Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet komen b**chen op mijn pre workout.pff wat een gezeik om een pre workout product wat toch niet heel veel zal uitmaken
Nee, ik heb eigenlijk niet echt een regelmatig inkomen ofzo. Ik geef bijna niks uit, alleen aan voeding en supps. Krijg af en toe wat geld voor mijn verjaardag, kerst, zakgeld. Af en toe wat computers repareren voor mensen kan je ook zo weer 40 euro mee vangenHoe ga je die 50 euro betalen eigenlijk als 16 jarige? Je werkt?

ok maar als ik jouw was zou ik op samples w8ten, 45 euro is niet niks voor een 16 jarige ookal spaar je als een gekNee, ik heb eigenlijk niet echt een regelmatig inkomen ofzo. Ik geef bijna niks uit, alleen aan voeding en supps. Krijg af en toe wat geld voor mijn verjaardag, kerst, zakgeld. Af en toe wat computers repareren voor mensen kan je ook zo weer 40 euro mee vangen
Ben wel wat verstandiger met geld dan de meeste pubers.

Heb al eerder crack genomen, werkte goed voor me.. Als ik crack bestel vraag ik wel een sample Maximize. Heb overigens laatst 65 euro verdiend van de dronken vrienden van mijn vader als ik kon bevestigen dat ik blind kon typen ''Ik ben Jeau en ik kan blind typen.''ok maar als ik jouw was zou ik op samples w8ten, 45 euro is niet niks voor een 16 jarige ookal spaar je als een gek![]()

Doet me goed een grote gigolo naam, ik wil wel de lekkere dames ok?
Exclusieve actie:
Crack V3 Pre-Workout + Gratis Training-Shirt twv 14,90!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
De mega populaire Pre-Workout Crack van Revolutions is weer direct leverbaar en sterker dan ooit; Crack V3 New Formula!
Bij elke Crack V3 Pre-Workout bestelling ontvang je nu exclusief bij Bodyenfitshop.nl een Crack Pre-workout Training T-Shirt t.w.v 14,90 euro!

Ik ben wel geïnteresseerd in die eiwit pannenkoeken voor op school, hoe zijn de ervaringen hiermee??
Edit:
Hoelang kan je deze bijv bewaren? Kan je ze meteen alle 30 maken en die verdelen over twee weken (dus bewaren in de koelkast(vriezer??)?

da's dus de reden waarom velen hier pleiten voor iets zoals de smartshaker. jammer genoeg verkoopt b&f deze niethet is jammer dat ze crack niet in capsule vorm hebben anders kan ik straks 3 shakebekers meenemen naar de gym xD