ieder heeft zo zijn voorkeuren.

jawel ik kan wel lezen, maar je zei eerder dat mix eiwitten geen goede vervanging waren voor kwark, dat is juist een veeeeeel betere vervanging voor kwark mits je veel neemt.

Nee, exacte verhouding van de eiwitten is niet bekend. Als ik zeg rond de 15% caseïne zal ik wss nog hoog zitten

28 gram = 1 scoop = 4 gram caseïne

Rest van de eiwitten zijn leuk maar geen toegevoegde waarde.
(Vanuit gaande een goed voedingsschema! Elke 2 a 3u eiwitten)

Eerste 2u zit je goed, maar de overigen uren teer je op 4 gram caseine. Lijkt me niet al te fijn.

Zelfde als je BCAA voor het slapen neemt, eerste 30min zit je goed.
Maar de overige 450 minuten, geen eiwitten?

Oftewel je neemt 10 scoops protein mix, of 1 bak kwark of 2 scoops caseïne eiwitten.

Laatst bewerkt:
okj duidelijk. Hou ik het bij me 500gr kwark voor 't slapen gaan

kwark voor het slapen is perfect

Laatst bewerkt:
B&F, wat is er precies veranderd aan de formule van Crack? In ieder geval wat jullie er van weten tot zover.

Beste vrienden denk eraan dat het vandaag de laatste dag is dat je kan meedoen aan de [Link niet meer beschikbaar]

Voorlopig zijn er 5 deelnemers.

Laatst bewerkt:
mijn WP is bijna op, ik wil het met water gaan drinken ipv melk. Alleen welke vinden jullie het beste met water? ik vind de aardbei die ik nu heb niet zo lkkr met water. Weet dat smaak verschilt maar ben toch benieuwd :)

cookies and cream is mn all time favo (:

Beste vrienden denk eraan dat het vandaag de laatste dag is dat je kan meedoen aan de [Link niet meer beschikbaar]

als ik op die link klik krijg ik Ongeldig Social Group Discussion opgegeven. Als je een link volgde, meld het de administrator.

moet je lid voor zijn van die social group.
Dan werkt de link wel ;)

mijn WP is bijna op, ik wil het met water gaan drinken ipv melk. Alleen welke vinden jullie het beste met water? ik vind de aardbei die ik nu heb niet zo lkkr met water. Weet dat smaak verschilt maar ben toch benieuwd :)

Berry Blast vind ik best wel lekker met water :)
Maar natuurlijk kan niks tippen aan WP met melk. :D

Berry Blast vind ik best wel lekker met water :)
Maar natuurlijk kan niks tippen aan WP met melk. :D

Vind ik ook. Als je met water mengt denk ik dat je beter naar iets frisser gaat zoals de fruitvarianten van WP. Ikzelf gebruik framboos. Naar mijn mening zijn de cookies en cream ed eerder zaken die vragen om melk.

Kan je de zakjes met alle smaken van whey perfection niet meer bestellen? Ik vind het nergens terug ...

http://www.bodyenfitshop.nl/afslankproducten/mri-performance/no2-ripcuts

Is dit een beetje een deftige Burner om eens te testen?

Of toch beter voor de Lipo gaan? :)

Edit: Of raad je nog een andere aan? :D

Mijn ervaringen zijn het beste met Lipo-6. :)

Meedoen mannen!! :thumbs:

Vind ik ook. Als je met water mengt denk ik dat je beter naar iets frisser gaat zoals de fruitvarianten van WP. Ikzelf gebruik framboos. Naar mijn mening zijn de cookies en cream ed eerder zaken die vragen om melk.

Choco of Berry Blast met water. :)

Hmmmmm! :D

-Leon

@shenanigans: ik vind het terug maar er staat geen prijs bij waardoor je het niet kan bestellen :scratch:

Vreemd, ik zie ze niet staan. Ik ben nu mijn bestelling aan het plaatsen en wilde deze eens graag proberen ...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven