- Waardering
- 359
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zo weer een jaartje ouder geworden afgelopen weekend, is al direkt te merken.. wil een bestelling doen via Ideal... mobiel ergens laten liggen.
nou komt straks wel goed.... hoop ik hehehe.![]()

net pakje binnegekregen
http://img195.imageshack.us/i/foto0030g.jpg/
http://img405.imageshack.us/i/foto0031e.jpg/
dacht dat de oats in een zak zaten.nou mijn helft lag toch mooi in de doos zak was helemaal opengescheurd.kamertje vol meel kleertjes vol meel nou dan kijk je uit naar de postmss stevigere zakken zoals myprotein het doet?
geen sampletje erbij geen shaker erbij
nope dit keer geen duimpjes omhoog voor bf

Er zijn dus geen samples van die nieuwe CRACK, is het niet mogelijk dat jullie die zelf maken?(een pot open maken en dan in die plastic sample-zakjes=> 1 sample doen)Er komen volgens mij GEEN samples van de nieuwe versie. De importeur heeft geen samples erbij binnen gehad
, volgens mij verkoop je dan meer crack, omdat velen eerst (waaronder ikzelf) eerst de werking zelf willen voelen en dan pas €45 willen uitgeven! (anders zit je met een volle pot voor jandoedel)
Je moet boos zijn op TNT, je moet bijna je best doen om die zakken kapot te krijgen.

Gefeliiiiiiiiiiiiiii
Nee, nee, de helft zit gewoon in de zak![]()

wat is het referentienummer? Los ik direct op
---------- toegevoegd om 10:59 ---------- de post hierboven werd geplaatst om 10:58 ----------
ik stem zelf niet. Jullie leden mogen het bepalen. Dat is wel zo eerlijk.
---------- toegevoegd om 11:01 ---------- de post hierboven werd geplaatst om 10:59 ----------
inderdaad een sterk staaltje..Maar goed, het is onze verantwoording, lossen we zo direct op
![]()
Body En Fitshop...
verkopen jullie geen peptide pro meer![]()

Er zijn dus geen samples van die nieuwe CRACK, is het niet mogelijk dat jullie die zelf maken?(een pot open maken en dan in die plastic sample-zakjes=> 1 sample doen), volgens mij verkoop je dan meer crack, omdat velen eerst (waaronder ikzelf) eerst de werking zelf willen voelen en dan pas €45 willen uitgeven! (anders zit je met een volle pot voor jandoedel)
![]()
In de praktijk zal dit echter lastig zijn. Zeker al 100en mensen om sampling vragen.
Dank je!
~@ Heljen
@ Eleo
@ Bodyenfitshop
Mijn dank voor de felicitaties! Tja nog maar 46 tijd vliegt voorbij.![]()

want? ik wil het terugNee, heel vreemd maar Hydrolisaat loopt niet echt heel super.![]()

want? ik wil het terug![]()
de whey van vitalife wel dan![]()
Ik weet het eigenlijk ook niet. aan het product ligt het niet zou je denken. die van Vitalife ook niet. Wel die van Optimum.ik wacht ook nog vol smart op de bevestiging van verzending van mijn nieuwe crack, zaterdag besteld.
En inderdaad, mensen die de crack niet bevalt, ik wil de pot wel overkopen mits hij nog mooi vol is bied ik alvast 25 euro![]()

Bestelling geplaatst. Referentienummer: 189364.
Ik mocht 3 cadeau's kiezen
- whey perfection sample
- pillendoosje
- vetmeter
Kan je voor de whey perfection sample de smaak: cappucino of sweet apple meezenden? Als je deze nog hebt....

Zo bestelling weer voor elkaar referentienr:189362
Enig idee wanneer Tropinol weer op voorraad is?
---------- Toegevoegd om 13:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:21 ----------
Het was zaterdag toch ook een mooie dag!![]()

Ben benieuwd! Bedankt alvast!Ik zal straks proberen het label in te laden.Het lukt nu even niet omdat er iets niet helemaal goed gaat met het bestand.
![]()

De Whey Perfection samples in die smaken komen pas over 2 weken weer. Dank je, voor de bestelling!![]()

Of track en trace werkt niet goed, of tnt is super traag met bezorgen vandaag
De Sample-packs ook pas over 2 weken?
Heb een maat over laten stappen naar Whey Perfection door hem een Sample te geven, nu wil hij graag de Sample Pack voordat hij potten besteld![]()

Er zijn dus geen samples van die nieuwe CRACK, is het niet mogelijk dat jullie die zelf maken?(een pot open maken en dan in die plastic sample-zakjes=> 1 sample doen), volgens mij verkoop je dan meer crack, omdat velen eerst (waaronder ikzelf) eerst de werking zelf willen voelen en dan pas €45 willen uitgeven! (anders zit je met een volle pot voor jandoedel)
![]()
Het hoeft ook niet gratisIk snap je punt.In de praktijk zal dit echter lastig zijn. Zeker al 100en mensen om sampling vragen.
; gewoon tegen kostprijs + postzegel en je hebt er zeker meer crack-klanten bij
.