- Waardering
- 1.760
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Alle zendingen van zaterdag zijn ingepakt en klaar, gaan er vandaag uit. Morgen in huis![]()
Ilco/Leon: Waarschijnlijk is deze vraag al enorm veel gesteld maar geen zin om te zoeken. (a). Wanneer is het optimale moment om de whey perfection te nemen na de training.
Direct erna of 15-30 min wachten?

Goede vraag. Ik nam ze altijd +- 30-45 minuten erna als ik thuis kwam van de gym. Maar nu ik thuis ga trainen lijkt me dit wel handig hier rekening mee te houden.
Idem voor WMS. Maar WMS neem je gewoon best meteen zeker?![]()
. Maar is het even effectief als de whey 30 min na training nemen?Ilco/Leon: Waarschijnlijk is deze vraag al enorm veel gesteld maar geen zin om te zoeken. (a). Wanneer is het optimale moment om de whey perfection te nemen na de training.
Direct erna of 15-30 min wachten?
Ze zeggen meestal een uur voor de workout, benut je de eiwitten het meest. Na je workout ook gewoon whey. Met wat dextro
Meteen of even wachten?ik heb TMS, ik moet 40min na tms de whey nemen maar weet niet of ik je hiemree help. daarvoor deed ik gewoon direct na training toen ik ging omkleden etc als ik thuis kwam whey shake maken is zoon 15 minute later.

als ik naar het kleedlokaal loop doe ik mijn schoenen uit pak ik shake beker water erin drinken en klaar(TMS), vanaf dan tel ik ongeveer 40min meestal ben ik iets voor 9 klaar dus meestal rond half 10 pak ik mijn whey shake. vaak net iets minder dan 40 min. maar denk dat b&f je dit beter uit kan leggen dan mij![]()

Het hoeft ook niet gratis; gewoon tegen kostprijs + postzegel en je hebt er zeker meer crack-klanten bij
.

Heb alleen geen bevestiging o.i.d. gekregen.
Of is dat erbij in geschoten en is het gewoon verzonden?
Ik had namelijk ook nog een mailtje er achteraan gestuurd met een vraag, maar geen reactie op gekregen. hopelijk is dat allemaal tijdig geregeld?

Ik stond net echt versteld dat de cocus perfection gewoon goed oploste terwijl ik hem in de bidon had geshaked ipv een blender.. wat goed !
Whey Perfection is niet voor niets de lekkerste en meest gevraagde Whey in NL
Stem dan little daddyheb ik er tenminste 2 haha. Ist mogelijk dat jullie grippers kunnen leveren?

Ik ben al een lange tijd van plan om iets bij XXL Nutrition te bestellen, maar elke keer check ik B&F shop en die zijn weer goedkoper. Zelfde product, waarschijnlijk van zelfde producent, MAAR goedkoper? Hoe komt dat ?![]()
Vandaag 75 gram WMS + 10 gram EAA + Creatine + Whey. En beviel me best goed.. Maar is het even effectief als de whey 30 min na training nemen?