XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
zo, weer voor 60 euries stuff gekocht :D

Alle zendingen van zaterdag zijn ingepakt en klaar, gaan er vandaag uit. Morgen in huis:)

Heb alleen geen bevestiging o.i.d. gekregen.

Of is dat erbij in geschoten en is het gewoon verzonden?

Ik had namelijk ook nog een mailtje er achteraan gestuurd met een vraag, maar geen reactie op gekregen. hopelijk is dat allemaal tijdig geregeld?

Ik stond net echt versteld dat de cocus perfection gewoon goed oploste terwijl ik hem in de bidon had geshaked ipv een blender :o .. wat goed !

Stem dan little daddy:D heb ik er tenminste 2 haha. Ist mogelijk dat jullie grippers kunnen leveren?

Ilco/Leon: Waarschijnlijk is deze vraag al enorm veel gesteld maar geen zin om te zoeken. (a). Wanneer is het optimale moment om de whey perfection te nemen na de training.
Direct erna of 15-30 min wachten?

Voor iedereen die ze beide al geprobeerd heeft:

Hoe verhoudt de micellar casein cookies&cream zich tov de protein perfection cookies&cream wat betreft smaak en oplosbaarheid?

Ilco/Leon: Waarschijnlijk is deze vraag al enorm veel gesteld maar geen zin om te zoeken. (a). Wanneer is het optimale moment om de whey perfection te nemen na de training.

Goede vraag. Ik nam ze altijd +- 30-45 minuten erna als ik thuis kwam van de gym. Maar nu ik thuis ga trainen lijkt me dit wel handig hier rekening mee te houden.

Idem voor WMS. Maar WMS neem je gewoon best meteen zeker? :)

Ik ben al een lange tijd van plan om iets bij XXL Nutrition te bestellen, maar elke keer check ik B&F shop en die zijn weer goedkoper. Zelfde product, waarschijnlijk van zelfde producent, MAAR goedkoper? Hoe komt dat ? :D

minder winstmarge denk ik.

Goede vraag. Ik nam ze altijd +- 30-45 minuten erna als ik thuis kwam van de gym. Maar nu ik thuis ga trainen lijkt me dit wel handig hier rekening mee te houden.

Idem voor WMS. Maar WMS neem je gewoon best meteen zeker? :)

Vandaag 75 gram WMS + 10 gram EAA + Creatine + Whey. En beviel me best goed. :D. Maar is het even effectief als de whey 30 min na training nemen?

Ze zeggen meestal een uur voor de workout, benut je de eiwitten het meest. Na je workout ook gewoon whey. Met wat dextro

ik heb TMS, ik moet 40min na tms de whey nemen maar weet niet of ik je hiemree help. daarvoor deed ik gewoon direct na training toen ik ging omkleden etc als ik thuis kwam whey shake maken is zoon 15 minute later.

ik heb TMS, ik moet 40min na tms de whey nemen maar weet niet of ik je hiemree help. daarvoor deed ik gewoon direct na training toen ik ging omkleden etc als ik thuis kwam whey shake maken is zoon 15 minute later.

Dus je whey neem je dan eigenlijk 40 minuten na de training?
Of zit er nog tijd tussen je TMS en training?

als ik naar het kleedlokaal loop doe ik mijn schoenen uit pak ik shake beker water erin drinken en klaar(TMS), vanaf dan tel ik ongeveer 40min meestal ben ik iets voor 9 klaar dus meestal rond half 10 pak ik mijn whey shake. vaak net iets minder dan 40 min. maar denk dat b&f je dit beter uit kan leggen dan mij :)

als ik naar het kleedlokaal loop doe ik mijn schoenen uit pak ik shake beker water erin drinken en klaar(TMS), vanaf dan tel ik ongeveer 40min meestal ben ik iets voor 9 klaar dus meestal rond half 10 pak ik mijn whey shake. vaak net iets minder dan 40 min. maar denk dat b&f je dit beter uit kan leggen dan mij :)

Oki. Bedankt voor de uitleg. Ben benieuwd wat B&F hierop te zeggen heeft :p

Omtrent inname voor/na training. Kijk wat je mist in je huidige voedingsschema, ik zelf neem het alleen bij ontbijt. Voor en na training neem ik al genoeg eiwitten + genoeg eiwitten gedurende dag en ik ben voorzien.

Als je al EAA neemt voor training, heeft whey geen zin 1u voor training. Neem het dan direct voor de training, zodat het na de training wordt opgenomen. Neem je geen EAA dan neem je het circa 1u voor de training.

Het hoeft ook niet gratis;); gewoon tegen kostprijs + postzegel en je hebt er zeker meer crack-klanten bij:D.

Ik ga het even overleggen:cool:

---------- Toegevoegd om 09:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:10 ----------

zo, weer voor 60 euries stuff gekocht :D

Dank je!:)

---------- Toegevoegd om 09:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:10 ----------

Heb alleen geen bevestiging o.i.d. gekregen.

Of is dat erbij in geschoten en is het gewoon verzonden?

Ik had namelijk ook nog een mailtje er achteraan gestuurd met een vraag, maar geen reactie op gekregen. hopelijk is dat allemaal tijdig geregeld?

Wat is het referentienummer? Dan kijk ik direct even voor je:cool:

---------- Toegevoegd om 09:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:12 ----------

Ik stond net echt versteld dat de cocus perfection gewoon goed oploste terwijl ik hem in de bidon had geshaked ipv een blender :o .. wat goed !

Dank je!:) Whey Perfection is niet voor niets de lekkerste en meest gevraagde Whey in NL:D
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 09:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:13 ----------

Stem dan little daddy:D heb ik er tenminste 2 haha. Ist mogelijk dat jullie grippers kunnen leveren?

Grippers hebben we nog niet. Misschien in een later stadium. Ik zal het in gedachte houden.:)

---------- Toegevoegd om 09:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:14 ----------

Ik ben al een lange tijd van plan om iets bij XXL Nutrition te bestellen, maar elke keer check ik B&F shop en die zijn weer goedkoper. Zelfde product, waarschijnlijk van zelfde producent, MAAR goedkoper? Hoe komt dat ? :D

Inderdaad marge en ik denk ook iets verschil in bedrijfsomvang/inkoopvolume. (niet arrogant bedoeld, dat maakt wel verschil)

---------- Toegevoegd om 09:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:15 ----------

Vandaag 75 gram WMS + 10 gram EAA + Creatine + Whey. En beviel me best goed. :D. Maar is het even effectief als de whey 30 min na training nemen?

Het resultaat is een stuk beter als alleen Whey..

Direct na de training:
WMS + Creatine + EAA

15-30 minuten later:
Whey

Dat is de beste manier vind ik persoonlijk:)

188473; vrijdag besteld/betaald via Fortis nummer. Geen track n tracenummer gekregen; update please =D thx

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven