AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heil Body en Fit. Vind het fantastisch dat jullie zo die crack weer binnen hebben.
Ookal is het wat duur, al heb ik misschien wat meer schepjes nodig (Op het laatst 4 scoops, en 2 scoops werkte beter dan 3) Crack blijft mijn favoriete pre-workout :)

Hou van jullie!

pff wat een gezeik om een pre workout product wat toch niet heel veel zal uitmaken

Hoe ga je die 50 euro betalen eigenlijk als 16 jarige? Je werkt?

Hoe ga je die 50 euro betalen eigenlijk als 16 jarige? Je werkt?
Nee, ik heb eigenlijk niet echt een regelmatig inkomen ofzo. Ik geef bijna niks uit, alleen aan voeding en supps. Krijg af en toe wat geld voor mijn verjaardag, kerst, zakgeld. Af en toe wat computers repareren voor mensen kan je ook zo weer 40 euro mee vangen :)
Ben wel wat verstandiger met geld dan de meeste pubers.

Nee, ik heb eigenlijk niet echt een regelmatig inkomen ofzo. Ik geef bijna niks uit, alleen aan voeding en supps. Krijg af en toe wat geld voor mijn verjaardag, kerst, zakgeld. Af en toe wat computers repareren voor mensen kan je ook zo weer 40 euro mee vangen :)
Ben wel wat verstandiger met geld dan de meeste pubers.
ok maar als ik jouw was zou ik op samples w8ten, 45 euro is niet niks voor een 16 jarige ookal spaar je als een gek ;)

je mag wel voor mij komen werken peanut

Top actie! :D

ok maar als ik jouw was zou ik op samples w8ten, 45 euro is niet niks voor een 16 jarige ookal spaar je als een gek ;)
Heb al eerder crack genomen, werkte goed voor me.. Als ik crack bestel vraag ik wel een sample Maximize. Heb overigens laatst 65 euro verdiend van de dronken vrienden van mijn vader als ik kon bevestigen dat ik blind kon typen ''Ik ben Jeau en ik kan blind typen.'' :roflol:
je mag wel voor mij komen werken peanut
Doet me goed een grote gigolo naam, ik wil wel de lekkere dames ok?

Edit: B&F, tot wanneer loopt de actie?

Laatst bewerkt:
Ik zit ook te twijfelen tussen verschillende pre-workout supps. Lees over verschillende producten goede dingen, maar de crack schijnt het wel helemaal te zien. Aangezien ik ook een jonkie ben en daarom geen geld te veel zou ik graag wat sample's van verschillende pre-workout supps proberen. Kan ik dit verwachten bij mijn volgende bestelling?

Thx in advance.

Ik ben wel geïnteresseerd in die eiwit pannenkoeken voor op school, hoe zijn de ervaringen hiermee??

Edit:

Hoelang kan je deze bijv bewaren? Kan je ze meteen alle 30 maken en die verdelen over twee weken (dus bewaren in de koelkast(vriezer??)?

zijn er ook sample's van crack v3 tekoop , voordat ik 1 volle pot ga bestellen ?

Ik wil ook weten of er samples zijn, eer ik de hele pot bestel. Overigens, top actie!

Verder vraagje over de pannekoeken. Het probleem van mijn eigen gemaakte eiwit pannekoeken is dat zo zo droog zijn altijd, hoe is dat met de BNF pancakes? :)

Ik ben een beetje aan het wachten op de eerste ervaringen met de pannenkoekenmix. Mooi en goedkoop alternatief voor eiwitrepen alvast !

In tussentijd dacht ik morgen eens een pre-workout samen te stellen met enkele restjes dat ik hier nog heb staan. Wat denken jullie van :

- Result! + Beta-alanine + Citrupure + 2 caps PWO pills ???

oftewel neem ik gewoon nog overschot van men noxipro sample :D

het is jammer dat ze crack niet in capsule vorm hebben anders kan ik straks 3 shakebekers meenemen naar de gym xD

Ik ben wel geïnteresseerd in die eiwit pannenkoeken voor op school, hoe zijn de ervaringen hiermee??

Edit:

Hoelang kan je deze bijv bewaren? Kan je ze meteen alle 30 maken en die verdelen over twee weken (dus bewaren in de koelkast(vriezer??)?

tenzij dit ooit al is in hun assortiment zat kan niemand het weten toch? het staat 1 dag op de site ;)

oei, die nieuwe crack gaan we ff bestellen :D

Kijken offie nog beter werkt dan versie 2, waarvan ik al aardig hard ga :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven