XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Body En Fitshop...

verkopen jullie geen peptide pro meer???

Zo weer een jaartje ouder geworden afgelopen weekend, is al direkt te merken.. wil een bestelling doen via Ideal... mobiel ergens laten liggen.:D
nou komt straks wel goed.... hoop ik hehehe.:)

Gefeliiiiiiiiiiiiiii :woot:

net pakje binnegekregen

http://img195.imageshack.us/i/foto0030g.jpg/
http://img405.imageshack.us/i/foto0031e.jpg/

dacht dat de oats in een zak zaten.nou mijn helft lag toch mooi in de doos zak was helemaal opengescheurd.kamertje vol meel kleertjes vol meel nou dan kijk je uit naar de post :D mss stevigere zakken zoals myprotein het doet?
geen sampletje erbij geen shaker erbij
nope dit keer geen duimpjes omhoog voor bf

Nee, nee, de helft zit gewoon in de zak:joint:

Er komen volgens mij GEEN samples van de nieuwe versie. De importeur heeft geen samples erbij binnen gehad
Er zijn dus geen samples van die nieuwe CRACK, is het niet mogelijk dat jullie die zelf maken?(een pot open maken en dan in die plastic sample-zakjes=> 1 sample doen):D, volgens mij verkoop je dan meer crack, omdat velen eerst (waaronder ikzelf) eerst de werking zelf willen voelen en dan pas €45 willen uitgeven! (anders zit je met een volle pot voor jandoedel);)

Die volle potten kan je bij mij thuis afzetten hoor ;)

Je moet boos zijn op TNT, je moet bijna je best doen om die zakken kapot te krijgen.

ik moet niet boos zijn:rolleyes:
vond het gewoon jammer mn zakken van myprotein kwamen altijd heel netjes aan.thans ook tnt volgende keer maar weer bestellen

---------- Toegevoegd om 12:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:05 ----------

Gefeliiiiiiiiiiiiiii :woot:

Nee, nee, de helft zit gewoon in de zak:joint:

klets:p

---------- Toegevoegd om 12:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:06 ----------

ref 188007

---------- Toegevoegd om 12:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:07 ----------

wat is het referentienummer? Los ik direct op:cool:

---------- toegevoegd om 10:59 ---------- de post hierboven werd geplaatst om 10:58 ----------

ik stem zelf niet. Jullie leden mogen het bepalen. Dat is wel zo eerlijk.:cool:

---------- toegevoegd om 11:01 ---------- de post hierboven werd geplaatst om 10:59 ----------

inderdaad een sterk staaltje..:rolleyes: Maar goed, het is onze verantwoording, lossen we zo direct op:)

ref 188007
(je moet me niet verwennen....keek gwn altijd uit naar mn pakketjes van bef en de sampletjes van wat er altijd inzitten.Dat er met de dozen gegooid word weet ik ook en dat jullie van bf die zak niet stuk gemaakt hebben weet ik ook maar het is gwn niet leuk ook ik moet werken voor mn centjes voor de rest blijf ik gwn tevreden van de prijs kwaliteit)

Laatst bewerkt:
@ Heljen
@ Eleo
@ Bodyenfitshop

Mijn dank voor de felicitaties! Tja nog maar 46 tijd vliegt voorbij.:D

Body En Fitshop...

verkopen jullie geen peptide pro meer???

Nee, heel vreemd maar Hydrolisaat loopt niet echt heel super.:rolleyes:

---------- Toegevoegd om 13:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:12 ----------

Er zijn dus geen samples van die nieuwe CRACK, is het niet mogelijk dat jullie die zelf maken?(een pot open maken en dan in die plastic sample-zakjes=> 1 sample doen):D, volgens mij verkoop je dan meer crack, omdat velen eerst (waaronder ikzelf) eerst de werking zelf willen voelen en dan pas €45 willen uitgeven! (anders zit je met een volle pot voor jandoedel);)

Ik snap je punt. :rolleyes: In de praktijk zal dit echter lastig zijn. Zeker al 100en mensen om sampling vragen.

---------- Toegevoegd om 13:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:14 ----------

ref 188007
(je moet me niet verwennen....keek gwn altijd uit naar mn pakketjes van bef en de sampletjes van wat er altijd inzitten.Dat er met de dozen gegooid word weet ik ook en dat jullie van bf die zak niet stuk gemaakt hebben weet ik ook maar het is gwn niet leuk ook ik moet werken voor mn centjes voor de rest blijf ik gwn tevreden van de prijs kwaliteit)[/QUOTE]

Snap ik helemaal. Ik stuur je even een nieuwe zak na.:) Dank je!:)

---------- Toegevoegd om 13:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:18 ----------

@ Heljen
@ Eleo
@ Bodyenfitshop

Mijn dank voor de felicitaties! Tja nog maar 46 tijd vliegt voorbij.:D
~

Maak er een mooie dag van!!

ik wacht ook nog vol smart op de bevestiging van verzending van mijn nieuwe crack, zaterdag besteld.

En inderdaad, mensen die de crack niet bevalt, ik wil de pot wel overkopen mits hij nog mooi vol is bied ik alvast 25 euro :D

Bestelling geplaatst. Referentienummer: 189364. :)

Ik mocht 3 cadeau's kiezen
- whey perfection sample
- pillendoosje
- vetmeter

Kan je voor de whey perfection sample de smaak: cappucino of sweet apple meezenden? Als je deze nog hebt:D ....

want? ik wil het terug :mad:

de whey van vitalife wel dan???

Ja, waarom niet:rolleyes: Ik weet het eigenlijk ook niet. aan het product ligt het niet zou je denken. die van Vitalife ook niet. Wel die van Optimum.

---------- Toegevoegd om 14:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:06 ----------

ik wacht ook nog vol smart op de bevestiging van verzending van mijn nieuwe crack, zaterdag besteld.

En inderdaad, mensen die de crack niet bevalt, ik wil de pot wel overkopen mits hij nog mooi vol is bied ik alvast 25 euro :D

Alle zendingen van zaterdag zijn ingepakt en klaar, gaan er vandaag uit. Morgen in huis:)

---------- Toegevoegd om 14:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:07 ----------

Bestelling geplaatst. Referentienummer: 189364. :)

Ik mocht 3 cadeau's kiezen
- whey perfection sample
- pillendoosje
- vetmeter

Kan je voor de whey perfection sample de smaak: cappucino of sweet apple meezenden? Als je deze nog hebt:D ....

De Whey Perfection samples in die smaken komen pas over 2 weken weer. Dank je, voor de bestelling! :)

---------- Toegevoegd om 14:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:08 ----------

Zo bestelling weer voor elkaar referentienr:189362

Enig idee wanneer Tropinol weer op voorraad is?:)

---------- Toegevoegd om 13:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:21 ----------

Het was zaterdag toch ook een mooie dag!;)

Dat is waar:D

Tropinol komt denk ik volgende week weer. Ik maak er even een mooi pakketje van:D

Of track en trace werkt niet goed, of tnt is super traag met bezorgen vandaag

De Whey Perfection samples in die smaken komen pas over 2 weken weer. Dank je, voor de bestelling! :)

De Sample-packs ook pas over 2 weken?

Heb een maat over laten stappen naar Whey Perfection door hem een Sample te geven, nu wil hij graag de Sample Pack voordat hij potten besteld :)

Of track en trace werkt niet goed, of tnt is super traag met bezorgen vandaag

Heeft waarschijnlijk met T&T update te maken.

---------- Toegevoegd om 15:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:19 ----------

De Sample-packs ook pas over 2 weken?

Heb een maat over laten stappen naar Whey Perfection door hem een Sample te geven, nu wil hij graag de Sample Pack voordat hij potten besteld :)

Ja, er is zoveel vraag naar dat we tekort kwamen. We hebben nu ook veel meer in bestelling:)

---------- Toegevoegd om 15:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:19 ----------

Het Crack label doe ik morgen even. Het is hier onvoorstelbaar druk met de Crack introductie actie.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Bij elke Crack V3 Pre-Workout bestelling ontvangt u nu exclusief bij Bodyenfitshop.nl een Crack Pre-workout Training T-Shirt twv 14,90 euro!

We zijn de eerste in Nederland die Crack V3 kunnen uitleveren. En de enige waarbij je ook nog eens eens een Gratis Trainings Shirt krijgt dus echt verbazingwekkend is het niet:D

Zware stress om alle bestellingen eruit te krijgen vandaag maar het gaat 100% lukken:cool:

Als er een paar potten geleegd moeten worden kan ik wel helpen :D

Ik snap je punt. :rolleyes: In de praktijk zal dit echter lastig zijn. Zeker al 100en mensen om sampling vragen.
Het hoeft ook niet gratis;); gewoon tegen kostprijs + postzegel en je hebt er zeker meer crack-klanten bij:D.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven