MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gewoon zo'n ding kopen om baby voeding in te bewaren. Zijn drie bakjes op elkaar die je los kan draaien.

Eiwitpannekoeken binnen!!
Vanavond even uitproberen :p

Dankuwel wederom weer een top service!!!!!

Gister me bestelling binnengekregen:D.
Bij opmerking gezet dat ik zowel shakebeker als bidon wou, deze zaten er ook gewoon netjes bij:bow:.

Trouwens zag ik 'stukjes' chocolade in me lean gainer, hoort dit of niet? Vond het wel lekker eigenlijk tijdens het drinken die 'stukjes' chocolade.

Weer top hoor B&F:hedbang::thumb:

Even een vraagje.
Ik zit naar de Protein Perfection Mix te kijken. Wil deze gaan nemen voor het slapen gaan ipv kwark, zodat ik kwark op een ander tijdstip kan nemen. Maar in Protein Perfection Mix zitten wel ongeveer 20gram eiwitten minder. Is dit dan wel een volwaardige vervanging van de kwark?
Alvast bedankt.

Weer en bestelling :)
Als mijn salaris binnen is komt de nieuwe crack, ik wil dat t-shirt!
188872

Even een vraagje.
Ik zit naar de Protein Perfection Mix te kijken. Wil deze gaan nemen voor het slapen gaan ipv kwark, zodat ik kwark op een ander tijdstip kan nemen. Maar in Protein Perfection Mix zitten wel ongeveer 20gram eiwitten minder. Is dit dan wel een volwaardige vervanging van de kwark?
Alvast bedankt.

Nee. Totaal niet. Beter neem je dan de Micellar Caseine als je kwark wilt gaan vervangen ;)

188872

Ik kon me niet inhouden en wachten op het loon :D ik moet dat t shirt hebbe! :P dus heb maar direct besteld, en ook een potje result omdat ie toch in de aanbieding was :rolleyes:

Wilde de White Choco is de US mee bestellen maar dat lukte niet. heb gister ook op de site van Optimum gekeken maar daar zag ik de smaak ook niet erbij:rolleyes:

Ik vindt van Nectar de volgende smaken echt heerlijk;
-Carribean
-Fuzy Navel

Vanilla, Cappu en Choco vind ik ook lekker:)
Ok thx. En kan je wat zeggen over de smaken ice tea en pina colada? Zijn ze wat te doen te doen of worden ze veel besteld?

Ik had nog een potje PWO die ik nooit had gebruikt, vandaag voor het trainen nam ik 1 capsule om het even uit te proberen ( want als ik ga squatten & deadliften ben ik meestal kapot ). Want ik wou ook graag na de training gaan leren.

Zojuist getraind en ik had zo een energiek gevoel echt niet normaal, ook een dikke pomp overal te zien echt heel apart.

Ik denk dat dees potje heel snel leeg gaat nu :P

Edit: had nog even een vraagje, heb vandaag ook een protein mix gekregen, smaak aarbeid. Is deze smaak te vergelijken met de whey perfection?
Want choco en cookies en cream zijn heerlijk, maar wil iets anders proberen :D

Laatst bewerkt:
Komen er samples van de nieuwe crack ?

Heb al eerder crack genomen, werkte goed voor me.. Als ik crack bestel vraag ik wel een sample Maximize. Heb overigens laatst 65 euro verdiend van de dronken vrienden van mijn vader als ik kon bevestigen dat ik blind kon typen ''Ik ben Jeau en ik kan blind typen.'' :roflol:

Doet me goed een grote gigolo naam, ik wil wel de lekkere dames ok?

Edit: B&F, tot wanneer loopt de actie?

De Crack V3 + Gratis Training shirt actie loopt zoang de voorraad Shirt strekt. Ik verwacht wel 2-3 weken. We hebben aardig wat Crack V3 en ook Shirts:D
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 18:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:41 ----------

Daar ben ik inderdaad ook benieuwd na. Wil deze nieuwe versie wel eens proberen:D

Er komen volgens mij GEEN samples van de nieuwe versie. De importeur heeft geen samples erbij binnen gehad:cool:

---------- Toegevoegd om 18:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:43 ----------

Ik had nog een potje PWO die ik nooit had gebruikt, vandaag voor het trainen nam ik 1 capsule om het even uit te proberen ( want als ik ga squatten & deadliften ben ik meestal kapot ). Want ik wou ook graag na de training gaan leren.

Zojuist getraind en ik had zo een energiek gevoel echt niet normaal, ook een dikke pomp overal te zien echt heel apart.

Ik denk dat dees potje heel snel leeg gaat nu :P

Edit: had nog even een vraagje, heb vandaag ook een protein mix gekregen, smaak aarbeid. Is deze smaak te vergelijken met de whey perfection?
Want choco en cookies en cream zijn heerlijk, maar wil iets anders proberen :D

De smaken van de Protein Perfection Mix eiwtblend zijn zeker net zo lekker als Whey Perfection.:zuip:Eigenlijk alle smaken zijn heerlijk, krijgen we veel complimenten over.

---------- Toegevoegd om 18:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:45 ----------

Ok thx. En kan je wat zeggen over de smaken ice tea en pina colada? Zijn ze wat te doen te doen of worden ze veel besteld?

Ice Tea - vind ik minder
Pina - heerlijk en veel verkocht ook:)

---------- Toegevoegd om 18:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:46 ----------

Ik kon me niet inhouden en wachten op het loon :D ik moet dat t shirt hebbe! :P dus heb maar direct besteld, en ook een potje result omdat ie toch in de aanbieding was :rolleyes:

:thumb: Goeie combinatie ook! Meer mensen denken er trouwens zo over:D De Crack V3 en Result! zijn echt aan het knallen hoorde ik vanmiddag op de zaak!

---------- Toegevoegd om 18:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:48 ----------

188872

Dank je! De Crack wordt maandag direct verzonden:)

---------- Toegevoegd om 18:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:49 ----------

Gister me bestelling binnengekregen:D.
Bij opmerking gezet dat ik zowel shakebeker als bidon wou, deze zaten er ook gewoon netjes bij:bow:.

Trouwens zag ik 'stukjes' chocolade in me lean gainer, hoort dit of niet? Vond het wel lekker eigenlijk tijdens het drinken die 'stukjes' chocolade.

Weer top hoor B&F:hedbang::thumb:

Dank je, voor de complimenten!:) Van de Choco stukje; dat weet ik eigenlijk zo niet. Zal het maandag direct vragen:)

---------- Toegevoegd om 18:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:50 ----------

oei, die nieuwe crack gaan we ff bestellen :D

Kijken offie nog beter werkt dan versie 2, waarvan ik al aardig hard ga :)

De importeur geeft aan van wel, ik ben ook heeeeel benieuwd:D

---------- Toegevoegd om 18:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:51 ----------

Eiwitpannekoeken binnen!!
Vanavond even uitproberen :p

Dankuwel wederom weer een top service!!!!!

Laat maar even weten hoe ze smaken:meal:

---------- Toegevoegd om 18:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:55 ----------

hou ons op de hoogte want kben heel benieuwd naar dit product ;)

De Eiwit Pannenkoeken Mix smaakt goed.:) Ik ben ook heel benieuwd naar jullie reacties!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 18:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:56 ----------

da's dus de reden waarom velen hier pleiten voor iets zoals de smartshaker. jammer genoeg verkoopt b&f deze niet

Staat nu in notitie!:)

---------- Toegevoegd om 18:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:57 ----------

Ik ben wel geïnteresseerd in die eiwit pannenkoeken voor op school, hoe zijn de ervaringen hiermee??

Edit:

Hoelang kan je deze bijv bewaren? Kan je ze meteen alle 30 maken en die verdelen over twee weken (dus bewaren in de koelkast(vriezer??)?

Je kunt ze wel even bewaren in de koelkast. Koud zijn ze ook lekker:meal:
2 weken is wel een beetje erg lang. Een dag of 5 moeten kunnen.:)

---------- Toegevoegd om 19:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:59 ----------

zijn er ook sample's van crack v3 tekoop , voordat ik 1 volle pot ga bestellen ?

Nee, de importeur heeft geen sampling beschikbaar op het moment.:rolleyes:

---------- Toegevoegd om 19:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:00 ----------

Ik wil ook weten of er samples zijn, eer ik de hele pot bestel. Overigens, top actie!

Verder vraagje over de pannekoeken. Het probleem van mijn eigen gemaakte eiwit pannekoeken is dat zo zo droog zijn altijd, hoe is dat met de BNF pancakes? :)

Dank je! Vrijdagmiddag heeft 1 van de jongens op de zaak pannenkoeken gebakken en ze waren lekker en voor mijn gevoel zeker niet droog:)

---------- Toegevoegd om 19:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:02 ----------

Ik ben een beetje aan het wachten op de eerste ervaringen met de pannenkoekenmix. Mooi en goedkoop alternatief voor eiwitrepen alvast !

In tussentijd dacht ik morgen eens een pre-workout samen te stellen met enkele restjes dat ik hier nog heb staan. Wat denken jullie van :

- Result! + Beta-alanine + Citrupure + 2 caps PWO pills ???

oftewel neem ik gewoon nog overschot van men noxipro sample :D

Dit knalt! en Noxi ook.:D De Eiwit Pannenkoeken zijn weer iets nieuws en een heel goede aanvulling op bijvoorbeeld repen en shakes.:)

Even een vraagje.
Alvast bedankt.

Kwark kan je niet vervangen.

Vooral niet door dit

sorry had even verder moeten lezen

Ja idem hoor. Maar ik zeg gewoon dat dit een vervanger is :p
Maar gewone eiwitshakes vind ik toch wel een meerwaarde voor bij het ontbijt en rond de training.

Ik bedoelde die 'kwark kan je niet vervangen' beetje ironisch

Het is opzich te vervangen voor caseine inderdaad. Maar zo te zien heeft hij er niet echt bijster veel verstand van als je van plan bent het daarmee te vervangen. (Protein perfect mix)

Ontbijt geef ik je groot gelijk, training vind ik discutabel.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven